Polećcie mi krem z wysokim filtrem.

1. Data: 2003-05-30 10:18:26

Temat: Polećcie mi krem z wysokim filtrem.
Od: Ula Kapała <u...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Potrzebuję krem z wysokim filtrem UV na lato, od 25 a nawet 30 wzwyż,
który jednocześnie nadawałby się dobrze pod makijaż. Kiedyś używałam
kremu firmy SVR ale był okropnie gęsty i tłusty, a ja mam cerę mieszaną
i okropnie się po nim świeciłam, więc wolałabym jakiś lżejszy. Czy
znacie jakiś inny krem, który będzie spełniał te warunki? Nie jestem
alergiczką, mogę się smarować czymkolwiek i nie puchnę.
UlaK

--
e-mail: u...@h...pl -- IRC nick: Ula
http://ula.hell.pl/ i http://ula-kapala.art.pl/

1. Data: 2003-05-30 11:43:04

Temat: Re: Polećcie mi krem z wysokim filtrem.
Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ula Kapała" <u...@h...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> i okropnie się po nim świeciłam, więc wolałabym jakiś lżejszy. Czy
> znacie jakiś inny krem, który będzie spełniał te warunki?

Ja mam Neutrogene Visibly Young z filtrem 20 (siostra mi dala, dobrze miec
siostre ;) )
Bardzo lekki, swietnie sie nadaje pod makijaz (mam cere bardzo tlusta),
baaaaardzo wydajny, jamam od grudnia chyba i mam jeszcze 1/3 buteleczki (z
dozownikiem). Niestety jesli chodzi o filtr, no to nie jest taki, jakiego
szukasz.

Kruszyna
--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-05-30 12:08:28

Od: ISIA <i...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Ula Kapała" <u...@h...pl> napisał w wiadomości

Mam Avonu dla dzieci z filtrem 30 i La Roche Posay z SPF 60. Oba sa
dobre, ale sie po nich dosyc swiece (tez mam mieszana), a poza tym nigdy
nie kladlam na nich makijazu.
Jesli chcesz to moge dla ciebie sprawdzic jeden z nich do wtorku, czy
przezyje nalozenie podkladu i pudru :-)

Pozdrawiam
ISIA

1. Data: 2003-05-30 14:52:59

Od: "Kania" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ula Kapała" <u...@h...pl> wrote in message
> [...]
> znacie jakiś inny krem, który będzie spełniał te warunki? Nie jestem
> alergiczką, mogę się smarować czymkolwiek i nie puchnę.

Poszukaj w YR... Juz nie pamietam jak sie ta seria na lato nazywa, ale kremy
sa lekkie i ladnie sie wchlaniaja.

Kania
GG: 299238
http://www.mayanet.pl

1. Data: 2003-05-30 21:32:27

Od: Ula Kapała <u...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

ISIA <i...@m...com.pl> wrote:

> [...]
> nie kladlam na nich makijazu.
> Jesli chcesz to moge dla ciebie sprawdzic jeden z nich do wtorku, czy

Sprawdź proszę :-) Ile kosztował ten La Roche Posay, i gdzie to się kupuje?
UlaK

1. Data: 2003-05-31 08:20:31

Od: "Ba" <B...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> znacie jakiś inny krem, który będzie spełniał te warunki? Nie jestem
> alergiczką, mogę się smarować czymkolwiek i nie puchnę.

Z czystym sumieniem polecam City block - Clinique. Filtry UVAi UVB 15 lub 25
do wyboru. Nakłada się na krem pielęgnacyjny . W nowej wersji ma chyba trzy
odcienie , świetnie zastępuje podkład, lekko rozświetla.Jeśli potrzebujesz
lepszego krycia, to pod podkład. Twarz nie świeci sie, krem przedłuża
trwałość makijażu.
Sama długo zastanawiałam się nad jego kupnem ( cena 85 zł. / 40 ml. ), ale
teraz jestem bardzo zadowolona.

1. Data: 2003-05-31 11:25:39

Od: "Kasia Ż" <k...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
ja stosuje krem dla dzieci Avonu z filtrem 30, w tym sezonie weszly jakies
ulepszone te kremy i nie swiecę sie po nim (ten, ktory byl wzeszlym roku
faktycznie natlusczal okrutnie).Nadaje sie pod makijaz-:)

Pozdr.
Kasia

1. Data: 2003-06-02 07:52:19

Od: ISIA <i...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ula Kapała wrote:

> Sprawdź proszę :-) Ile kosztował ten La Roche Posay, i gdzie to się kupuje?
W aptece sie kupuje :-)
Kosztuje okolo 50 zl, ale teraz jest sporo promocji przedwakacyjnych na
kosmetyki z filtrami, wiec za te cene kupilam zestaw Anthelios 60+ i
Hydraphase, krem intensywnie nawilzajacy z woda termalna.

Pozdrawiam
ISIA

1. Data: 2003-06-03 07:57:58

Od: ISIA <i...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

ISIA wrote:

> [...]
> nie kladlam na nich makijazu.
> Jesli chcesz to moge dla ciebie sprawdzic jeden z nich do wtorku, czy

Przetestowalam LRP.
Mam cere mieszana, na policzkach krem + podklad bylo OK, na czole
swiecilam sie jak latarnia morska. Ale dorzucilam Mati zone T z Yves
Rochera, a na wierzch troche pudru brazujacego w kuleczkach i tez bylo
dobrze.
Czyli pod makijaz sie jak najbardziej nadaje :-)

Pozdrawiam
ISIA

1. Data: 2003-06-03 18:32:20

Od: Ula Kapała <u...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dobrze.
> Czyli pod makijaz sie jak najbardziej nadaje :-)

Dziękuję. Przy najbliższym przypływie gotówki zaryzykuję.
UlaK

--
e-mail: u...@h...pl -- IRC nick: Ula
http://ula.hell.pl/ i http://ula-kapala.art.pl/

Kolory próbek podkladów
Hydromasaż.
byc moze [OT] - sklep w wawie
Krawaty i odkrycie kosmetyczne :) [dla cierpliwych]
letnie nowosci we francuskim YR, a kiedy u nas?