Wielcy ludzie

1. Data: 2006-03-28 13:45:35

Temat: Wielcy ludzie
Od: Systemy Dostępowe <w...@s...dostepowe.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzisiaj wróciłem z pracy i przeczytałem, że ktoś przyszedł z pracy i
przeczytał, że umarł Lem ...

;-)

2. Data: 2006-03-28 13:46:53

Temat: Re: Wielcy ludzie
Od: Systemy Dostępowe <w...@s...dostepowe.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Użytkownik "Systemy Dostępowe" <w...@s...dostepowe.pl>
>Dzisiaj wróciłem z pracy i przeczytałem, że ktoś przyszedł z pracy i
przeczytał, że umarł Lem ...
... i jeszcze w telewizji o tym mówili

3. Data: 2006-03-28 13:47:51

Od: Systemy Dostępowe <w...@s...dostepowe.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Użytkownik "Systemy Dostępowe" <w...@s...dostepowe.pl>
>... i jeszcze w telewizji o tym mówili
Nie wiem jak w radiu, ale pewnie też :)

4. Data: 2006-03-28 19:34:36

Od: Karol Y <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dzisiaj wróciłem z pracy i przeczytałem, że ktoś przyszedł z
> pracy i przeczytał, że umarł Lem ...
>
> ... i jeszcze w telewizji o tym mówili
>
> Nie wiem jak w radiu, ale pewnie też :)

Stary, ile Ty masz lat? Pewnie wiecej ode mnie, ale i tak strasznie z
Ciebie humorzasty gosc :P

--
Pozdrawiam Mateusz Bogusz

5. Data: 2006-03-28 22:59:03

Temat: Re: [OT] Wielcy ludzie
Od: Relpp <n...@m...px> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 28.03.2006 Karol Y <k...@o...pl> napisał/a:
,
/ \

Wrotka

> Stary, ile Ty masz lat? Pewnie wiecej ode mnie, ale i tak strasznie z
> Ciebie humorzasty gosc :P

Mam prośbę, czy mógłbyś nie wycinać wrotki? Dzięki temu ułatwisz mi
czytanie tej grupy. Posty które już przeczytałem nie pojawiają mi się
ponownie i jeśli pojawi się odpowiedź na taki to właśnie dzięki wrotce
wiem do kogo jest ta odpowiedź adresowana. A należy również zauważyć że
nie wszyscy mają drzewko pokazujące do kogo odpowiedź się odnosi. W
każdym razie będę wdzięczy.

--
Relpp

6. Data: 2006-03-28 23:50:00

Od: Karol Y <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wiem do kogo jest ta odpowiedź adresowana. A należy również zauważyć że
> nie wszyscy mają drzewko pokazujące do kogo odpowiedź się odnosi. W

Ok, jasne. Jezeli tylko spodoba Ci sie to co wstawia moj czytnik to
prosze bardzo :)

--
Pozdrawiam Mateusz Bogusz

7. Data: 2006-03-30 21:59:40

Od: Relpp <n...@m...px> szukaj wiadomości tego autora

> Ok, jasne. Jezeli tylko spodoba Ci sie to co wstawia moj czytnik to
> prosze bardzo :)

Hm ale dalej nie masz ;) Powinieneś mieć coś takiego "Relpp nabazgrolił:".
--
Relpp

8. Data: 2006-03-31 23:02:49

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Systemy Dostępowe:
> Dzisiaj wróciłem z pracy i przeczytałem, że ktoś przyszedł z
> pracy i przeczytał, że umarł Lem ...

Skoro nawet "ojciec swiety" umarl, to i Lem umarl. ;)
Nic tu nadzwyczajnego.

> ... Wielcy ludzie

Hmmm... chyba cie splonkuje...
tak, wlasnie tak. :)

PLONK. :)

--
Czarek

9. Data: 2006-04-02 16:40:12

Od: Systemy Dostępowe <w...@s...dostepowe.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Użytkownik "cbnet" <c...@n...pl>
>Skoro nawet "ojciec swiety" umarl, to i Lem umarl. ;)
>Nic tu nadzwyczajnego.
Otóż to. Jednak ... jak czytam takie artykuły i widzę, że ludzie
komentują to ... pomyślałem, że też sobie coś takiego napiszę :))
>Hmmm... chyba cie splonkuje...
>tak, wlasnie tak. :)
>PLONK. :)
Oj, nie wysilaj się. To Ci w niczym nie pomoże :)

Stanisław Lem
Kanon i kreatywnosc
Adam, Ewa i grzech
Chodzi o... gonienie króliczka! Było Re: O co tu chodzi?
Czasami trzeba chlusnac gorycza