Re: [spam] Poznań -nauczyciel religii

1. Data: 2002-12-11 22:25:55

Temat: Re: [spam] Poznań -nauczyciel religii
Od: "Albert Jacher, MD ChosenByGod" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A FollowUp to a message dated 11 Dec 2002 from pl.soc.dzieci message-id=
news:at8b7t$g3v$1@opat.biskupin.wroc.pl :

> I zdał - wśród kandydatów
> na tę specjalizację uzyskał najlepszy wynik (a co, pochwalę go
> trochę;) Zapewniam Cię, że w rodzinie nie mamy ani jednego lekarza,
> powiązań towarzyskich i koneksji na wysokim szczeblu również.
> Po prostu w tym przypadku sprawa była uczciwa - egzaminy testowe,
> punktacja, wyłonienie najlepszych i nagroda w postaci sześcioletniego
> kontraktu. I tyle.

Nie chce zabrzmiec jak malkontent i życze twojemu mężowi sukcesów, ale on
jest dopiero w środku drogi przez zawodową mękę...
Ja słyszałem o przypadkach blokowania lekarce przez wiele roków ukończenia
specjalizacji i zdanie koncowych egzaminów. Kobieta była rozgoryczona, bo
nie wiedziała, czy mieć jeszcze nadzieję i trwać i starać się nadal, czy
odpuścić lokalnym wladcom i zmarnować kilka roków własnych starań i
wyrzeczeń.

> Nie wiem, jak wygląda sprawa rezydentur w chwili obecnej, pewnie nie
> wszystkie specjalizacje są otwarte. Ale wtedy również tak było, wiem,
> że np. zamknięta była laryngologia i okulistyka. Lecz nie sądzę, aby
> system egzaminowania zmienił się w jakiś znaczący sposób.
> Co do ilości miejsc - zawsze będzie ich za mało w stosunku do
> zapotrzebowania. Smutne realia. Ale czy przy przyjęciu na studia jest
> inaczej?

Sama specjalizacja to nie wszystko! Potem trzeba też gdzieś pracować i
dalej się kształcić.
Ja mogłem prawdopodobnie otworzyć specjalizacje z psychiatrii. I co z tego?
Jak próbowałem prowadzić terapię dla pacjentek to pielęgniarki doniosły na
mnie do ordynatora (koleżeńskie uklady - ja bylem ten nowy - obcy w
oddziale) i ordynator nakazal mi zaprzestac terapii dla pacjentek...

Lekarz zaprzestal terapii, bo sie to nie podobalo pielegniarkom!

Cała atmosfera oddzialu (może i szpitala?) nie sprzyjala ksztalceniu i
doskonaleniu. Przede mna odeszla para kolegów lekarzy. Bardzo zdolna
kolezanka (chyba lekarz i psycholog!) chyba sama opuscila tamten szpital a
inna zostala 'wygryziona'.

Ja nie moglem sie nadziwic krotkowzrocznosci owczesnych psychiatrycznych
wladcow i ocenialem, ze w polskiej psychiatrii powstanie chyba 'luka
pokoleniowa'. Ale domyślilem sie, że wlaśnie o to chodzi, żeby nie bylo
mlodej konkurencji...

Jesli dane statystyczne pokazują, ze ok. 30% populacji ma zaburzenia
lękowe... stres spoleczny i patologie raczej sie nasilają niż zanikają...
to ja nie wiem kto sie bedzie tymi ludzmi zajmowal...

Z dobrymi życzeniami,
albertan calendar: 0002.6.35
--
Albert Jacher lek., Representative of God Wakan Alo, Reprezentant Boga
http://albertanism.freezope.org/pl/ news://alt.religion.albertanism

2. Data: 2002-12-11 23:26:21

Od: t...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mnie do ordynatora (koleżeńskie uklady - ja bylem ten nowy - obcy w
> oddziale) i ordynator nakazal mi zaprzestac terapii dla pacjentek...

Ten ordynator to byl madry facet - kompletny zoltodziob bioracy sie za terapie-
zgroza!
I pewnie dlatego Cie wylali-za bezkrytycyzm...
Hehehe, juz widze zadowolone miny rodzin chorych, ktorych
terapeutyzuje "rencista" wybrany przez Boga...
Czlowieku, boj sie Boga, niezaleznie od tego co to pojecie dla Ciebie znaczy...
Jestes zupelnie bezkrytyczny...

