Kitchen Aid- gdzie najtaniej

41. Data: 2006-11-29 22:17:46

Temat: Re: [OT] Re: Kitchen Aid- gdzie najtaniej
Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewa (siostra Ani) N. napisał(a):

> Uspokujcie sie dziewczyny. Zen.
oki;-)

--

Gosia

42. Data: 2006-11-29 22:21:33

Od: Magdalena Bassett <i...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

Księżniczka Telimena (gsk) wrote:

> ale zdarza jej się też robić "na dwa chleby", czyli z większej ilości, a
> mnie się nie zdarza. Dlatego pytam, czy w takiej sytuacji kupowanie
> KitchenAid ma sens.
> Teli.

Poprzedni mialam mniejszy, przez 12 lat, i gdy dostalam wiekszy, to
troche mi tego mniejszego brakowalo do mniejszych potraw, ale juz sie
dostosowalam. Ja robie duzo "wielkich" robot w moim mikserze,
szczegolnie jest przydatny, gdy miksuje jedzenie dla psow, ajest tego
naraz 4-5 kilo. Gdy robie male ciasto drozdzowe, tez robie w tym
mikserze, choc zabawnie ta mala kulka ciasta tam wyglada, ale szybko sie
zamienia w gladkie ciasto. Gdybym miala miejsce w kuchni, to bym miala
obie wielkosci, ale i tak mam za duzo maszyn, wiec pozostane przy jednym.
MB

43. Data: 2006-11-29 22:22:35

Od: "czeremcha" <c...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gosia Plitmik <p...@o...pl> napisał(a):

> Zastanawia mnie jak bardzo musisz byc sfrustrowana, skoro nie majac nic
> do powiedzenia na temat, wyskakujesz ze swoimi załosnymi tekstami. Tak,
> tak, wiem, wolisz malucha od mercedesa, zamiast wełny, poliester;->

Przeczytałam sobie jeszcze raz dokładnie twoje wypowiedzi - wynika z nich,
że nie masz Kitchen Aid'a, więc co _ty_ masz do powiedzenia na ten temat?

Nie jestem sfrustrowana. Za długo pracowałam w handlu, żeby nie widzieć
pewnych zasad nim rządzących.

Wolę volvo i mieszanki wełny z poliestrem.

Ania

44. Data: 2006-11-29 22:25:23

Od: "czeremcha " <c...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gosia Plitmik <p...@o...pl> napisał(a):

> Masz jakis kompleks kolezanko;->?

A ty? Skoro aż tak ubodły cię ogólne uwagi?

Ania

45. Data: 2006-11-29 22:27:24

Od: Magdalena Bassett <i...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

Gosia Plitmik wrote:

> Ano, maja, ale niestety Profi 600 tez niet;-(Ma sens kupowanie tego z 300w?

Ma, tez go bedziesz kochac. Ja moj kochalam przez 12 lat. A jak Ci sie
zdazy wieksze ciasto, czy cos, to na dwa razy. Kiedys robilam kulebiak
na 40 osob - strasznie dluga ta ryba byla :)
Na ten kulebiak potrzeba bylo tyle ciasta, co na 6 bochenkow chleba.
Wyrobienie tego ciasta zajelo mi mniej, niz godzine (6 porcji).

A te wszystkie dokladki, jak maszynka do miesa, czy inne, pasuja do
wszystkich, do profesjonalnych i do zwyklych, wiec ci beda pasowac w
przyszlosci, gdy bedziesz chciala lub mogla zmienic na mocniejszy. I
jeszcze raz polecam dwie misy zamiast jednej - ogromna roznica w
organizowaniu pracy.
MB

46. Data: 2006-11-29 22:40:13

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Na ten kulebiak potrzeba bylo tyle ciasta, co na 6 bochenkow chleba.
> Wyrobienie tego ciasta zajelo mi mniej, niz godzine (6 porcji).

