[OT] Pierdolona Polska

11. Data: 2006-06-23 08:12:46

Temat: Re: [OT] Pierdolona Polska
Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Himera" <h...@g...pl> napisał w wiadomości
news:e7f06v$26c$1@inews.gazeta.pl...
> Wlasnie siostra mi zakomunikowala ze pobili jej syna, a mego siostrzenca.
> Dzieciak ma cala twarz sina, oczy podbite.
> Co za bydlo pierdolone?
>
> Co sie dzieje kurwa?
>
> Zal mi go jak cholera bo traktuje go jak mlodszego brata.
>
> Jak se poradzic z taka bezsensowna przemoca?
>
> jak kurwa zapomniec o rozpierdoleniu tym wyrostkom glow? mam taka straszna
> ochote to zrobic...
>
> jednym slowem jest mi kurewsko zle...

Fajną akcję dziś widziałem w drodze do pracy. Przebiega mi przed maską jakiś
wyrostek. Za chwilę widzę goniącego za nim policmajstra. Nagle brzdęk.
Policmajstrowi wypadł pistolet i położył się na jezdni. Policmajster chwilę
się zawahał, gdyż rozpędem był już z 3 metry za miejscem gdzie pistolet
leżał, po czym ....
... po czym pobiegł dalej. Wyrostka złapał jakieś 20 metrów od leżącego
pistoletu. Najgorsze w tym wszystkim jest to, że dopiero po piętnastu
minutach wpadło mi do głowy "o kurwa - co za debil" :)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

12. Data: 2006-06-23 10:13:58

Od: "quasi-biolog" <q...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Himera <h...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

> a czy to ma jakiekolwiek znaczenie do kurwy nedzy?

Jak najbardziej: mozesz dostac odpowiedz, dlaczego to sie wydarzylo. Moze np.
ci dzentelmeni, ktorzy obrobili mu fizjonomie byli mentalnie podobni do Ciebie
- "pani psycholog" z pod budki z piwem - i w podobnie msciwy sposob odplacili
chloptasiowi za jakas podlosc, ktora wyrzadzil im lub ich bliskim? Taka
vendetta, do ktorej sama tu nawolujesz tupiac nozkami...

> mezczyzn,

> oburzam sie bo to kurwa moja krew!!!!

I co z tego? Zanim - powtorze za przedmowca - siostrzeniec oberwal nie
wiedzialas, ze na tym swiecie czasem bije sie ludzi?

> dotarlo do lba, czy kurwa
> przeliterowac raz jeszcze?????

Hmmm... Skoro to "Twoja krew", to - patrzac na Twoja mentalnosc (i zakladajac
przynajmniej czesciowa jej dziedzicznosc: genetyczna i memetyczna) - chyba
lepiej by bylo dla Wszechswiata, gdyby szanownego siostrzenca tam skutecznie
zatlukli, ukracajac zaludnianie go Tobie podobna msciwa i prymitywna cholota.
;-> Kropla w morzu, ale...

> - zawsze trzeba liczyc sie z ryzykiem, ze mozna

> ale tak nie powinno byc.

Rzeczywistosc jest taka jak jest, a nie taka jaka chcialibysmy, zeby byla... Z
myslenia zyczeniowego [ http://en.wikipedia.org/wiki/Wishful_thinking ]
powinnas wyrosnac juz ladnych 20 lat temu.

> zaczepki by

> czy ty kurwa sugerujesz ze moj siostrzeniec to ciota i mieczak????
> To dzieciak 13letni, kurwa twoja mac!

A w jakim wieku byli jego oprawcy? W jakim stanie wyszli z bojki?

> lepsze

> do politykow?

Jak najbardziej - oni specjalizuja sie w udzielaniu naiwnych odpowiedzi na
tego typu naiwne pytania...

> a jak napierdalaja kogos na przystanku to ty se spokojnie stoich czy cos
> robisz????

A co to ma do rzeczy?

> straszna

> jestes tak durny ze az kurwa mac sie poplakalam z zalu nad toba, a ty
> przypadkiem nie ten co wypisywal ze pedofilia jest ok??

Nigdy nie wypowiadalem sie o pedofilii w charakterze normatywno-oceniajacym.
Ale zapewne ten sam, o ktorym myslisz [ http://tinyurl.com/rwdho ].

