platforma obywatelska

1. Data: 2001-09-19 07:59:03

Temat: platforma obywatelska
Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

wlasnie dowiedzialem sie, ze wiceminister Rys kandyduje
do wyborow z Platformy Obywatelskiej, co spowoduje, ze na
pewno nie bede glosowal na to urupowanie

Uprzejmie prosze o przekazanie przez sympatykow
platformy tego maila kierownictwu Platformy
aby wiedzieli dlaczego traca glosy

Pozdrowienia

P.
----
Piotr Kasztelowicz <P...@a...torun.pl>
[http://www.am.torun.pl/~pekasz]

2. Data: 2001-09-19 17:34:03

Temat: [OT] Odp: platforma obywatelska
Od: "em" <e...@p...promail.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam
>
> wlasnie dowiedzialem sie, ze wiceminister Rys kandyduje
> do wyborow z Platformy Obywatelskiej, co spowoduje, ze na
> pewno nie bede glosowal na to urupowanie

Po pierwsze, w temacie zapomiales umiescic [off topic].
Po drugie, czy uwazasz, ze ten pan jest przyczyna wszystkich nieszczesc?
A po trzecie, to ja nie bede glosowal na SLD, bo z niej startuje L.
Miler:-)))

Pozdrawiam, em.

3. Data: 2001-09-21 05:48:04

Temat: Re: [OT] Re: platforma obywatelska
Od: Grzegorz Górecki <g...@z...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Użytkownik "em":

> [...]
nieszczesc?
> A po trzecie, to ja nie bede glosowal na SLD, bo z niej startuje L.

(1) UWażam że wykładnikiem jakości możliwości wyboru podczas wyborów w
Polsce jest głosowanie na nie-
(2) W kwestii formalnej to poproszę pana Kasztelowicza o odpowiedź co
zawinił medycynie Ryś.

--
pozdr
Gregg

4. Data: 2001-09-21 12:24:07

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 21 Sep 2001, Grzegorz Górecki wrote:

> (2) W kwestii formalnej to poproszę pana Kasztelowicza o odpowiedź co
> zawinił medycynie Ryś.

http://www.am.torun.pl/~pekasz/mypubl.html - wybierz pozycje 24

oraz

http://polscy-lekarze.net/recepty

to tylko dwa przyklady ponadto jest tego wiecej

P.
----
Piotr Kasztelowicz <P...@a...torun.pl>
[http://www.am.torun.pl/~pekasz]