[OT ?] Ile kalorii w ogrodzie

1. Data: 2004-03-30 16:29:18

Temat: [OT ?] Ile kalorii w ogrodzie
Od: "Natalia" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś może wie, ile kalorii spala się, wykonując takie prace, jak
przekopywanie grządek, wyrywanie chwastów itp ?

Żeby nie było, że nie ta grupa - mam nadzieję, że taka wiedza zachęciałby
jedną osobę do wykonywania tych prac :-)

Liczę na Was
Natalia

2. Data: 2004-03-30 16:45:48

Temat: Re: [OT ?] Ile kalorii w ogrodzie
Od: "Jerzy Wierzchnicki" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Natalia" napisała
> [...]
> przekopywanie grządek, wyrywanie chwastów itp ? - mam nadzieję, że taka
wiedza zachęciałby jedną osobę do wykonywania tych prac :-)

Gdyby to była "normalna" grupa, to sporo można stracić przy łapaniu kretów.
Ale to grupa "hodowlana", a sposób z piwem na kreta tylko powieksza wagę
;-)))
Poważniej, na załączonym linku mozna policzyć ile kalorii się traci przy
różnych czynnościach. Niestety z ogrodnictwa jest tylko wędkarstwo ;-(( oraz
polowanie ogólne ;-)) [na kreta]
http://www.przychodnia.pl/kalorie/kal_spal.php3?s=3&
d=21&p1=0
Pozdr. Jurek

3. Data: 2004-03-30 17:56:31

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Natalia" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
|
| Żeby nie było, że nie ta grupa - mam nadzieję, że taka wiedza zachęciałby
| jedną osobę do wykonywania tych prac :-)

To lepiej niech ta osoba mnie nie ogląda:-( ;-)

Pozdrawiam, Basia.

4. Data: 2004-03-30 18:15:44

Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ogród to lepsze od aerobiku,kondycja murowana a i figura ale kalori nie
liczyłam Teresa

5. Data: 2004-03-30 20:20:04

Od: "Janek2" <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Natalia" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
> Czy ktoś może wie, ile kalorii spala się, wykonując takie prace, jak
> przekopywanie grządek, wyrywanie chwastów itp ?

Bardzo dużo kalorii Pani Natalio, bardzo dużo!
....ale na "mięsień piwny" to jakoś i tak nie pomaga... :))))
Pozdrawiam dietetycznie
Janek

6. Data: 2004-03-30 22:39:21

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> Bardzo dużo kalorii Pani Natalio, bardzo dużo!
> ....ale na "mięsień piwny" to jakoś i tak nie pomaga... :))))
> Pozdrawiam dietetycznie
> Janek
:)
ja sadzac ostatnimi dniami leszczynki
zgubilem okolo 4 kilogramow
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

7. Data: 2004-03-30 22:48:00

Temat: Odp: [OT ?] Ile kalorii w ogrodzie
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Tadeusz Smal <s...@s...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:014901c416a7$c3b3b360$197c63d9@d3h6c1...
> :)
> ja sadzac ostatnimi dniami leszczynki
> zgubilem okolo 4 kilogramow

Och, kurczę! To Ty Tadziu już chyba cienia nie rzucasz...
Pozdrawiam ;-)
Janusz

8. Data: 2004-03-31 08:46:05

Od: "GabiS" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia Kulesz" <b...@i...pl> napisał

> To lepiej niech ta osoba mnie nie ogląda:-( ;-)

Oho, czyżby odezwała się TA GRUBA?:)
> Pozdrawiam, Basia.

:) Gabi

9. Data: 2004-03-31 12:24:10

Od: "Natalia" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ja sadzac ostatnimi dniami leszczynki
> zgubilem okolo 4 kilogramow
> :)
> z pozdrowieniami i usmiechami
> _hehehe

O!!! I to jest wreszcie pozytywny, konkretny przykład ! Czekam na dalsze z
utęskinieniem :-)

Natalia

10. Data: 2004-03-31 12:31:04

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Tadeusz Smal" <s...@s...pl> napisał w wiadomości
>
> O!!! I to jest wreszcie pozytywny, konkretny przykład ! Czekam na dalsze z
> utęskinieniem :-)

Mi w ubiegłym sezonie ubyło 7 kg :)

Pozdrawiam
Kaśka