Re: [OT] Re: Lubicie takie filmy?

Data: 2010-01-25 20:55:38
Temat: Re: [OT] Re: Lubicie takie filmy?
Od: Paulinka <p...@w...pl>

Ender pisze:

> A wiesz, chyba jednak bardziej podoba mi się podejście mojej TŻ, które
> idzie mniej więcej tak: w pełni akceptuję ciebie takim jakim jesteś,
> jestem z tobą szczęśliwa i mam nadzieję, że mnie nie skrzywdzisz.
> A ja oczywiście postaram się jej nie skrzywdzić.

Pytając o wazekotomię i o dobre praktyki romansowe?

> Natomiast postawienie sprawy: albo uczciwość, wierność itp, albo wynocha
> jakoś nie bardzo wydaje mi się uczciwe, ale egoistyczne i w obliczu
> takich warunków ustąpi ten, kto zostanie zmuszony.
> Nikt nie składa żadnych obietnic kto nie musi ich potem dotrzymać,
> ponieważ inaczej i były one bez sensu ;-)

Inaczej. Może się spotkać dwoje ludzi, którzy razem sobie złożą
obietnicę i zrobią wszystko, żeby pokusy (przystojni weterynarze i
przepiękne psycholożki) nic w ich związku nie zmieniły. Do tego trzeba
jednak Ender dojrzeć. A Twoja nuda w związku i poszukiwania czegoś
więcej, to lekcja na jutro. Napisz sto razy, dlaczego to, co mam nie
daje mi satysfakcji. Odpowiedź po setnym razie znajdziesz na 100%.

--

Paulinka