Tomek

3. Data: 2002-12-12 09:24:56

Od: "Albert Jacher, MD ChosenByGod" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A FollowUp to a message dated 12 Dec 2002 from pl.sci.medycyna
message-id= news:5887.000006bb.3df7c99d@newsgate.onet.pl :

> [...]
> Czlowieku, boj sie Boga, niezaleznie od tego co to pojecie dla Ciebie
> znaczy... Jestes zupelnie bezkrytyczny...

Na jakiej podstawie mnie zarzucasz kłamstwo i zupełnie odwracasz sytuacje?
Byłeś tam? Rozmawiałeś z pacjentami?

To ty nie potrafisz ocenic sytuacji!
Przecież ja napisałem tamten post o tym, ze w medycynie polskiej NIE MA
MOŻLIWOŚCI kształcenia dla młodych lekarzy.
Tamten przykład służył temu, by właśnie pokazać, że nawet jak młody lekarz
próbował coś robić i pomagać, zamiast biernie siedzieć w oddziale, to
jedyne działanie ze strony władzy było zakazanie działania.
Przecież nie wysłano mnie na żadne szkolenia!
Bo nie o to chodziło, bym się czegoś nauczył, ale bym był posłuszny władzy.
'Mierny, bierny ale wierny...' - to jest ideał polskiego lekarza.

Motto:
"Jeszcze gorzej niż nie wiedzieć, jest myśleć, że się wie..."

albertan calendar: 0002.6.36

Nie przejmujmy się impertynenckimi, złośliwymi reakcjami niektórych ludzi
wobec Założyciela-Religii.

4. Data: 2002-12-12 14:05:45

Od: t...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Nijaki Albert Jacher napisal:
> Na jakiej podstawie mnie zarzucasz kłamstwo i zupełnie odwracasz sytuacje?

Alez ja Ci klamstwa nie zarzucam, czytaj to co ja wyraznie pisze. Wprost
zarzucam Ci kompletny bezkrytycyzm, idee nadwartosciowe i nastawienie
wielkosciowe. Patrz F31 (ew. F20) w ICD-10.

> Przecież ja napisałem tamten post o tym, ze w medycynie polskiej NIE MA
> MOŻLIWOŚCI kształcenia dla młodych lekarzy.

Zapewniam Cie, ze sa.
Natomiast nie powinno ich byc dla ludzi niepowaznych, bezkrytycznych,
charakteryzujacych sie brakiem poczucia odpowiedzialnosci.
Nie ma lekarzy skonczenie madrych, bywaja natomiast lekarze ciagle sie uczacy,
nastawieni pokornie w stosunku do swojej wiedzy i mozliwosci, po prostu
uczciwych. I u takich chce sie leczyc. Na pewno nie u takich, ktorzy czuja sie
wybrancami bogow...
Wez to pod uwage.
Zdrowia zycze i Bog z Toba

TL

5. Data: 2002-12-12 17:49:49

Od: "Albert Jacher, MD ChosenByGod" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A FollowUp to a message dated 12 Dec 2002 from pl.sci.medycyna
message-id= news:5887.00000904.3df897b8@newsgate.onet.pl :

> Alez ja Ci klamstwa nie zarzucam,

To ty napisałeś przeciez, calkowicie wykrzywiajac moja wypowiedz i
obracając ją we fałsz:

> I pewnie dlatego Cie wylali-za bezkrytycyzm...
> Hehehe, juz widze zadowolone miny rodzin chorych, ktorych
> terapeutyzuje "rencista" wybrany przez Boga...

Gdzie widzisz te "zadowolone miny"?

Zlo, ktore czynisz mnie i ludziom wroci kiedys do ciebie...

> Zdrowia zycze i Bog z Toba

Dziekuję ci. Bog ze mną.

Niech i tobie Bog sprzyja i niech ci odpuści...

6. Data: 2002-12-18 21:09:49

Od: "WiseMan" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

To az tak strasznie jest byc lekarzem??
Warto studiowac, czy nie, bo jesli jest tak jak napisalem to ja to .........

