Ma ktos YSL fluid z pędzlem?

31. Data: 2006-12-13 15:24:19

Temat: Re: Ma ktos YSL fluid z pędzlem?
Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 12 Dec 2006 16:57:18 +0100, Katarzyna Kulpa sącząc kawkę,
wyklepał(a)::

> no wlasnie. po salacie w ciagu minuty jest sie GLODNYM, zeby nie
> wiem ile sie tej salaty zezarlo. zdrowa dieta nie polega na glodowce,
> bo potem masz jojo murowane i psychike do remontu.

No właśnie. A ja jedząc sałatę, marzę o ruskich pierogach. O, w
lodówce mam ruskie, mniam, mniam, idę do kuchni.

Krusz.
pierogi i do nich koniecznie butelka czerwonego, mrrr...
--
Kruszyna
ręcznie robione co nieco - http://manufakturka.pl

32. Data: 2006-12-13 15:25:27

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 12 Dec 2006 10:24:34 +0100, ewka sącząc kawkę, wyklepał(a)::

> Otoz te laickie niby myslenie okaze sie bardzo profesjonalnym.

Profesjonalne to może za dużo powiedziane :) Powiem tak: JA na miejscu
sklepów tak właśnie bym zrobiła.

Krusz.
wiem, wiem, wredna jestem ;)

33. Data: 2006-12-13 15:27:46

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 11 Dec 2006 23:24:15 +0100, x-c sącząc kawkę, wyklepał(a)::

> ad jest mało kryjący, no ale zależy co kto lubi i duza niewygoda z
> pędzlem. Co zrobisz jak się pędzel ubrudzi? Raczej go nie umyjesz pod
> ciepławodą tak jak gąbke.

Właśnie pędzel jest o wiele lepiej prać niż gąbkę. Najlepiej w
szamponie. Masz pewność, że wypierze Ci się znacznie więcej
pozostałości niż w gąbce (że wszystkie, to nie wierzę, zawsze coś
tam zostanie). Gąbka ma pory i choćby na uszach stawać, nie wypierzesz.
Prałam gąbeczki do podkładu i pędzel do pudru (sypkiego) i to drugie
prało się bez porównania lepiej.
Krusz.

34. Data: 2006-12-13 21:44:04

Od: "x-c" <x...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosia Plitmik" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

> Dlaczego nie umyjesz???Ja mam korektor YSL z pedzlem i myje go
> systematycznie, az sie boje pomyslec, co by było jak bym nie myła

> A, Shiseido, to jakis konkretny masz na mysli?
>
> --
>
> Gosia

shiseido dual balance oraz benefiance - tego pierwszego uzywam latem a tego
drugiego zima - jest bardziej odzywczy

35. Data: 2006-12-14 06:07:36

Od: "ewka" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszyzna" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
> Dnia Tue, 12 Dec 2006 10:24:34 +0100, ewka sącząc kawkę, wyklepał(a)::

> Profesjonalne to może za dużo powiedziane :) Powiem tak: JA na miejscu
> [...]

No coz ja w takim razie tez, bo wlasnie tez bym tak zrobila ;)

--
pozdr,
ewka

36. Data: 2006-12-14 22:49:18

Od: " Nixe" <n...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

X-No-Archive:yes
W wiadomości <news:elqpn8$uhk$1@news.onet.pl>
ewka <e...@p...onet.pl> pisze:

Kruszyzna:

> No coz ja w takim razie tez, bo wlasnie tez bym tak zrobila ;)

A potem zrobiłybyście wielkie oczy, że klienci idą do Waszej konkurencji,
która marży nie podniosła :-P

--
Nixe

37. Data: 2006-12-15 05:56:34

Od: "ewka" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Nixe" <n...@f...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Kruszyzna:

> A potem zrobiłybyście wielkie oczy, że klienci idą do Waszej konkurencji,

Ja akurat nie narzekam na brak klientow w firmie ;P, w niektorych branzach
cena pociaga za soba jakosc. Teraz w grudniu to juz w ogole nie wiadomo za
co sie zlapac tyle zamowien, bo wszyscy chca wykorzystac budzet do konca
roku.

--
pozdr,
ewka

38. Data: 2006-12-15 07:18:21

Od: " Nixe" <n...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

X-No-Archive:yes
W wiadomości <news:eltdej$9qn$1@news.onet.pl>
ewka <e...@p...onet.pl> pisze:

> Ja akurat nie narzekam na brak klientow w firmie ;P, w niektorych
> branzach cena pociaga za soba jakosc.

Oczywiście, że tak, ale jeśli (zupełnie przykładowo) Douglas sprzedaje YSL
fluid z pędzlem (żeby już zostać w temacie ;-) za 100 zł, a Sephora ma
promocję (bo sobie nie podniosła marży w związku ze zniesieniem akcyzy) i
sprzedaje identyczny produkt za 89,99 zł, to gdzie byś się zaopatrzyła? :)
Oczywiście to tylko jeden z czynników przyciągania klienteli, ale zawsze
coś.

> Teraz w grudniu to juz w ogole
> nie wiadomo za co sie zlapac tyle zamowien, bo wszyscy chca
> wykorzystac budzet do konca roku.

Nawet nic nie mów.
Nienawidzę grudni (grudniów?) tak do godz. circa 17:00 dnia 24. 12.
Potem to już z górki.

--
Nixe

39. Data: 2006-12-15 07:47:19

Od: "ewka" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Oczywiście to tylko jeden z czynników przyciągania klienteli, ale zawsze

No tak, ale oni zazwyczaj maja ceny podobne wiec jesli jedni nie obniza to
drudzy tez beda trzymac podobnie, to jest jak monopol. Takie jest moje
przypuszczenie, a co bedzie to zobaczymy obym sie mylila ;) Mam tylko
nadzieje, ze internet bedzie sie probowal wybic w tej sytuacji.

> Nawet nic nie mów.
> Nienawidzę grudni (grudniów?) tak do godz. circa 17:00 dnia 24. 12.
> Potem to już z górki.

Heh na szczescie teraz wypada w niedziele wiec moze beda dzwonic najwyzej do
soboty ;) Ja wlasnie powoli powracam do branzy handlowej i poki co tylko
komorka mojego TZ jest na stronie ogolnodostepna wiec jego molestuja. Nawet
potrafia w sobote po poludniu dzwonic i sie dziwia, ze np. nie ma w tej
chwili gdzie zapisac, bo nie jest w biurze, ehhh.. No, ale to tyle co nie w
temacie, tymczasem zycze wielu dobrych klientow.

--
pozdr,
ewka

40. Data: 2006-12-15 08:12:49

Temat: Re:[OT] Ma ktos YSL fluid z pędzlem?
Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

ewka napisał(a):

> [...]
> chwili gdzie zapisac, bo nie jest w biurze, ehhh.. No, ale to tyle co nie w
> temacie, tymczasem zycze wielu dobrych klientow.

Po południu, a co powiesz o kliencie, który dzwoni o 24 w sobote...ze
jest na imprezie;-)Nie, nie był

--

Gosia

Makijaż ślubny - pomocy