WITAMINY DLA DZIECI

11. Data: 2005-02-05 21:07:20

Temat: Re: [OT] WITAMINY DLA DZIECI - dzięki, sorki :-)
Od: "aaa_kaja" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj,
może wiesz jak wykasować te wiadomości, bo mam już dość tej nagonki,
chciałam dobrze, a wyszło co wyszło i naprawdę już chciałbym to wykasowac z
grupy i mieć z tym spokój?

12. Data: 2005-02-05 21:25:29

Od: "eS_Pe" <e...@P...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "aaa_kaja" napisał w wiadomości

> może wiesz jak wykasować te wiadomości,

Jezeli masz OE to kliknij na twoja wiadomosc i pozniej w gornym meny
wiadomosci>anuluj wiadomosc.

Powodzenia.

ODKWASZANIE ORGANIZMU, MIGRENY, ZABURZENIA SNU, NADKWASOTA, ODCHUDZANIE
Vichy dobra marka, czy aby na pewno ?
ULTIMATE II - chrząstka rekina
SKUTECZNY W TERAPII NOWOTWOROWEJ
WAPŃ