piersi

1. Data: 2001-07-25 12:34:37

Temat: piersi
Od: "Iwona" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich - mój pierwszy raz
Fajny temat mi się udał ;)

Mam do was pytanko takie

wczoraj zachciało mi się piersi kurowych zapieczonych w folii,
wyleżały się w soku z cytryny (nie miałam czasu na jakieś marynaty
- zreszą nie byłam pewna czy są potrzebne) i france po pieczeniu -
były dobre ale suche. Nie, nie nic z tych rzeczy piekły się w oliwie z oliwe
k,
z przprawami i troszkę sosu słodko kwaśnego.

Co zrobić żeby były soczyste i jakoś smakowały.

Serdecznie pozdrawiam Iwona

Przepisami się podzielę ale dzisiaj robię sobię głodówkę i mam pustkę w głow
ie i w żołądku.

1. Data: 2001-07-25 12:42:04

Temat: Re: piersi
Od: "Marek Lang" <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Iwona <i...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
> k,
> z przprawami i troszkę sosu słodko kwaśnego.
>
> Co zrobić żeby były soczyste i jakoś smakowały.

Jedyne co mi do glowy przychodzi to piersi 'gotowane' w glebokim oleju. Tak
jak frytki - musza byc zanurzone calkowicie i nie dotykac dna. Najlepsza do
tego celu jest frytkownica ale i w garnku mozna. Piers sie przyprawia zawija
w srodku cienkie plasterki boczku i czosnku, spina wykalaczkami i do
wrzacego oleju. Temperatura onego musi byc taka, aby piersi uzyskaly zloty
kolor po jakichs 15 minutach (trzeba dopracowac - ja zawsze na oko robie).
W ten sposob przyzadzone miesko bedzie mialo chrupiaca skorke i bedzie
soczyste w srodku (bialko na zewnatrz scina sie zanim woda zdazy wyplynac).

Pozdro,

1. Data: 2001-07-25 12:46:44

Temat: OT (Re: piersi)
Od: w...@v...pl (==wojmat==) szukaj wiadomości tego autora

A "Iwona" <i...@p...onet.pl> na to:

>Fajny temat mi się udał ;)

Wchodzi pan do sklepu mięsnego:
- Ma pani piersi?
- A co? Nie widać?

--
wojmat książka kucharska
http://puszKKKa.vege.pl

1. Data: 2001-07-25 13:19:51

Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwona wrote:

> Co zrobić żeby były soczyste i jakoś smakowały.

może krócej piec?

sadyl

1. Data: 2001-07-25 13:23:23

Temat: Re: OT (Re: piersi)
Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

==wojmat== wrote:

> Wchodzi pan do sklepu mięsnego:
> - Ma pani piersi?
> - A co? Nie widać?

Z tego względu kupowanie piersi należy do moich ulubionych zajęć :))

sadyl

1. Data: 2001-07-25 13:24:27

Od: "Jader" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwona" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam wszystkich - mój pierwszy raz

I do razu lapiesz sie za piersi? ;)

> [...]
> wyleżały się w soku z cytryny (nie miałam czasu na jakieś marynaty
> - zreszą nie byłam pewna czy są potrzebne) i france po pieczeniu -

Wydaje mi sie, ze taka ich natura, ze sa suche jak gotowane czy pieczone.
Proponuje jednak zapanierowac i usmazyc wtedy sa soczyste. Albo pociac na
male kawalki, zamarynowac i podsmazyc - wtedy sa soczyste kawalki, ktore
moga stanowic podstawe do jakiegos "chinskiego" czegos. :)

Jader

1. Data: 2001-07-25 14:30:55

Od: Monika Mężyńska <m...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Slavek Siegmund wrote:

> Oczywiscie, ze czas przy piersiach i rybach jest bardzo, bardzo wazny.
> Ostatnio jadlem u przyjaciol przepieczonego lososia - cos ohydnego.

Niewatpliwie...

Mawiaja w koncu, ze mlode i jedrne piersi dobre sa na wszystko. :) Np.
dostarczaja milych doznan podczas konsumpcji. Oczywiscie, jezeli nie sa
przepieczone itd. :)

ROTFL

1. Data: 2001-07-25 14:33:28

Od: "Slavek Siegmund" <s...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Oczywiscie, ze czas przy piersiach i rybach jest bardzo, bardzo wazny.
Ostatnio jadlem u przyjaciol przepieczonego lososia - cos ohydnego.

pozdrawiam,

Slav

1. Data: 2001-07-26 01:22:06

Od: <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Oczywiscie, ze czas przy piersiach i rybach jest bardzo, bardzo wazny.

Ale jestes Slavek,teraz dluugo nie bede mogl zasnac......:-]]

Marek,glooodny

1. Data: 2001-07-26 13:46:22

Od: "Slavek Siegmund" <s...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Nie przejmuj sie ja tez lubie piersi ale udaje mi sie w koncu usnac.

pozdrawiam,

Slav

<r...@p...onet.pl> wrote in message

> Ale jestes Slavek,teraz dluugo nie bede mogl zasnac......:-]]
>
> Marek,glooodny

co na grila
RÓŻNE SPRAWY OGÓRKOWE
marchewka