Bailine . Jakies doswiadczenia?

1. Data: 2005-06-08 07:14:04

Temat: Bailine . Jakies doswiadczenia?
Od: "Markiza" <m...@h...plzero_tolarancji> szukaj wiadomości tego autora

Udalam sie na bezplatny seans "demo" stymulatorem miesci Bailine.
Zabieg trwal 30 minut, wszystkie miesnie po prostu skakaly. Aby osiagnac
zadowalajacy efekt potrzeba mi conajmniej 20zabiegow. Czy ktos z was byl na
takiej terapi? Jakie byly efekty? Czy rzeczywiscie wyszczuplilo cialo o
kilka centymetrow? Dodam iz koszt 20 zabiegow zaczyna sie od 1000zl.

Markiza

1. Data: 2005-06-08 08:38:17

Temat: Re: Bailine . Jakies doswiadczenia?
Od: "Hania " <v...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Markiza <m...@h...plzero_tolarancji> napisał(a):

> [...]
> takiej terapi? Jakie byly efekty? Czy rzeczywiscie wyszczuplilo cialo o
> kilka centymetrow? Dodam iz koszt 20 zabiegow zaczyna sie od 1000zl.

ja tam nie wiem, jak Bailine, ale onegdaj, z 5 lat temu bylam na czyms takim:
pani smarowala cialo zelem do usg, przykladala takie macki - chyba z 15
takich kolek srednicy ok 12 cm, podlaczala kabelki do machiny a ta dawaj-
traktowala pradem tak, ze cilo cale skakalo i napinalo. Po serii 20 zabiegow
nie widzialam nic (wtedy 1 zabieg to chyba 40 zyla bylo)
A po 20 godzinach fitnessu widzialam roznece.
wnbioski nasuwaja sie same, a dodatkowo po fitnessie wzrasta poziom endorfin
(mi wzrasta-ciesze sie po kazdych zajeciach jak norka)

zdrowki
hania

1. Data: 2005-06-08 20:45:50

Temat: [OT] Re: Bailine . Jakies doswiadczenia?
Od: "Jolanta Pers" <j...@N...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hania " <v...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> ja tam nie wiem, jak Bailine, ale onegdaj, z 5 lat temu bylam na czyms
> takim:

Przedwczoraj nie mogło być 5 lat temu i vice versa.

JoP

1. Data: 2005-06-09 08:49:17

Temat: Re: tvn-style
Od: "Hania " <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

pamana <p...@w...pl> napisał(a):

> w dupsko nigdy nie wchodzilam a mialam okazje wejsc i to nie byle komu
> ale tego nie lubie i sie brzydze

a widzish, bo do tego to sie trzeba sliskim urodzic. Tez tego nie posiadam -
zasem zaluje efektow, ale przynajmniej moge spokojnie spojrzec sobie w gebe
(po makijazu, hyy) i wiem, ze mam prawdziwqych przyjaciol

> a do figury to nie mam sobie niczego do
> zarzucenia i horodynska obok mnie wpadła by w kompleksy ze jest taakk gruba.
> p.

to IMO nie chodzi o grubosc/chudosc
ta baba jest po prostu mimozowatym,wykreowanym tworem i przez to jest
aseksualna. Gada pierdoly w stylu barbinek z dyskoteki tyle, ze robi to
wolniej i strzela przy tym gumowate miny liczac, ze podniesie to u odbiorcy
wrazenie o jej IQ, uokropnosc

zdrowki
hania

1. Data: 2005-06-09 08:50:22

Od: "Hania " <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

uomatkumosku, a gdzie toto zawedrowalo? sorki, cosik gazeta pochrzanila

hania

1. Data: 2005-06-09 09:14:49

Temat: Re: [OT] Re: Bailine . Jakies doswiadczenia?
Od: "Hania " <v...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jolanta Pers <j...@N...com.pl> napisał(a):

> Użytkownik "Hania " <v...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
>
> Przedwczoraj nie mogło być 5 lat temu i vice versa.

ajaj, pewna bylam, ze to "pewnego dnia w przeszlosci", dzieki za zwrocenie
uwagi

zdrowki
hania

1. Data: 2005-06-09 20:50:12

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia, a był(a) to środa, 8 czerwca 2005 22:45 użytkownik
Jolanta Pers, sącząc kawkę, wyklepał:

> Użytkownik "Hania " <v...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
>
> Przedwczoraj nie mogło być 5 lat temu i vice versa.

Być może kierowałaś się tym:
http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=40266

Tylko, że to jest niepełne. Tutaj podaję dokładny cytat hasła za Słownikiem
Poprawnej Polszczyzny, rok wydania 1999, PWN, ISBN 83-01-12660-4
Na stronie 602 stoi:
ONEGDAJ
1. książk. "kiedyś, dawniej, w przeszłości": Spotkaliśmy się onegdaj w
Paryżu.
2. przestarz. "przedwczoraj": Jeszcze onegdaj wieczorem dziecko miało
gorączkę, ale dziś już jest całkiem zdrowe. |SWK, 225

Cytaty są oczywiście w słowniku, nie wymyślam ich.
Jeśli więc Hania użyła słowa "onegdaj" w pierwszym znaczeniu, a tak, jak
myślę, zrobiła, nie trzeba jej poprawiać, a ona nie ma za co przepraszać.

Krusz.

--
Kruszyna
#GG 3084947

1. Data: 2005-06-09 20:56:38

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

Kruszyzna pisze:

[ciach]
> Cytaty są oczywiście w słowniku, nie wymyślam ich.

A czy możesz tam sprawdzić, co znaczy słowo "ongiś"?

--
PozdrawiaM

1. Data: 2005-06-09 21:13:30

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia, a był(a) to czwartek, 9 czerwca 2005 22:56 użytkownik
Nixe, sącząc kawkę, wyklepał:

> Kruszyzna pisze:
>
> [ciach]
>
> A czy możesz tam sprawdzić, co znaczy słowo "ongiś"?

Jasne. Strona ta sama, a hasło brzmi:

ONGIŚ przestarz. "kiedyś, dawniej, niegdyś" Ongiś inaczej wyglądały
przygotowania do świąt Wielkiejnocy.

Krusz.
--
Kruszyna
#GG 3084947

1. Data: 2005-06-10 06:33:59

Od: "Hania " <v...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszyzna <k...@g...pl> napisał(a):

> Jasne. Strona ta sama, a hasło brzmi:
>
> ONGIŚ przestarz. "kiedyś, dawniej, niegdyś" Ongiś inaczej wyglądały
> przygotowania do świąt Wielkiejnocy.

hej, dokladnie tam sprawdzilam i bylam zaskoczona, bo wlasnie kojarzylam to
slowko z nieokreslonym czasem w przeszlosci, a nie "dwa dni temu", znajomi,
ktorych zapytalam tez raczej tak kojarzyli.

zdrowki
hania

dla biusciastych
Pasta wybielająca do zębów