domowe maseczki

1. Data: 2003-05-30 10:48:56

Temat: domowe maseczki
Od: "Anka" <n...@n...pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc :)
Znacie jakies maseczki domowej roboty godne polecenia? Jestem zainteresowana
glownie takimi do cery mieszanej badz tlustej.
Kiedys slyszalam cos o maseczce z drozdzy i mleka, ale nie wiem ile, jak i w
jakich proporcjach.

Pozdrowienia
-AnkA-

1. Data: 2003-05-30 10:56:29

Temat: Re: domowe maseczki
Od: ISIA <i...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Anka wrote:
> [...]
> glownie takimi do cery mieszanej badz tlustej.
> Kiedys slyszalam cos o maseczce z drozdzy i mleka, ale nie wiem ile, jak i w

Swietna jest z platkow owsianych, oczyszcza, wygladza i lagodzi.
Lyzke platkow zalewasz wrzatkiem, jak przestygna nakladasz na twarz na
15-20 minut (lepiej na lezaco, bo pospadaja). Potem masujesz sie tymi
platkami, dziala jak lagodny peeling, i zmywasz woda.

Pozdrawiam
ISIA

1. Data: 2003-05-30 10:59:21

Od: "Anka" <n...@n...pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Swietna jest z platkow owsianych, oczyszcza, wygladza i lagodzi.

Chodzi o takie najzwyklejsze platki owsiane gorskie???

1. Data: 2003-05-30 11:32:51

Od: ISIA <i...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Anka wrote:

> Chodzi o takie najzwyklejsze platki owsiane gorskie???

Zwykle, najzwyklejsze, prosto z kuchni :-)

Co taka zdziwiona, mialy byc proste, domowe sposoby, nie? ;-)
Chyba wiesz o miodzie na usta, podgrzanej oliwie na wysuszone dlonie i
olejku rycynowym na wzmocnienie rzes, czy to tez nowosc? :-)

Pozdrawiam
ISIA

1. Data: 2003-05-30 16:27:40

Od: "Maga" <h...@i...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anka" <n...@n...pf.pl> napisał w wiadomości
> Czesc :)
> Znacie jakies maseczki domowej roboty godne polecenia? Jestem
zainteresowana
> glownie takimi do cery mieszanej badz tlustej.>
A ja nie mogę się już doczekać truskawek. Nawet sobie mogę jedną od ust
odjąć, rozgnieść i położyć na twarz, naprawdę super.
POzdrawiam.
Maga

Polećcie mi krem z wysokim filtrem.
Kolory próbek podkladów
Hydromasaż.
byc moze [OT] - sklep w wawie
Krawaty i odkrycie kosmetyczne :) [dla cierpliwych]