Ja juz go pokochałam za...kolor:D cudny, bordowy

> [...]
> przyszlosci, gdy bedziesz chciala lub mogla zmienic na mocniejszy. I
> jeszcze raz polecam dwie misy zamiast jednej - ogromna roznica w
Misy, to koniecznie, bo ja mam ciagły deficyt mis, nie wiem jak to
robie, ale zawsze mi jakiejs brakuje;-(Ostatnio zamarynowałam łososia
zrobiłam sledzie, nastawiłam ciasto na pizze, zrobiłam sałatke i nagle
okazało sie, ze nie mam misek, a i zarcie psa tez lezało, w tej
najwiekszej;-)

--

Gosia

47. Data: 2006-11-29 23:34:40

Od: Magdalena Bassett <i...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

Gosia Plitmik wrote:

> [...]
> zrobiłam sledzie, nastawiłam ciasto na pizze, zrobiłam sałatke i nagle
> okazało sie, ze nie mam misek, a i zarcie psa tez lezało, w tej

Czasami w myslach moge sie doliczyc kilkunastu misek, ale gdzie one sa?
Wywedruja z kuchni na inne uzytki i juz do niej nie wracaja. Czasem
znajduje je w ogrodzie, czasem w garazu. Czasem jest tak, ze juz
zapomnialam, ze mam jakas miske az tu nagle ona sie zjawia jak dobra
przyjaciolka. Misek nigdy nie jest zbyt wiele. Najlepsze, jakie
dostalam, to komplet szklanych misek od 10 litrowej do maciupkiej o
pojemnosci 1/8 litra, a najwieksza ich zaleta bylo to, ze pasowaly do
siebie jedna w druga i mozna bylo wszystkie zmiescic w malej szafce.
MB

48. Data: 2006-11-29 23:36:05

Od: Magdalena Bassett <i...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

Gosia Plitmik wrote:

> Ja juz go pokochałam za...kolor:D cudny, bordowy

Kolor miksera jest najwazniejszy. Bordowe dzialaja dobrze, choc srebrne
tez sie niezle sprawdzaja :)
MB

49. Data: 2006-11-30 01:12:10

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Gosia Plitmik" <p...@o...pl> wrote in message

> Ano, maja, ale niestety Profi 600 tez niet;-(Ma sens kupowanie tego z
> 300w?
> --
>
> Gosia

Problem jest mały - trzeba kupić autotransformator lub transformator
230/110V dla miksera ponad 600W przybór ten powinien mieć około 1000W mocy.
Autotransformator jest mniejszy, lżejszy i tańszy, na odmianę
transformator separuje galwanicznie odbiornik od sieci, a więc jest
bezpieczniejszy w użyciu.
Dlaczego ta większa moc? Przy starcie silniki pobierają dużo większąc
moc, podobnie pod większym obciążeniem. Aby nie było perturbacji z obrotami
i ich regulacją, czyli aby mikser pracował tak jakby auto- czy
transformatora nie było - potrzebny jest ten zapas mocy.
Podraża więc sam zakup , ale sam pobiera mało energii w porównaniu do
całości.
Aby nie można było pomyłkowo podłączyć się z mikserem do sieci 230V
trzeba zastosować gniazda i wtyki różniące się budową od tych stosowanych w
Polsce, np na system angielski (nie znam amerykańskiego)...

50. Data: 2006-11-30 01:46:34

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Panslavista" <p...@w...pl> wrote in message

> [...]
> trzeba zastosować gniazda i wtyki różniące się budową od tych stosowanych
> w Polsce, np na system angielski (nie znam amerykańskiego)...

Parę linków:
http://telto.tivi.pl/sklep/product_info.php?cPath=22
_40&products_id=338&osCsid=403fbf941e9807b42dde242a2
e6789c0

Tu jest gotowy w obudowie i z gniazdem brytyjskim:
http://www.nowyelektronik.pl/opisy/opis.php?nr=26129

jaki olej opinie
RisoTTo - dzisiaj!
!!!!