> kiedy chodzi o rodzine jebaku pierdolony to jestem gotowa zajebac i nawet
> nie mrugnac. wiec jak masz wpisywac takie pierdoly to sie kurwa zastanow
> pierdolo jebana!

Tiaaa... I to mowi czlowiek po studiach psychologicznych - az zal sciska
odbytnice. Ot - racjonalne, chlodne spojrzenie profesjonalisty ;->
Najwyrazniej minelas sie z powolaniem, a mijajac sie - naplulas mu w twarz...
Upadlas w ten rynsztok nawet glebiej niz cbnet.

Acha - nie zoladkuj sie tak, bo jeszcze sie ta wsciekle toczona zolcia udlawisz...

pozdrawiam
quasi-biolog

13. Data: 2006-06-23 13:17:39

Temat: Re: Pierdolona Polska
Od: "Morderca uczuć" <l...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

uookie napisał(a):
> ma, w przypadku gdy twój siostrzeniec powiedzmy że sie prostytuował
> na ulicy. nie zarzucam mu takiego czynu, ale zauważam go podczas
> rozważań hipotetycznych ;)

Rozważania hipotetyczne... :D

> rozumiem, że nie przeszkadza ci gdy bije sie na ulicy nie twoich
> siostrzeńców, a ludzi obcych. czy dopiero bo tym pobiciu
> zauważyłaś, że w naszym kraju bije sie ludzi?

Z rysunku Mleczki: "obywatelu, nie pieprz bez sensu".

> no to podejżewam że to nawet nie było pobicie;

Ciąg dalszy hipotetycznych rozważań młodej inteligenci
internetowej. BTW, poderzewać piszemy przez "rz".

> dzieciak dostał raz
> w twarz i wystarczyło. to była w ogóle bójka na tle rabunkowym,
> rekreacyjno-sportowym czy
> narodowościowo-seksualnieorientacyjno-rasowym?

Czytaj: "z rysunku Mleczki".

> oj, nie odwołuj sie do tego bezsensownego argumentu o ludzkiej
> znieczulicy. po co mamy państwo, policję, wojsko? żeby nas bronili
> przed zagrożeniami wewnętrznymi i zewnętrznymi. jesli wiem że nie
> dam rady obronić 13-latka zaatakowanego przez bandę wyrostków, to
> uważasz że powinienem ingerować czy nie?

C.d. hipotez... Powinieneś uookie nie ingerować, a ignorować i
dobrze o tym wiesz :)

> lepsze dwie ofiary? zrobmy
> z siebie męczenników? niech młodzi aktywiści z SLD mają pretekst
> do marszu przeciw przemocy, z którego zrobią marsz równości?

Ofiarą to już jesteś.

> no coment ;)

Comment piszemy przez "2 M".

Serdeczności,
MUminek

14. Data: 2006-06-23 13:59:58

Od: Huski <h...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 23/06/2006 15:17, Morderca uczuć:

> Z rysunku Mleczki: "obywatelu, nie pieprz bez sensu".

i to jest podsumowanie dyskusji

--
huski
huski at interia dot pl

15. Data: 2006-06-23 14:02:16

Od: Huski <h...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 23/06/2006 12:13, quasi-biolog:

> [...]
> chloptasiowi za jakas podlosc, ktora wyrzadzil im lub ich bliskim? Taka
> vendetta, do ktorej sama tu nawolujesz tupiac nozkami...

sprawiedliwość ulicy :D ale fakt, "każdy winny tylko nie ja". Jakby
chłopak coś trenował i im oddał to pewni byłby opisany jak bohater :D

--
huski
huski at interia dot pl

16. Data: 2006-06-23 14:24:32

Od: " Himera" <h...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

quasi-biolog <q...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

> [...]
> przynajmniej czesciowa jej dziedzicznosc: genetyczna i memetyczna) - chyba
> lepiej by bylo dla Wszechswiata, gdyby szanownego siostrzenca tam

Ty glupi chuju. Jak smiesz cos takiego wypisywac?
Ze co, ze bluzgam ze sie wkurwilam bo mi siostrzenca pobili to ty mnie
oceniasz i oceniasz Bogu ducha winnego dzieciaka?
Nie znasz go wiec sie nie wypowiadaj, o mnie tez wiesz tyle co nic.

Nie skonczylam jeszcze studiow, a pozatym pisalam ze nie bede psychologiem
klinicznym wiec zamknij jape i przestan pierdolic glupoty.

