Osmiornica skosztowana

1. Data: 2006-05-19 23:18:05

Temat: Osmiornica skosztowana
Od: kraf101 <C...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sprzedawali dzisiaj w auchanie coś pod nazwą mątwa. Pani
powiedziała że to kalmary. Ja tam nie wiem ale jako że było
oczyszczone i pokrojone to się zdecydowałem, bo by nie patrzało
na mnie jak się z nożem do tego zabieram. Wykonałem wedle
przepisu - http://kuchnia.verusinter.net/przepis.php?NUMER=5727

Piszą żeby podawać na zimno ale u mnie zostało pożarte przez 6
osób na ciepło + pieczywko + dwie butelki białego wina.

Że ja takich rzeczy za kawalerskich czasów nie robiłem, tylko
się unclebensem żywiłem. Życie płciowe na pewno by inaczej
wyglądało.

Pozdrawiam
RAF

2. Data: 2006-05-19 23:44:16

Temat: Re: [OT] Osmiornica skosztowana
Od: "eM eL" <badbatz99@hotmailCUT_THIS_OUT.com> szukaj wiadomości tego autora

"kraf101" <C...@p...onet.pl> wrote in message
> Że ja takich rzeczy za kawalerskich czasów nie robiłem, tylko
> się unclebensem żywiłem. Życie płciowe na pewno by inaczej
> wyglądało.

Mialbys silniejsza reke..?
:-)))

3. Data: 2006-05-19 23:50:36

Od: kraf101 <C...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

eM eL wrote:

> Mialbys silniejsza reke..?
> :-)))

Pewna znajoma mi dama ma zwyczaj mawiać: "silne doznania
wymagają silnych bodźców".

Pozdrawiam
RAF

4. Data: 2006-05-20 04:11:44

Temat: Re: Osmiornica skosztowana
Od: Kyllyan <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

kraf101 napisał(a):
> Sprzedawali dzisiaj w auchanie coś pod nazwą mątwa. Pani
> powiedziała że to kalmary.

Dorsz to ryba i tuńczyk to ryba, ale to jednak nie to samo.
Mątwa i kalmar to głowonogi (mięczaki), ale to jednak nie to samo.
Na dodatek to nie ośmiornice a dziesięciornice ;)
Ale w garnku....;)

--

Sławomir J Marusiński
Gdańsk

kapusta
OSOS'..
Gdzie znajdę przepisy z programu "Domowa kawiarenka"
surowy kalafior
skorzonera