Osrodek Diagnostyki i Leczenia Nieplodnosci

141. Data: 2004-12-22 14:26:24

Temat: Re: [OT] Re: Osrodek Diagnostyki i Leczenia Nieplodnosci
Od: "Jacek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jolanta Pers" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
news:cqc00d$94d$1@inews.gazeta.pl...
> NMSP,

Co to znaczy?

Jacek

142. Data: 2004-12-22 14:41:20

Od: "Jolanta Pers" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek <j...@w...pl> napisał(a):

> Użytkownik "Jolanta Pers" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

Google.

JoP

143. Data: 2004-12-22 14:50:36

Od: "Karolina \"duszołap\" Matuszewska" <g...@i...wytnij.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek wrote:

> Tym akapitem wyjaśniłaś wszystko,
> tak jak już na tej grupie padło poczekamy
> na fakt kiedy będziesz miała dziecko
> i jeśli będziesz potrafiła być szczera

Ja? Gdzieszszszszby.

> usłyszymy jak się w praktyce realizuja Twoje teorię.

Może kiedyś będę miała dziecko, może nie. Obiecuję, że jeśli w wieku 7
lat nie będzie umiało kłamać i zawiązać sobie sznurówek, to pogadam z
jakimś psychologiem dziecięcym. Zwłaszcza, jeśli nie będzie umiało kłamać.

Pozdrawiam i EOT, bo mi Mama kazała,
Karola (pwn)

144. Data: 2004-12-22 14:57:21

Od: "agi ( fghfgh )" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Karolina \"duszołap\" Matuszewska" wrote:

> [...]
> zależy również od intencji interpretanta, co najwyraźniej Ci umknęło,
> więc nie podaruję sobie: "nie odpowiadam za czyjeś skojarzenia".

ROTFL.
Najpierw rzucamy oskarzeniami, jak to cudze ( konkretne, zeby nie bylo )
dzieci manipuluja, jesli trzeba po nich stol wytrzec. Potem podpieramy
sie teoriami, ze 7-latek _musi_ umiec dokladnie wycierac stol bo inaczej
albo manipuluje matka albo jakis niedorobiony.
Nastepnie rozwijamy teorie o tym co dziecko w jakim wieku powinno,
uzupelniajac przyklady o czytanie i zawiazywanie sznurówek ( dowód: Ty
jako niegenialne dziecko z genialnego pokolenia, Twoj TZ, jego siostra
plus uwagi Twojej mamy )
W miedzyczasie udowadniamy wszem wobec, ze my wiemy lepiej jak wyglada
wychowanie dzieci i utrzymanie standardów na niezmienionym poziomie bo
nam mama mówila ( a- i jeszcze pamietamy doskonale jak to bylo bo w
przeciwienstwie do innych nasze wspomnienia z wieku 4-6 lat sa tak samo
dobre, wyrazne i szczegolowe jak te z liceum )
A na koniec uciekamy sie do stwierdzenia, ze to nas atakuja w tej
dyskusji. Ale przeciez my nic zlego nie robilismy, nie pouczalismy.
Skad ;)

pzdr
agi lekko ironicznie ( nie-dzieciata wiec trudno stwierdzic, ze Cie
'trampkuje' z zasady bo nieobiektywna w stosunku Ciebie )

145. Data: 2004-12-22 14:58:25

Od: "agi ( fghfgh )" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

Skad ;)

pzdr
agi lekko ironicznie ( nie-dzieciata wiec trudno stwierdzic, ze Cie
'trampkuje' z zasady bo taka nieobiektywna w stosunku Ciebie )

146. Data: 2004-12-22 16:13:19

Od: "Karolina \"duszołap\" Matuszewska" <g...@i...wytnij.pl> szukaj wiadomości tego autora

puchaty wrote:

> A powiedz, czy Ty potrafisz się zdystansować od swojej powyższej
> interpretacji cudzych postów, gdy tutaj piszesz?

