[OT] Pierdolona Polska

1. Data: 2006-06-22 20:57:03

Temat: [OT] Pierdolona Polska
Od: " Himera" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wlasnie siostra mi zakomunikowala ze pobili jej syna, a mego siostrzenca.
Dzieciak ma cala twarz sina, oczy podbite.
Co za bydlo pierdolone?

Co sie dzieje kurwa?

Zal mi go jak cholera bo traktuje go jak mlodszego brata.

Jak se poradzic z taka bezsensowna przemoca?

jak kurwa zapomniec o rozpierdoleniu tym wyrostkom glow? mam taka straszna
ochote to zrobic...

jednym slowem jest mi kurewsko zle...

2. Data: 2006-06-22 21:13:49

Temat: Re: [OT] Pierdolona Polska
Od: "Nothingman" <nothingman86{USUN_TO}@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przykro mi.... ;(

Ale obawiam sie, ze niestety to "Pierdolony Swiat", a nie tylko Polska...

Pozdrawiam :(

Nothingman

3. Data: 2006-06-22 21:22:20

Od: Huski <h...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 22/06/2006 22:57, Himera:
> Wlasnie siostra mi zakomunikowala ze pobili jej syna

to co przez Ciebie przemawia to "kompleks muru berlińskiego" Mieszkałem
we Francji, Szkocji mam rodzinę w Brukseli i Berlinie, uwierz mi że na
Kreuzberg w Berlinie jest czasem taki hardcore, że "pierdolona Polska"
to raj na Ziemi. Polska się niczym szczególnym nie wyróżnia, jeśli idzie
o przemoc. Tylko media pokazują Ci najpierw "uśmiechniętych poławiaczy
małży" którzy "znaleźli raj na ziemi" odławiając jakiś syf za głodowe
stawki i syfiasty Śląsk a Ty później myślisz "pierdolona Polska". Mojego
przyjaciela sprali młodzi fani BNP, dostał w ryj tylko za to że ma
trochę ciemniejszy kolor skóry, w samym centrum miasta. Żeby było
śmiesznej chłopak urodził się w UK w Afryce nigdy nie był, po prostu
jego rodzice mają tam korzenie. Wystarczyło. Uwierz mi, że Polska się
specjalnie nie wyróżnia na tym tle.

--
huski
huski at interia dot pl

4. Data: 2006-06-22 22:14:24

Od: "quasi-biolog" <q...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Himera <h...@g...pl> napisał(a):

> Wlasnie siostra mi zakomunikowala ze pobili jej syna, a mego siostrzenca.
> Dzieciak ma cala twarz sina, oczy podbite.
> Co za bydlo pierdolone?

A wiadomo za co go pobili?

Zreszta, czym sie oburzasz? Agresja wsrod ludzi, zwlaszcza mlodych mezczyzn,
jest zjawiskiem normalnym - zawsze trzeba liczyc sie z ryzykiem, ze mozna
dostac w pape. Podobnie jak mozna rozbic samochod czy zmoknac bedac
zaskoczonym deszczem... Tak jest, bylo i bedzie zawsze i wszedzie.

Pretensje mozna miec najwyzej do siebie, ze bylo sie ciota niezdolna do
aktywnej samoobrony (nie umie sie bic) czy przynajmniej ucieczki...
Jak sie jest mieczakiem, to trzeba spuscic wzrok i pokornie znosic zaczepki by
nie prowokowac silniejszych.

(...)

> Jak se poradzic z taka bezsensowna przemoca?

Swoje naiwne pytania kieruj do politykow - oni sie licytuja na coraz to lepsze
"recepty" na przestepczosc... ;->

> jak kurwa zapomniec o rozpierdoleniu tym wyrostkom glow? mam taka straszna
> ochote to zrobic...
> jednym slowem jest mi kurewsko zle...

