[OT] PRzerwa pigułkowa

1. Data: 2003-08-29 07:07:57

Temat: [OT] PRzerwa pigułkowa
Od: "B" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przepraszam, że tak na grupę, ale tutaj jest zdecydowanie szybszy czas
reakcji niż na medycynie.

Zamieszałam sobie trochę i teraz nie wiem.
Skróciłam ostatnio okres brania o 3 dni, nie wzięłam 3 ostatnich tabletek.
Teraz nowy cykl brania mam zacząć 3 dni wcześniej?? Czy normalnie??
Bardzo proszę o odpowiedz...
I dziękuję
Basia

1. Data: 2003-08-29 07:34:46

Temat: Re: [OT] PRzerwa pigułkowa
Od: "Blancanieves" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "B" <s...@t...pl> napisał w wiadomości
| Skróciłam ostatnio okres brania o 3 dni, nie wzięłam 3 ostatnich
tabletek.

To musisz uwazac, zeby nie zostac mamusia. Stosuj dodatkowe
zabezpieczenia.
| Teraz nowy cykl brania mam zacząć 3 dni wcześniej?? Czy normalnie??

Nowy cykl zacznij normalnie. W zadnym wypadku 3 dni wczesniej.

Pozdrawiam,
Kasia

1. Data: 2003-08-29 07:36:34

Od: "B" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Blancanieves" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> zabezpieczenia.
>
> Nowy cykl zacznij normalnie. W zadnym wypadku 3 dni wczesniej.

Bardzo, bardzo dziękuję!!
Uważam tak czy owak, ale miałam problem czy już biec do apteki po tabletki
czy nie.
Dzięki raz jeszcze

Pozdrawiam serdecznie
Basia

1. Data: 2003-08-29 07:39:39

Od: "L@sk@ 29" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

To oczywiste, że masz brać po 7 dniach, normalnie...
Jeśli 3 dni wcześniej zrobiłaś sobie przerwę, to teraz o te trzy dni
wcześniej zaczyna się cykl! To normalne...
Bez względu na to kiedy robisz sobie przerwę (czy skracasz okres brania
tabletek, czy wydłużasz), tabletki niezmiennie bierze się po 7 dniach
przerwy!
Radzę zapamiętać na przyszłość, aby nie narobić sobie kłopotów, przez
przypadek!!!
Pozdrawiam i życzę miłego dnia.
G.L

1. Data: 2003-08-29 07:49:28

Od: "Blancanieves" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie wiem jakie tabletki bierzesz, ale poczytaj to:

http://www.kobiety.org/mercilon_nieprzyjecie.html

K.

1. Data: 2003-08-29 07:57:13

Od: "Justyna" <j...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nowy cykl zacznij normalnie. W zadnym wypadku 3 dni wczesniej.

NIE!!! Zawsze jest 7 dni przerwy a nie np 10! Jesli nie wzielas po 7 dniach
to jestes niezabezpieczona (o ile wiem na najblizszy cykl)!

A najlepiej to dzwon do lekarza z takimi pytaniami.

Pozdrawiam,
Justyna

1. Data: 2003-08-29 08:15:09

Od: "Blancanieves" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Justyna" <j...@e...pl> napisał w wiadomości

| NIE!!! Zawsze jest 7 dni przerwy a nie np 10!
To chciałam napisac, ale sie zakrecilam :). Normalnie czyli 7 dni
przerwy.

|Jesli nie wzielas po 7 dniach
| to jestes niezabezpieczona (o ile wiem na najblizszy |cykl)!

Jezeli nie przyjela jednej tabletki na poczatku cyklu, to skutecznosc
tabletki obniza sie i trzeba stosowac dodatkowe zabezpieczenie przez 7
dni. Jezeli nie przyjmie sie wiecej niz 1 tabletka, to trzeba sie
skontaktowac z lekarzem i wtedy mysle skutecznosci brak przez caly
cykl.

Pozdrawiam serdecznie,
Kasia

1. Data: 2003-08-29 08:48:17

Od: "L@sk@ 29" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Biorę Cilest i faktycznie masz rację, nie wolno przerywać brania
tabletek...cykl można tylko wydłużać! Biorąc tabletki z następnego
opakowania.
Dzięki za spostrzeżenia...
Otworzyłaś mi oczy, dzięki za to...
Pozdrawiam serdecznie: Gośka.

1. Data: 2003-08-29 08:50:33

Od: "L@sk@ 29" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sprostowanie!
Nie wolno przerywać brania tabletek, cykl można tylko wydłużać, przez
rozpoczęcie nowego opakowania...
Nie wolno kończyć wcześniej tabletek..
Przepraszam za wprowadzenie w błąd!
Pozdrawiam.G.L

1. Data: 2003-08-29 09:39:31

Od: "justyna " <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

L@sk@ 29 <l...@g...pl> napisał(a):

> Sprostowanie!
> Nie wolno przerywać brania tabletek, cykl można tylko wydłużać, przez
> rozpoczęcie nowego opakowania...
> Nie wolno kończyć wcześniej tabletek..

wolno, ale to troche ryzykowne. za bezpieczne uważa sie skrócenie cyklu o
max. 3 pigułki.
przerwa zawsze musi być maksimum 7-dniowa. jeśli już manipulowac z długością
cyklu, to lepiej go wydłużyć.

Targi Kosmetyczne i Fryzjerskie w Gdańsku
Panowie...golarka czy maszynka?!
dlugie paznokcie po tipsach
do konsultantek avon
plamy na plecach..