Vampiryzm Energetyczny

1. Data: 2002-01-01 14:14:11

Temat: Vampiryzm Energetyczny
Od: "lume" <i...@l...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy psychologia zna takie pojęcie - Wampiryzm Energetyczny, czy tłumaczy to
jakoś?
Chodzi o to że np. w obecności jednej osoby czujemy się wypompowani i bardzo
zmęczeni (mówimy że osoba taka męczy), przy innej aż chce się żyć. Jest
gdzieś w sieci więcej na ten temat?

1. Data: 2002-01-01 16:50:51

Temat: Re: Vampiryzm Energetyczny
Od: "Magot" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Drogi Vampirze,
zjawisko o które pytasz nie jest związane z psychologią, tylko z
parapsychologia, a raczej bezposrednio z pewnymi zabiegami magicznymi. Wielu
magów wyrabia sobie tę umiejetność, wielu wykorzystuje ja nieetycznie
czerpiąc energie od innych ludzi bez ich pozwolenia. Najgorszy jednak jest
fakt, iz wiele osób posiada tą umiejetność nie zdając sobie z niej sprawy
lub nie potrafiąc w ogóle nad nią zapanować. Jesli interesuje Cie bliższa
dyskusja na ten temat, chetnie załatwie to bardziej indywidualnie.

Łowca talentów

1. Data: 2002-01-01 17:02:22

Od: "EvaTMKGSM" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magot":

> [...]
> lub nie potrafiąc w ogóle nad nią zapanować. Jesli interesuje Cie bliższa
> dyskusja na ten temat, chetnie załatwie to bardziej indywidualnie.

Może to jest tak jak piszesz a może po prostu niektórzy ludzie są męczący ?
Ale "aura" to już fakt sprawdzalny. I znam osoby, które stwierdzały otwarcie,
że przychodzą się doładować;).
Tyle że po dłuższym kontakcie z "biorcą", niedoświadczony "dawca" może
się wykończyć..
Trzeba uczyć się czerpać energię z innych źródeł jak drugi człowiek.
A dawca musi nauczyć się "odcinać", nieważne czy rozumowo, czy też
"magicznie".

E-anty-Va:)

1. Data: 2002-01-01 17:04:23

Od: "lume" <i...@l...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Drogi Vampirze,
Vampirem nie jestem, chyba ze o tym nie wiem, ale witam.

> zjawisko o które pytasz nie jest związane z psychologią,

jest, tylko nie wiem jak sie nazywa, dlatego tez zgadzam sie zebysmy
zalatwili to b indywidualnie. Dzieki.

Jesli interesuje Cie bliższa
> dyskusja na ten temat, chetnie załatwie to bardziej indywidualnie.

Pozdraviam

1. Data: 2002-01-01 18:21:17

Od: "Kate" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "lume" <i...@l...prv.pl> napisał w wiadomości
> [...]
bardzo
> zmęczeni (mówimy że osoba taka męczy), przy innej aż chce się żyć.
Witam wszystkich
Ta kwestia również jest dla mnie bardzo ciekawa, zważywszy, że kilkoro moich
znajomych deklruje jakoby stali się ofiarami tego rodzaju wampiryzmu. Na
skutek znacznej utraty energii po tym incydencie starali się usilnie
zidentyfikować owych wampirów, w celu wyciągnięcia właściwych wniosków na
przyszłość, niestety z marnym skutkiem. Zastanawiam się czy jedynym sposobem
na uniknięcie tego rodzaju aktów jest zwyczajne unikanie ich sprawców po ich
uprzedniej lokalizacji, oraz czy oddziałują oni z jednakową siłą na
wszystkie osoby?
Pozdrawiam,
Kate

1. Data: 2002-01-01 18:44:20

Od: "Aedrin" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Trzeba uczyć się czerpać energię z innych źródeł jak drugi człowiek.
> A dawca musi nauczyć się "odcinać", nieważne czy rozumowo, czy też

zgadzam sie z opinia Ewy
w sumie nie wiem czym jest to uwarunkowane
(moze tym ze jestesmy rozni, czego innego wymagamy od ludzi , co innego nas
intryguje , pociaga, a co innego meczy )
dlatego tez towarzystwo jednych ludzi nam odpowiada a innych po prostu meczy
lub co gorsza doluje
( zdarzalo mi sie przebywac wsrod takich osob , gdy po spotkaniu z nimi
czulam sie wyczerpana psychicznie i calkowicie tracilam humor )
proponuje przebywac wsrod tych ludzi z ktorymi nam najlepiej
a innych unikac
a kiedy ci inni nie chca ISC PRECZ ! ;)
samemu sie odizolowac

pozdrawiam cieplutko
Aedrin

1. Data: 2002-01-01 19:08:37

Od: "EvaTMKGSM" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kate":

> [...]
> na uniknięcie tego rodzaju aktów jest zwyczajne unikanie ich sprawców po ich
> uprzedniej lokalizacji, oraz czy oddziałują oni z jednakową siłą na

Ale jak to w praktyce wyglądało ?
Musisz napisać więcej.. bo tyle to za mało.
Czasem po prostu obecność kogoś bardziej uporządkowanego,
nie narzucającego nic, dobrze działa.
A czasami nawet twarz, sposób bycia, zapach !;), ruchliwość lub nieruchawość,
itd.itp. są nie do
wytrzymania.
Wtedy należy unikać takich osób zdecydowanie, IMO.

Jeśli zaś ktoś jest tylko zagubiony i szuka wsparcia,
a Ty możesz mu go udzielić, to nic w tym złego, chociaż to może męczyć;).
Gdy jednak widzisz, że Twoja Energia jest marnowana i nic dobrego z niej
nie wynika, to trzeba się łagodnie, bądź zdecydowanie odciąć.
Można z uśmiechem:).
Można też się mentalnie otoczyć nieprzepuszczalnym polem energetycznym;) - sposób
zalecany przez
radiestetów.:))
Eva

1. Data: 2002-01-01 20:45:19

Od: "Daga" <d...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek Maciejewski <j...@g...pl> w artykule
news:3c32144d$1@news.vogel.pl pisze...

Pewnikiem krasnoludki jednak. :o)

> Ach, sorry... Nie zauważyłem że temat jest na dwóch listach
> jednocześnie. Dość głupi zwyczaj IMHO.

A to dlaczego? Nie ma cross-posta nawet. Poza tym nawet one są w
porządku, jeśli się o tym na początku poinformuje w poście.

Pozdr
Daga

1. Data: 2002-01-01 20:51:29

Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

lume wrote:

> [...]
>gdzieś w sieci więcej na ten temat?

Pytanko porządkowe: Czemu znikają moje posty? Krasnoludki czy

Jacek

1. Data: 2002-01-01 20:56:57

Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek Maciejewski wrote:

> [...]
>moderator?
>
>Jacek
Ach, sorry... Nie zauważyłem że temat jest na dwóch listach

Problem rodzinny!
kasus spełnienia i współczynnik optymizmu
Testy
oj joj joj, ale mam kaca....
Zyczenia