LOL! :D Ot i przyszla "pani psycholog", a emocjonalnie prymitywna niczym
najciemniejszy motloch - msciwa i zapieniona ;->
Ech - otoz to: "pierdolona Polska"...

pozdrawiam
quasi-biolog

5. Data: 2006-06-22 22:23:18

Temat: Re: Pierdolona Polska
Od: "Morderca uczuć" <l...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Huski napisał(a):
> [...]
> we Francji, Szkocji mam rodzinę w Brukseli i Berlinie, uwierz mi że na
> Kreuzberg w Berlinie jest czasem taki hardcore, że "pierdolona Polska"

Raj na ziemi? W zagranicznych miastach przynajmniej są dzielnice
bezpieczne i takie, gdzie nikt normalny się nie zapuszcza. U nas
wszędzie bydło czuje się jak u siebie a ich pełne dumy gęby
spotykają się z obojętnością ("młodzież musi się wyszumieć").
Zagraniczni dresiarze przy naszych to sympatyczni chłopcy. Po wielu
fightach w młodości na ulicach Wawy z drechami, kiedy podróżuję po
świecie, kompletnie się nie boję a potencjalni agresorzy mnie
śmieszą.

> Polska się niczym szczególnym nie wyróżnia, jeśli idzie
> o przemoc.

Nie zgadzam się. Na świecie nie ma przyzwolenia na chamskie darcie
mordy w sklepie spożywczym, zaczepki na ulicach itd. Zachód stosuje
"0 tolerancji" i gdy pojawiają się gnoje w nieodpowiednim miejscu,
wzywa się policję. U nas nic się nie robi a policjanci, to też
dresairze, którzy założyli mundury. Wszyscy kładą laskę widząc
jak ktoś sika pod murem, rzuca śmieci na chodnik, nikogo nie obchodzi
skąd pochodzi zegarek kupiony okazyjnie na ulicy. To niby pierdoły
ale od tolerancji na takie zachowania zaczyna się "wychowywanie"
bezkarnych drechów. IMO, będzie coraz gorzej i przegonimy zachód.
Poza tym, o ile w cywilizowanych krajach bandziory to margines
społeczny, u nas to dzieci z "dobrych rodzin". Gdy ktoś kogoś
zadźga, media pokazują sąsiadkę mordercy, a ta gada "to przecież
taki dobry chłopiec". Na Zachodzie ten koleś od dawna by siedział,
choćby za drobne przestępstwa.

6. Data: 2006-06-22 22:40:35

Od: "Morderca uczuć" <l...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

quasi-biolog napisał(a):
> [...]
> Jak sie jest mieczakiem, to trzeba spuscic wzrok i pokornie znosic zaczepki by

Ciekawe podejście i niezły osąd dzieciaka. Skąd wiesz jak było?
Może zdążył strzelić komuś z łokietka w potylicę a innemu
zatańczył kujawiaczka na żebrach albo przeciął tulipanem
gardło...

> LOL! :D Ot i przyszla "pani psycholog", a emocjonalnie prymitywna niczym
> najciemniejszy motloch - msciwa i zapieniona ;->
> Ech - otoz to: "pierdolona Polska"...

A ja poradzę pani psycholog zmierzyć się z "demonami" oko w oko i
rozpierdolić łby. :)

7. Data: 2006-06-23 01:39:07

Od: " Himera" <h...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

quasi-biolog <q...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

> A wiadomo za co go pobili?

a czy to ma jakiekolwiek znaczenie do kurwy nedzy?

> Zreszta, czym sie oburzasz? Agresja wsrod ludzi, zwlaszcza mlodych
mezczyzn,
> jest zjawiskiem normalnym

oburzam sie bo to kurwa moja krew!!!! dotarlo do lba, czy kurwa
przeliterowac raz jeszcze?????

- zawsze trzeba liczyc sie z ryzykiem, ze mozna
> dostac w pape. Podobnie jak mozna rozbic samochod czy zmoknac bedac
> zaskoczonym deszczem... Tak jest, bylo i bedzie zawsze i wszedzie.

ale tak nie powinno byc.

> [...]
> aktywnej samoobrony (nie umie sie bic) czy przynajmniej ucieczki...
> Jak sie jest mieczakiem, to trzeba spuscic wzrok i pokornie znosic

czy ty kurwa sugerujesz ze moj siostrzeniec to ciota i mieczak????
To dzieciak 13letni, kurwa twoja mac!

> (...)

> Swoje naiwne pytania kieruj do politykow - oni sie licytuja na coraz to
lepsze
> "recepty" na przestepczosc... ;->

do politykow?

a jak napierdalaja kogos na przystanku to ty se spokojnie stoich czy cos
robisz????