Staram się. Pękam, kiedy ktoś zaczyna mi tłumaczyć, co miałam na myśli i
zamiast dać wyjaśnić (no, przynajmniej spróbować) od razu stara się
przekrzyczeć, bo już sam wie lepiej. Wtedy zaczyna się wirtualny wrzask
i już nawet nie wiadomo, o co chodzi, tylko obie strony sobie
pokrzykują, bez poważania dla tego, co druga osoba ma na myśli. Tak,
moja culpa, też reaguję nerwowo, zbyt nerwowo (od czterech dni mam 38-39
st.C i strasznie obolałą nerę, w sumie szczerze żałuję, że wdałam się w
tą dyskusję w takim stanie i po tylu lekach /nie psychotropach na
szczęście/). Przy czym nie mam tu na myśli tego co pisałam, ale jak
pisałam, naprawdę początkowo nie było moją intencją kogokolwiek obrażać,
a potem to już ruszyła reakcja lawinowa. Jeśli ktoś się poczuł urażony
moją pisaniną -- przepraszam. Mogę z imienia lub nicka, jeśli się
urażeni ujawnią.

> Naprawdę poczułaś się strampkowana?

W jednym przypadku zdecydowanie. Sveana zachowała się jak Roch Dzikon, a
nie jak Sveana. Przynajmniej nie jak ta Sveana, do której się
przyzwyczaiłam. Szkoda. Wiesz, teksty o moim zwiazku opartym li i
wyłacznie na seksie czy sugestie o smutnym dzieciństwie spędzonym na
kolanach przy szorowaniu podłogi zrzucam na "ferwor walki", czasem się
wrednie odgryzę, czasem tylko obśmieję, ale ogólnie to, co jest
wymierzone we mnie, to proszę bardzo, mandaloriańskiej zbroi to nie
zaszkodzi. Ale strzelanie w moją Mamę... To było poniżej poziomu. Nawet
jeśli to był żart. Tym bardziej, jeśli to był żart.

Pozdrawiam,
Karola (Jeśli zamilknę, to będzie znaczyło, że od intensywnej
działalności usenetowej rozwaliłam sobie do końca żyłę, w której mi
wenflon umieścili. No jak rany, żeby usenetowiczowi zakładać wenflon w
stawie łokciowym... Wyobraźni trza nie mieć...;])

147. Data: 2004-12-22 16:26:59

Od: "Nixe" <nixe@fałpe.peel> szukaj wiadomości tego autora

Jolanta Pers pisze:

> Ja pamiętam dużo od chwili, kiedy miałam circa 2,5 roku.

Ale_czego_dużo pamiętasz? Tego, że w domu panował porządek/bałagan?
Jesteś w stanie ocenić, czy taki sam, jak wtedy, gdy miałaś rok, a potem, gdy
3 lata?

> (Tak, wiemy,
> Karolina i ja jesteśy genialne, wyjątkowe, nietypowe i co tam
> jeszcze.)

Ja również pamiętam kilka szczegółów z okresu okołożłobkowego, ale to są
migawki, kadry, raczej zapamietane emocje, aniżeli wspomnienia takie, jakie
mam na przykład z późniejszego dzieciństwa czy okresu nastolatkowego.

--
PozdrawiaM

148. Data: 2004-12-22 16:28:11

Od: "Nixe" <nixe@fałpe.peel> szukaj wiadomości tego autora

Lozen vel FeLicja pisze:

> Ja mam takie wspomnienia, wiesz? Zamiatalam podloge w wieku 5 lat, w
> wieku 6 lat zamiatalam klatke schodowa, mniej wiecej tez w tym wieku
> zaczynalam zmywac naczynia.

Ale w tej dyskusji chodziło raczej o przedział 1-4 lata.

--
PozdrawiaM

149. Data: 2004-12-22 16:29:39

Od: "Nixe" <nixe@fałpe.peel> szukaj wiadomości tego autora

"Karolina \"duszołap\" Matuszewska" pisze:

> Jak miałam 4 to płynnie czytałam, pisałam dość dobrze i wiązałam
> buty, ale wtedy to jeszcze praktycznie każde dziecko posiadało w tym
> wieku takie umiejętności

Umiejętność czytania i pisania w wieku 4 lat posiadało praktycznie każde
dziecko?
Co jeszcze ciekawego wymyślisz?

--
PozdrawiaM

150. Data: 2004-12-22 16:37:05

Od: "Nixe" <nixe@fałpe.peel> szukaj wiadomości tego autora

"Karolina \"duszołap\" Matuszewska" pisze:

> Co porównywałam? Burzę rozpętało moje stwierdzenie, że w pewnym
> momencie dzieci mogą wziąć na siebie część obowiązków związanych ze
> sprzątaniem dom

Taaa... czyli ścierać stół i wiązać buty.
Jaki to procent takich najprostszych domowych porządków?

--
PozdrawiaM

Może ktoś wie?
leczenie niepłodnosci w Poznaniu