[OT][GWK] brązowe *normalne* kozaki

1. Data: 2005-12-05 20:15:17

Temat: [OT][GWK] brązowe *normalne* kozaki
Od: Emi <e...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Napisałam już na pl.regionalne.kraków, ale wydaje mi się, że tu też nie
zaszkodzi...

Pytanie skierowane jest przede wszystkim do krakowianek...

Od dłuższego już czasu szukam brązowowych *normalnych* kozaków...
Co rozumiem przez "normalne"?? juz piszę...

Skórzane, z *bardzo delikatnym* połyskiem (żeby nie wyglądały jak
polakierowane)

cholewka - wysoka - pod kolano (no, ewentualnie ciut niższa), na zamek

obcas - raczej wyższy - zgrabny - ale nie szpila i nie jak w kowobjkach
i balerinkach, koturna też odpada...

nosek - ładnie zakończony - szpicom mówimy *NIE*!!!

i jeszcze jedna rzecz - klasyczna, elegancka linia, beż ogromnych
kokard, kwiatków, klamer itp... dopuszczalne delikatne ozdoby,
nierzucające się w oczy...

byłam już:
w CH: M1, Plaza, Czyżyny, Zakopianka, Geant, G Kazimierz,
Oklice Placu Centralnego, Alei Róż
ulice: Foloriańska, Grodzka, Długa (jutro wybieram się na Kramelicką,
może do Jubilatu)
Tandeta, Tomex również

Pytanie za 100 Pkt: gdzie jeszcze warto zajrzeć???
--
E_m_i_

"Ci co poznali mrok, światło kochają,
Oczekują świtu, nocy się lękając" D.R.Koontz

1. Data: 2005-12-05 20:35:26

Temat: Re: [OT][GWK] brązowe *normalne* kozaki
Od: "Aga " <y...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Emi <e...@c...pl> napisał(a):

> [...]
> może do Jubilatu)
> Tandeta, Tomex również
>
> Pytanie za 100 Pkt: gdzie jeszcze warto zajrzeć???

Nie wiem czy znajdziesz tam akurat takie, ale ja nieodmiennie polecam szlak
sklepowy od wawelu stradomiem, krakowska az do placu wolnica (sklep kajman).
Po drodze mozna zboczyc w dietla, do pracowni szewskiej.

pozdr
yas

1. Data: 2005-12-05 21:03:04

Od: l...@b...pl szukaj wiadomości tego autora

widzialam takie http://allegro.pl/show_item.php?item=74924736#photo na Długiej -
czarne i brazowe - zarowno skorzane (ekologiczna skora) jak i zamszowe
jesli CI sie podobaja to zerknij sobie na długa - tam jest mnostwo tych butow

lilisaszet

1. Data: 2005-12-05 21:05:59

Od: "kasiulka" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<ciach>
> Pytanie za 100 Pkt: gdzie jeszcze warto zajrzeć???
> --

do Ery, takie rzeczy to tylko w Erze :>

1. Data: 2005-12-05 21:38:40

Od: "KaRoLa" <c...@b...interia.ble.pl> szukaj wiadomości tego autora

zobacz na tandecie w tej hali
ostatnio tam bylam i sie zdziwilam, duzy wybor pod jednym dachem, jakosciowo
tez niezle, ceny raczej takie jak na miescie, no i minus nie mozna placic
karta.
pozdrawiam
KK

1. Data: 2005-12-05 21:58:00

Od: "Ania Górecka" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Było smaszno, a jaszmije smukwijne świdrokrętnie na zegwniku wężały,
kiedy Użytkownik napisał(a):

> [...]
| na Długiej - czarne i brazowe - zarowno skorzane (ekologiczna skora)
| jak i zamszowe jesli CI sie podobaja to zerknij sobie na długa - tam

Mam takie buty i owszem, są bardzo ładne i wygodne, ale jakości przeciętnej.
Fleki i wkładki musiałam wymienić po dwóch miesiącach - na szczęście nowe szewc
zrobił bardzo porządnie i wydaje się, że wytrzymają dłużej. Ocieplenie też nie jest
takie, jakiego można by się spodziewać - nie żadne futerko, po prostu część "stopowa"
pogrubiona jest warstewką jakby gąbki. Poza tym szybko przeciekają.
Opis na Allegro podaje, że to model na jesienno-zimowy, ale jak dla mnie są to buty
raczej na jesień, i to niezbyt deszczową. Raczej nie nadają się do tego, żeby
nosić je codziennie przez całą zimę, na chlapę czy wielkie mrozy.
Ale jeśli chcesz je założyć od czasu do czasu i nie będziesz ich wystawiać na
ekstremalne warunki, to jak już mówiłam - na nodze prezentują się ładnie
i pod względem wygody też są w porządku.

--
Pozdrawiam, _
Ania |\'/-..--.

1. Data: 2005-12-05 23:08:25

Od: Emi <e...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

l...@b...pl napisał(a):
> [...]
> jesli CI sie podobaja to zerknij sobie na długa - tam jest mnostwo tych butow

szukam skórzanych...

zamszowe odpadają... po za tym chce cos na wyższym obcasie (bo na takim
najlepiej sie czuję)

a skóry ekologicznej nie chce... powód?? trwałość

5 lat temu kupiłam sobie czarne kozaki, do tej pory wyglądają świetnie,
jakby miały co najwyżej rok, nie są popękane, nie rozklekotały się...

inna rzecz, że mam hopla na punkcie butów i zawsze o nie bardzo dbam

zresztą bardzo je lubię

w tę zimę dalej będę w nich chodzić, a dzieki temu, ze mają klasyczną
linię, nie mozna o nich powiedzieć, że są niemodne czy cos w tym rodzaju...

1. Data: 2005-12-05 23:10:05

Od: Emi <e...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ania Górecka napisał(a):

> [...]
> ekstremalne warunki, to jak już mówiłam - na nodze prezentują się ładnie
> i pod względem wygody też są w porządku.

sa specjalne środki do nubuku, które zabezpieczają przed przemakaniem i
zabrudzeniem, uzywa się ich co jakiś czas...

1. Data: 2005-12-05 23:12:53

Od: Emi <e...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

KaRoLa napisał(a):
> [...]
> tez niezle, ceny raczej takie jak na miescie, no i minus nie mozna placic

byłam tam...

nawet znalazłam tam takie jedne brązowe, co prawda 36, ale większe, więc
mimo że zwykle noszę 37 to je ubrałam - nietety - niski obcas i
niedostatecznie wysoka cholewka wyeliminowały je...

znalazłam za to fantastyczne na al róż - ostatnia para z tamtego roku -
były idealne... ale rozmiar -> 39 :(

1. Data: 2005-12-06 07:48:01

Od: "sq4ty" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania Górecka" <c...@o...pl> napisał
w wiadomości
> Było smaszno, a jaszmije smukwijne świdrokrętnie na zegwniku wężały,
> kiedy Użytkownik napisał(a):

Ja tak się zastanawiałam już kilka razy: po jakiemu to jest? Ciekawam
bardzo.

Maja

Re: Kosmetyczka dla faceta w Warszawie
Soraya - Antybakteryjny krem redukujacy blizny i zmiany potradzikowe
Gdzie dostane ELVISA?
plastry vita slim
paznokcie