> LOL! :D Ot i przyszla "pani psycholog", a emocjonalnie prymitywna niczym
> najciemniejszy motloch - msciwa i zapieniona ;->
> Ech - otoz to: "pierdolona Polska"...

jestes tak durny ze az kurwa mac sie poplakalam z zalu nad toba, a ty
przypadkiem nie ten co wypisywal ze pedofilia jest ok??

kiedy chodzi o rodzine jebaku pierdolony to jestem gotowa zajebac i nawet
nie mrugnac. wiec jak masz wpisywac takie pierdoly to sie kurwa zastanow
pierdolo jebana!

8. Data: 2006-06-23 01:43:01

Od: " Himera" <h...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

=?ISO-8859-2?q?Morderca_uczu=E6?= <l...@t...pl> napisał(a):

> A ja poradz=EA pani psycholog zmierzy=E6 si=EA z "demonami" oko w oko i
> rozpierdoli=E6 =B3by. :)

demony juz pokonane, upierdolilam glowy i naszczalam do szyi:)

9. Data: 2006-06-23 07:18:28

Od: "uookie" <u...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> a czy to ma jakiekolwiek znaczenie do kurwy nedzy?

ma, w przypadku gdy twój siostrzeniec powiedzmy że sie prostytuował
na ulicy. nie zarzucam mu takiego czynu, ale zauważam go podczas
rozważań hipotetycznych ;)

> oburzam sie bo to kurwa moja krew!!!! dotarlo do lba, czy kurwa
> przeliterowac raz jeszcze?????

rozumiem, że nie przeszkadza ci gdy bije sie na ulicy nie twoich
siostrzeńców, a ludzi obcych. czy dopiero bo tym pobiciu
zauważyłaś, że w naszym kraju bije sie ludzi?

> czy ty kurwa sugerujesz ze moj siostrzeniec to ciota i mieczak????
> To dzieciak 13letni, kurwa twoja mac!

no to podejżewam że to nawet nie było pobicie; dzieciak dostał raz
w twarz i wystarczyło. to była w ogóle bójka na tle rabunkowym,
rekreacyjno-sportowym czy
narodowościowo-seksualnieorientacyjno-rasowym?

> a jak napierdalaja kogos na przystanku to ty se spokojnie stoich czy cos
> robisz????

oj, nie odwołuj sie do tego bezsensownego argumentu o ludzkiej
znieczulicy. po co mamy państwo, policję, wojsko? żeby nas bronili
przed zagrożeniami wewnętrznymi i zewnętrznymi. jesli wiem że nie
dam rady obronić 13-latka zaatakowanego przez bandę wyrostków, to
uważasz że powinienem ingerować czy nie? lepsze dwie ofiary? zrobmy
z siebie męczenników? niech młodzi aktywiści z SLD mają pretekst
do marszu przeciw przemocy, z którego zrobią marsz równości?

no coment ;)

pozdro.

10. Data: 2006-06-23 08:03:49

Od: Huski <h...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 23/06/2006 00:23, Morderca uczuć:

> Raj na ziemi? W zagranicznych miastach przynajmniej są dzielnice
> bezpieczne i takie, gdzie nikt normalny się nie zapuszcza.

Moi rodzice mają dom w Szczecinie, kiedyś ojciec zgubił dużą gotówkę na
ulicy i na następny dzień ktoś przyniósł, drzwi są otwarte 24/7 chyba że
jadą gdzieś na dłużej. Jedyna przemoc jaka tam ma miejsce to jak psy
się pogryzą.

> [...]
> mordy w sklepie spożywczym, zaczepki na ulicach itd. Zachód stosuje
> "0 tolerancji" i gdy pojawiają się gnoje w nieodpowiednim miejscu,

i to mówisz na podstawie czego? Ja widziałem nie raz bójki i wpierdol,
chamskie odzywki do policjantów zarówno w UK jak i w PL jak i w
Niemczech i Francji. Uwierz mi nie jest tak, w ryj można dostać wszędzie.

--
huski
huski at interia dot pl

relacje rodzinne a sklonnosci homoseksualne
Wszystkie problemy znikaja gdy spojrzec na rzeczywistosc jak na obraz malowany pedzlem swiadomosci
No to teraz ja...
rodzice
jestem pusta jak