Kolory próbek podkladów

1. Data: 2003-05-30 09:31:15

Temat: Kolory próbek podkladów
Od: "DominikaNM" <dominikanospam@nie_dla_spamuautocom.pl> szukaj wiadomości tego autora

Miałam dzisiaj więcej czasu rano, więc pomyślałam że może warto byłoby
spróbować jakieś nowego podkładu na lato... Wyciągnęłam z mojej "próbkowej'
szuflady 4 torebeczki i zdecydowałam się na Vichy. Otworzyłam opakowanie i
zobaczyłam kolor dla mulatki! Ciemny, mocno opalony...
Otworzyłam Lancome, troszkę jaśniejszy - taki jak opalenizna po 2 tygodniach
w Hiszpanii... To samo z dwoma innymi...
Najjaśniejszym musiałam sie pomazać niemalże cała żeby nie było widać
granicy na skórze z podkładem i bez...
I pytanie do Was, czy każdy kolor podkładu w próbkach jest tak ciemny???
DominikaNM

1. Data: 2003-05-30 09:52:04

Temat: Re: Kolory próbek podkladów
Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "DominikaNM" <dominikanospam@nie_dla_spamuautocom.pl> napisał w
wiadomości news:bb78e1$6p3$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Najjaśniejszym musiałam sie pomazać niemalże cała żeby nie było widać
> granicy na skórze z podkładem i bez...
> I pytanie do Was, czy każdy kolor podkładu w próbkach jest tak ciemny???

Jak dostawałam jakiś podkład w probkach, to zawsze byl taki ciemny. Pani w
sklepie mi powiedziala, ze producenci daja im dwa kolory w probkach, jasny i
ciemny, z eczego tej jasny konczy im sie piorunem i zostaje tylko ciemny ;(
Gdy probuje jakis podklad, zawsze robie to w dzien wolny od pracy, kiedy
jestem w domu, bo sa dla mnei na tyle za ciemne, ze nie mam odwagi wyjsc w
tym na ulice ;(
Wydaje mi sie, ze producenci wychodza z blednego zalozenia, ze w naszych
warunkach klimatycznych wiekszosc osob ma ciemna karnacje. My, ludy
Polnocy...

Kruszyna
ktora ma sentyment do Finlandii i kiedys na pewno tam pojedzie :)
--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-05-30 13:20:41

Temat: OT Finlanida
Od: "iska" <i...@n...stofanet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kruszynka" <l...@w...pl> wrote in message
> Kruszyna
> ktora ma sentyment do Finlandii i kiedys na pewno tam pojedzie :)

W kinach graja teraz film Ksiega Diny. Co prawda to Norwegia w tle a nie
Finlandia ale jak obejrzysz to juz bedziesz planowac podwojna podroz :)

pozdrawiam
iska

1. Data: 2003-05-30 13:39:19

Temat: Re: OT Finlanida
Od: "Kasia Mikołajczyk" <k...@U...ceti.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "iska" <i...@n...stofanet.pl> napisał w wiadomości
.

> W kinach graja teraz film Ksiega Diny. Co prawda to Norwegia w tle a nie
> Finlandia ale jak obejrzysz to juz bedziesz planowac podwojna podroz :)

Ooooo, jak Norwegia to ja baaaardzo chętnie obejrzę :)
A ten film już w kinach jest, czy dopiero wejdzie? Sprawdziłam w necie
repertuar krakowskich, ale tego tytułu nie znalazłam...

Pozdrawiam
Kasia

1. Data: 2003-05-30 14:28:21

Od: "|-----BRUNETKA----|" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Musze przyznac ze tak, podobnie jest z Astorem, Mebelline...

--
|------<< B R U N E T K A>>------|
Pasjonatka ryb z obu Ameryk...

GG: 2659405

1. Data: 2003-06-03 20:47:09

Od: "iska" <i...@n...stofanet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kasia Mikołajczyk" <k...@U...ceti.pl> wrote in message
> [...]
> A ten film już w kinach jest, czy dopiero wejdzie? Sprawdziłam w necie
> repertuar krakowskich, ale tego tytułu nie znalazłam...

Prawde mowiac to nie wiem. Widzialam w "Filmie" majowym ze premiera wiec
nawet jak nie ma jeszcze to lada dzien powinien byc. Film jest IMHO raczej
kiepski ale po tych widokach to ciezko na p.... usiedziec :)

iska

Hydromasaż.
byc moze [OT] - sklep w wawie
Krawaty i odkrycie kosmetyczne :) [dla cierpliwych]
letnie nowosci we francuskim YR, a kiedy u nas?
Gdzie w Poznaniu perfumerie Nicole?