Osrodek Diagnostyki i Leczenia Nieplodnosci

71. Data: 2004-12-21 12:38:13

Temat: Re: Świąteczne porządki
Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jolanta Pers wrote:

> Ja znam ze dwie parki modelowych bałaganiarzy, niechlujów i mistrzów
> chaosu,
> które przy dzieciach wzięły się w kupę, zorganizowały i mają w chałupie
> jak w pudełeczku - czysto musi być, bo dzieciak alergiczny, porządek musi
> być, żeby dziecko nie zeżarło jakiegoś opornika albo innego przedmiotu
> związanego z hobby tatusia, a w jednym przypadku też dlatego, że dziecko
> zmobilizowało do kupna swojego lokum - w wynajmowanych mieli gnój
> nieziemski, o swoje dbają.

To tylko dowodzi, że posiadanie dziecka odwraca ludziom świat o 180 stopni -
z niechlujów może zrobić porządnickich, z pedantów ludzi tolerujących
bałagan.

Justyna,
Iza (11,5l), Marcin (7,5l)

72. Data: 2004-12-21 13:15:15

Temat: Re: [OT] Re: Osrodek Diagnostyki i Leczenia Nieplodnosci
Od: "kolorowa" <v...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jolanta Pers" napisała
> O tym, że ludzie sobuie fundują dzieci, żeby miał im kto szklankę podać?
> Ależ doskonale wiem, o czym mówię, parę takich okazów znam osobiście i
> niewirtualnie.

Czy masz na myśli te pracujące dzieciate koleżanki, na których doświadczeniu
bazujesz pisząc na grupę?

Małgośka

73. Data: 2004-12-21 14:00:12

Od: "Karolina \"duszołap\" Matuszewska" <g...@i...wytnij.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sowa wrote:

> Karolina, może chcesz żebym nauczyła Cię pływać? Bo nawet jeśli umiesz, to
> zawsze możesz to robić ładniej i szybciej.
> Wprawdzie sama do wody nie wchodzę głębszej jak na metr a pływać nie umiem i
> nie mam zamiaru się uczyć bo uważam to za dość obrzydliwe zajęcie,

W takim razie zamknij się, durna, i się nie odzywaj. Skoro nie umiesz
pływać, to nie masz prawa wypowiadać się na temat tego, czy to jest, czy
nie jest obrzydliwe zajęcie, więc wsadź sobie swoje gadki i się więcej
nie odzywaj, bo jesteś żałosna i bardzo Ci współczuję. ROZUMIESZ? Prawo
do wypowiadania się o pływianiu mają tylko te osoby, które pływać
_umieją_ i to _lubią_, te, co nie umieją i co nie lubią -- modra w
kubeł, bo nie macie nic na ten temat do powiedzenia.

MSPANC, ICMTPZ?

Masz jeszcze jakieś pytania? Bo jak na mój gust hydrofob też ma prawo do
posiadania i wyrażania swojej opinii o basenach, ale już kiedyś pisałam
-- ja nie zabijam innych swoją rozbuchaną tolerancją.

Pozdrawiam,
Karola

74. Data: 2004-12-21 14:03:12

Od: "Karolina \"duszołap\" Matuszewska" <g...@i...wytnij.pl> szukaj wiadomości tego autora

Neokaszycha wrote:

> Kaszycha- zalosna..... jak diabli zalosna

O, w końcu udało Ci się napisać coś z sensem. Gratuluję, życzę dalszych
sukcesów.

Pozdrawiam,
Karola (Do reszty się nie ustosunkuję, bo może ja Ciebie, ale Ty mnie
nie bawisz. Ja się nie śmieję z kalek, wyniosłam to ze smutnego
dzieciństwa spędzonego w ciemnej piwnicy. Howgh!)

75. Data: 2004-12-21 14:35:26

Od: "Nixe" <nixe@fałpe.peel> szukaj wiadomości tego autora

"Karolina \"duszołap\" Matuszewska" pisze:

> Masz jeszcze jakieś pytania? Bo jak na mój gust hydrofob też ma prawo
> do posiadania i wyrażania swojej opinii o basenach

Well, o basenach jak najbardziej. O swojej fobii również.
Ale wmawiać Phelpsowi czy innej Jędrzejczakowej, że nie mają pojęcia o
technikach pływania to trochę nie teges. Tzn. wmawiać może, nikt mu tego nie
zabroni. Tylko niech się potem nie dziwi, gdy osoby postronne będą dusić się
ze śmiechu albo kiwać głową z politowaniem.

--
PozdrawiaM

76. Data: 2004-12-21 15:17:18

Od: "Karolina \"duszołap\" Matuszewska" <g...@i...wytnij.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nixe wrote:

> Well, o basenach jak najbardziej. O swojej fobii również.
> Ale wmawiać Phelpsowi czy innej Jędrzejczakowej, że nie mają pojęcia o
> technikach pływania to trochę nie teges.

A mówienie tej czy innej Jędrzejczakowej, że oprócz stosowanej przez nią
techniki istnieją jeszcze inne, stosowane z powodzeniem przez innych
pływaków? Czy może na świecie wszyscy muszą pływać a'la Jędrzejczakowa,
a ci, co się wyłamią zostaną nazwani durniami?