> [...]
> powinnas wyrosnac juz ladnych 20 lat temu.

> A w jakim wieku byli jego oprawcy? W jakim stanie wyszli z bojki?

starsi, z bojki wyszli bez szwanku. on byl jeden, ich czterech.

> Jak najbardziej - oni specjalizuja sie w udzielaniu naiwnych odpowiedzi na
> tego typu naiwne pytania...

> A co to ma do rzeczy?

to ze najlepiej wszystko zwalic na rzady, a samemu morde odwrocic w druga
strone jak cos zlego sie dzieje.

> [...]
> Upadlas w ten rynsztok nawet glebiej niz cbnet.
>
> Acha - nie zoladkuj sie tak, bo jeszcze sie ta wsciekle toczona zolcia

juz mi przeszlo, a swoim chlodnym profesjonalnym okiem oceniam ze jestes
wsza a nie czlowiek.

17. Data: 2006-06-23 14:51:45

Od: "Morderca uczuć" <l...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

quasi-biolog napisał(a):
> Acha - nie zoladkuj sie tak, bo jeszcze sie ta wsciekle toczona zolcia udlawisz...

Chłodne spojrzenie quasi-biologa...

18. Data: 2006-06-23 15:37:42

Od: "Morderca uczuć" <l...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski napisał(a):
> ... po czym pobiegł dalej. Wyrostka złapał jakieś 20 metrów od leżącego
> pistoletu. Najgorsze w tym wszystkim jest to, że dopiero po piętnastu
> minutach wpadło mi do głowy "o kurwa - co za debil" :)

Ano debil. Powinien zastrzelić gnojka a nie bawić się w berka :)

19. Data: 2006-06-23 17:20:16

Od: "uookie" <u...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Ofiarą to już jesteś.

hehe.. miatasz waćpan jezykiem, jak paralityk cepem. dziwi mnie, że
bardziej cie interesowały moje literówki, niż sens mojej wypowiedzi,
pomimo, że jak stwierdziłeś, była ona bez sensu. czy wytykanie
czyiś literówek (nawet tak oczywistych, że aż głupio jest je
wytykać, bo może ci ktoś zarzucić, że zauważając tę oczywistą
literówkę i wytykajac ją, czujesz sie bystrzejszy).. wiec czy
wytykanie literówek cie podnieca? ja rozumiem, że są one momentami
drażniące, ale jeszcze bardziej drażniące jest takie infantylne
poprawianie.. jak dzieci w przedszkolu: - gupia jestem? chyba głupia?
- powiedziała małolata do małolaty pisemnie :F tak czy siak ziomuś,
ja mam dyslekcję, i te oczywiste błędy, które mi wytknąłeś, dla
mnie już tak oczywiste nie są.. skupiam sie bardziej na tym co
piszę; czy poprawnie przekazuje tekst, a nie czy zamiast 'r' powinna
być kropka nad 'z'. nie bez przyczyna tak sie rozpisałem o tym
poprawianiu błędów; myśle, że to poprawianie, to jedyna rzecz,
która ci dobrze wyszła w odpowiedzi na mój post; szkoda, że
bezcelowo.

ogólnie drażniące są takie posty jak twoje. niby jest w nich jakaś
krytyka, jakiś dziki okrzyk nawołujący przyjęcie przyzwoitej
postawy, niby chcesz mi coś przekazać, a ostatecznie nazywasz mnie po
prostu ofiarą. bez kitu, jesteś pocieszny.

pozdro.

20. Data: 2006-06-23 17:51:09

Od: hill_thebill <h...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 23 Jun 2006 08:37:42 -0700, Morderca uczuć napisał(a):

> Ano debil. Powinien zastrzelić gnojka a nie bawić się w berka :)

ot i ręce opadają, sie ciesz że policja częściej gubi pistolety niż z nich
strzela bo z ich umiejętnościami to mógłbyś dostać kulkę w łeb kiedyś za
friko...

--
"...boje sie : drewnianych koni , podłego alkoholu i mlodych dziewczyn
dajacych mi prezenty."

relacje rodzinne a sklonnosci homoseksualne
Wszystkie problemy znikaja gdy spojrzec na rzeczywistosc jak na obraz malowany pedzlem swiadomosci
No to teraz ja...
rodzice
jestem pusta jak