WITAMINY DLA DZIECI

1. Data: 2005-02-04 13:10:20

Temat: WITAMINY DLA DZIECI
Od: "aaa_kaja" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.formor.com/127181

JESLI JESTEŚ ZAINTERESOWANY, PROSZE O KONTAKT
7...@v...pl
pozdrawiam

VitaBite Chewable Multi-Vitamin

Na co zwracać uwagę przy zakupie suplementów witamin i minerałów dla dzieci?
Na to, aby były przede wszystkim pochodzenia naturalnego! Pomimo, iż pod
względem chemicznym witaminy syntetyczne są identyczne z naturalnymi, mogą
wywoływać reakcje alergiczne jak inne związki chemiczne; witaminy
pochodzenia naturalnego są dobrze tolerowane przez alergików.

Wszystkie witaminy są związkami organicznymi (czyli związkami węgla), ale
nie wszystkie pochodzą z naturalnych źródeł, natomiast większość składników
mineralnych występuje w związkach nieorganicznych (wyjatek stanowią
suplementy żelaza: glukonian, peptonian oraz cytrynian).Najlepiej
przyswajaną formą minerałów jest postać chelatów.Suplementy dla dzieci nie
powinny zawierać sacharozy, soli, sztucznych barwników i środków
smakowo-zapachowych. Powyższe wymagania spełnia właśnie Vita Bites.

2. Data: 2005-02-04 13:24:23

Temat: Re: WITAMINY DLA DZIECI
Od: Marcin <s...@n...xx> szukaj wiadomości tego autora

aaa_kaja wrote:
[cut smieci]

proponuje ci wiadro zimnej wody na bezrozumną łepetynkę

M.

3. Data: 2005-02-04 13:24:42

Od: "aaa_kaja" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

A JA LEKCJE KULTURY, ALE Z TYM TO SIĘ TRZEBA URODZIĆ I LEKCJE NIE POMOGĄ.
SZKODA...
I PREPARATÓW NA TO TEZ NIE MA....

4. Data: 2005-02-04 13:42:05

Od: "Łukasz" <n...@m...maila> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "aaa_kaja" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

> A JA LEKCJE KULTURY, ALE Z TYM TO SIĘ TRZEBA URODZIĆ I LEKCJE NIE POMOGĄ.
> SZKODA...
> I PREPARATÓW NA TO TEZ NIE MA....

Po 1: Odpowiadamy pod cytatami
Po 2: Tniemy cytaty
Po 3: Czytamy netykiete i wiemy co to są duże litery
Po 4: To co wysłałaś(łeś) to spam i nie chciej zeby Andrzej Busewicz sie
tym zainteresował

5. Data: 2005-02-04 13:58:38

Temat: Re: WITAMINY DLA DZIECI - dzięki, sorki :-)
Od: "aaa_kaja" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Po 3: Czytamy netykiete i wiemy co to są duże litery
> Po 4: To co wysłałaś(łeś) to spam i nie chciej zeby Andrzej Busewicz sie

OK, dzięki, nie myślałam, ze to spam, poprostu chciałam się podzielić czymś
co mi pomogło i tyle, a że to mój debiut na grupie no to sorki, ale
dziękuję. Przynajmniej kulturalnie mi to wyjaśniłeś bo inne osoby od razu z
buzią...

A gdzie znajdę ten regulamin grupy?

W takim razie przepraszam wszystkich, którzy uważają ze to spam.

6. Data: 2005-02-04 14:13:42

Temat: Re: [OT] WITAMINY DLA DZIECI - dzięki, sorki :-)
Od: "Łukasz" <n...@m...maila> szukaj wiadomości tego autora

> A gdzie znajdę ten regulamin grupy?

Tutaj coś jest
http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html
albo i tu:
http://www.netykieta.prv.pl/

Łukasz

7. Data: 2005-02-04 14:34:12

Od: "aaa_kaja" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

dziękuję i pozdrawiam
Kaja

8. Data: 2005-02-04 17:11:30

Od: "Profil1" <s...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tutaj coś jest
> http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html
> albo i tu:
> http://www.netykieta.prv.pl/
>
> --
> Pozdrawiam
> Łukasz

nie karm trolla Łukaszu

9. Data: 2005-02-04 22:31:05

Od: Paszczak <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

aaa_kaja <k...@o...pl> wrote:
> OK, dzięki, nie myślałam, ze to spam, poprostu chciałam się podzielić czymś
> co mi pomogło i tyle

Chrzanisz jak jasna cholera. Może ja też zacznę wymieniać w 15 tysiącach
postów wszystkie leki, które mi pomogły (od urodzenia do teraz), a także
wszystkie dania, które mi smakowały, wszystkie restauracje, które mi się
podobały, wszystkie płyty, których lubiłem słuchać i wszystkie książki,
które czytałem.

Nie chrzań, że to nie są oferty handlowe i że sama tym nie handlujesz.
Następnym razem wysyłaj swoje śmieci na pl.test.

P.

10. Data: 2005-02-05 20:36:44

Od: "aaa_kaja" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paszczak" <s...@h...pl> napisał w wiadomości

> Chrzanisz jak jasna cholera. Może ja też zacznę wymieniać w 15 tysiącach

Widać kulturkę natychmiast....

> postów wszystkie leki, które mi pomogły (od urodzenia do teraz),

to wymień, jesli podasz coś ciekawego to może sprawdzę czy działa? a te
preparaty stosujemy od dawna i moja rodzina i znajomi i to nie jest tylko
moja opinia

> Nie chrzań, że to nie są oferty handlowe i że sama tym nie handlujesz.

narazie nie bo nie mam na to czasu, do netu dorywam sie sporadycznie,
trafiłam ostatnio na tę grupę bo sama czegoś szukałam i stwierdziłam, może
warto się podzielić czymś co uważam za wartościowe, a każdy może sam
zdecydować czy skonsultować to ze swoim lekarzem, ja jestem za tymi
produktami i swego zdania narazie nie mam powodu zmieniać.

ODKWASZANIE ORGANIZMU, MIGRENY, ZABURZENIA SNU, NADKWASOTA, ODCHUDZANIE
Vichy dobra marka, czy aby na pewno ?
ULTIMATE II - chrząstka rekina
SKUTECZNY W TERAPII NOWOTWOROWEJ
WAPŃ