--

\/\/ I S E |\/| A N
#GG: 3226283

7. Data: 2002-12-18 22:03:45

Od: "Albert Jacher, MD ChosenByGod" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A FollowUp to a message dated 18 Dec 2002 from pl.sci.medycyna
message-id= news:atqocg$kgi$1@news.tpi.pl :

> To az tak strasznie jest byc lekarzem??
> Warto studiowac, czy nie, bo jesli jest tak jak napisalem to ja to

Ja nie żałuję ukończenia studiów medycznych. Studia medyczne wywarły na
mnie bardzo wielki wpływ. Dzieki tym studiom zostałem założycielem
nowoczesnej religii!

Co innego jednak studiowanie, a co innego praca jako lekarz w Polsce.
Ja nie znalazłem możliwości zatrudnienia w systemie polskiej opieki
zdrowotnej godnej ambitnego, uczciwego, ceniącego się lekarza.
Mógłbym może pracować jako lekarz ale musiałbym się czegoś wyrzec,
zrezygnować albo z ambicji, albo uczciwości, albo godności.

Nie chce wiecej na ten temat pisać bo pisanie o polskiej medycynie jest po
prostu żenujące.

Z dobrymi życzeniami,
www.wybrany.z.pl/img/albertan_calendar.jpg : 0002.6.42
--
Albert Jacher lek., representative of god Wakan Alo, religer
www.albertanism.freezope.org/pl news://alt.religion.albertanism

8. Data: 2002-12-18 22:35:29

Od: "WiseMan" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

A co chciales od starej religii? Wszystko byloby naprawde wspaniale gdyby
ludzie postepowali jak religia nakazuje. A tu sie nawet okazuje ze "kaplani"
probuja nakrasc jak najwiecej do siebie. Po co mi ktos taki, a ludzie co
tydzien do Kosciola zasuwaja, a szklanki wody by mi nie podali. Zalosne.
Polacy sa jednak niereformowalni :( Moze zostane tym lekarzem, przynajmniej
jestem dobry w grafice i www, wiec bede mial sie z czego zywic.

\/\/ I S E |\/| A N
#GG: 3226283

9. Data: 2002-12-18 22:46:45

Temat: Re: [OT] Poznań -nauczyciel religii
Od: Egghead <E...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"WiseMan" <w...@w...pl> wystukał (news:atqtd0$4of$1@news.tpi.pl):

> jednak niereformowalni :( Moze zostane tym lekarzem, przynajmniej
> jestem dobry w grafice i www, wiec bede mial sie z czego zywic.

Heh, odkad zostalem lekarzem musialem szybko podszkolic sie w grafice i
www - za 600-700 zl miesiecznie ciezko wyzyc :-(
Pozdrawiam
Egghead

10. Data: 2002-12-19 00:03:40

Od: "Albert Jacher, MD ChosenByGod" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A FollowUp to a message dated 18 Dec 2002 from pl.sci.medycyna
message-id= news:atqtd0$4of$1@news.tpi.pl :

> [...]
> taki, a ludzie co tydzien do Kosciola zasuwaja, a szklanki wody by mi
> nie podali. Zalosne. Polacy sa jednak niereformowalni :(

Właśnie w tym rzecz. Ja też uznaję, że stare religie są niereformowalne.
Nawet nie staram sie do nich zwracac, bo wiem jaka może być ich reakcja.

Raz nawet zamierzałem skontaktować sie z katolickim papieżem, bo niektore
rzeczy mówi dość rozsądnie... Chciałem uzyskać kontakt, przez lokalnego
biskupa Paetza... Tydzien potem wybuchł skandal z jego udziałem...

Co do innych religij to nawet nie mam złudzen... No może z buddystami
mółbym sie dogadać bo nasze religie sa dosć podobne. Ale jak napisalem do
poznanskich buddystow to dostalem malo dyplomatyczna odpowiedz:
"spadaj, idz sie leczyc

buddysci"

Na dobrą wolę wyznawców innych religij nie ma więc co liczyć. Wiekszość z
nich jest zainteresowana zachowaniem stanu obecnego - "cuius regio - eius
religio"... Własne interesy stawiają ponad interesy ludzkości jako całości.

[...]

Czy istnieje administracja szpitalem ? - Ważne dla mnie
Jeszcze o soczewkach torycznych
prawa kosc na tyle glowy
laser i ciaza
Pytanie