> Tzn. wmawiać może, nikt mu tego
> nie zabroni. Tylko niech się potem nie dziwi, gdy osoby postronne będą
> dusić się ze śmiechu albo kiwać głową z politowaniem.

A duś się, bylebyś się na śmierć nie zadusiła, bo nie chcę Cię mieć na
sumieniu. Nie rozumiem, dlaczego Wam się wydaje, że w świecie osób
bezdzietnych nie ma dzieci. Rozumiem, że jeśli rozmawiam z własną Matką
o macierzyństwie i jego cieniach i blaskach to nie mam prawa przedstawić
wniosków płynących z tej rozmowy, bo sama nie mam dzieci. Fajnie. (Mam
nadzieję, że osoby nie posiadające psów nigdy nie pozwolą sobie na żadną
uwagę o psach, bo już ja im po rajtuzach pojadę! ;]) Oczywiście jeżeli
moja Mama zapytana, czy jej się zmieniły standardy czystości po
urodzeniu dziecka, zdecydowanie twierdzi, że NIE, bo jej zdaniem w
chałupie ma być czysto niezależnie od tego, czy są w niej dzieci, czy
ich nie ma[1] -- to co, kłamie, czy nie ma dziecka? Jeśli jakaś osoba na
podstawie swoich doświadczeń stwierdza, że tak musi być w 100
przypadkach na 100, bo przecież u niej tak jest, to niech się nie dziwi,
że postronni rechoczą jak norki.

[1] I tutaj osoby, które nigdy nie były w moim domu mogą zdecydowanie
twierdzić, że mnie po prostu pamięć przekłamuje (że też niektórzy nie
mają czkawki od tych podwójnych standardów na temat "rzeczy, o których
nie ma się prawa wypowiadać ten, co nie uczestniczył w..."), bom szczyl
była i łajno pamiętam, ale zapewniam, że w domu mojej Mamy
niezapowiedzeni goście mogli wpadać o dowolnej porze, a teściowa mogła
sobie do znudzenia palcem po szafach w poszukiwaniu kurzu jeździć --
powodu do wstydu nigdy nie było. Ale osoby, które nawet nie wiedzą gdzie
mieszkałam pewnie lepiej wiedzą, jak to w tym moim dzieciństwa domu
było. =]

Pozdrawiam,
Karola

77. Data: 2004-12-21 15:41:23

Od: "Jolanta Pers" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

kolorowa <v...@a...pl> napisał(a):

> Czy masz na myśli te pracujące dzieciate koleżanki, na których doświadczeniu
> bazujesz pisząc na grupę?

Możebne, jakaś część wspólna istnieje. A bo co?

JoP

78. Data: 2004-12-21 15:45:27

Od: "Jolanta Pers" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

puchaty <p...@b...pl> napisał(a):

> Zakładam, że świadomie obserwować mogłaś dopiero od ca
> szóstego roku życia. Dyskusja zaś dotyczy dzieci młodszych,

Wiesz puchaty, ja wiem, że wszystko jest względne, ale z udowodnieniem, że
siedmiolatek jest młodszy od sześciolatka to możesz mieć duuuuże problemy.

JoP

79. Data: 2004-12-21 15:50:40

Od: "Neokaszycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ""Karolina \"duszołap\" Matuszewska"" <g...@i...wytnij.pl>
napisał w wiadomości news:cq9am5$n01$2@nemesis.news.tpi.pl...

> sukcesów.

Wiesz Karolinko- ochłoń przed Świętami i postaraj się zobaczyć coś dobrego w
tym co Ci ludzie piszą...

Pozdrawiam
kaleka Kaszycha, która naiwnie ciągle wierzy w ludzi. Moje największe
kalectwo, które akceptuję....

80. Data: 2004-12-21 15:50:56

Od: "Karolina \"duszołap\" Matuszewska" <g...@i...wytnij.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek wrote:

> Niektórzy od kołyski potrafią robić wszystko wspaniele
> i co najważniejsze ich życie to jeden dowód ich nieprawdopodobnych
> zdolności.
>
> Inne muszą żmudnie uczyć sie prac ręcznych, trzymania nożyczek, szufelki
> itp.
>
> ależ to życie jest niesprawiedliwe

Jaciesune, jak ja żałuję, że nie urodziłam się tak ze dwadzieścia lat
później... Bo jakem szczyl była, to wszystkie dzieciaki w wieku siedmiu
lat umiały umyć blat słotu ścierką i zawiązać sobie sznurówki. (I jeden
dyslektyk przypadał średnio na całą klasę, chociaż ja akurat swojego
pierwszego dyslektyka poznałam dopiero w liceum.) Cholera, na ich tle
byłam taaaaka przecięta, a teraz to z umiejętnością mycia stołu i
wiązania butów byłabym WYBITNA i NIEPRAWDOPODOBNA. No jasny gwint, lecę
do Mamy z pretensjami, co jej się tak spieszyło z rodzeniem, nie mogła
zaczekać na jakąś lepszą koninkturę dla własnego dziecka? ;]

Pozdrawiam,
Karola

Może ktoś wie?
leczenie niepłodnosci w Poznaniu