Wojny mięsnej Polsko-Unijno-Ruskiej c.d...a gronokoki i sepsa?

21. Data: 2007-04-03 21:13:49

Temat: Re: Wojny mięsnej Polsko-Unijno-Ruskiej c.d...a gronokoki i sepsa?
Od: "SJS" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Byłeś w Rosji i widziałeś ich warunki higieniczne?

byłem- jest jak u nas.
więc dlaczego wg ciebie sie czepiają naszych warunków higienicznych?

> Dziennie w czasach CCCP szło do nich od nas trzy pociągi chłodnie i tak
> było
> przez dziesięciolecia
> a teraz im przeszkadza nasza higiena?
> czy USA napierw brało gdzieś to mięso a później powiedziało nie?

tylko ze co to ma do rzeczy? fakty sa takie, ze usa robi tak samo a
jest cacy.

nie, nie to samo, 45 lat im nie przeszkadzało a teraz nagle przeszkadza?

> spróbuj w Moskwie np otworzyć sklep z polskimi wyrobami i jak ci życie
> niemiłe to jeszcze przyspiesz swoje zejście umieszczając napisy także po
> polsku
> przejdź się ulicami np Chicago - znajdziesz i polskie sklepy i polskie
> napisy \ i ty tu piszesz o naszym złym nastawieniu do Rosji?

całkowite bzdury piszesz. W rosji nie ma zadnej niecheci do polakow.
Byłem ja, był moj kumpel (jechał z zileonej góry do irkutska rowerem,
spał u ludzi), był moj drugi kumpel- zaden z nas nie spotkal sie z
nichecią, nikogo nie pobito, nic nie ukradziono. Kumpla od roweru
goszczono w domach i karmiono, nikt mu nie mowil nic zlego bo jest
polakiem. To co napisales jest dowodem jak sie poddales propagandzie
mediow. Pojedz i sie przekonaj czy ktos ci bedzie niechetny:) Ja sie
przekonalem.

Czy ty aby umiesz rozumieć to co czytasz?
Pokaż mi chociaż jeden, jeden sklep prowadzony w Rosji przez Polaka z
polskim towarem już nawet tych napisów po polsku nie musi być
to co podajesz ma się nijak do tego co pisałem
tam ludzie, zwykli ale oczytani ludzie rozumuiją bardzo podobnie jak my ale
jeśli mówimy o działaniach władz to nie przywołuj pojedynczych ludzi a
efekty polityki władz w stosunku do Polaków

> większość Polsków to zaczeła na co dzień w sklepach widywać szynkę jak
> CCCP
> diabli wzieli

w rosji równiez.

no popatrz to znaczy że smoka jakiegoś karmiliśmy
ale prosze nie pisz że te pociągi chłodnie to wiozły mięso do Polski bo
jeszcze wyjdzie że głupkiem duskusję prowadzę

> Piszesz tu o zakazie handlowania przez inostrańców w Rosji? bo nie
> rozumiem
> o co ci chodzi

a u nas na bazarach moga bez zezwolenia pracowac cudzoziemcy? Moze
sobie taki z ukrainy przyjechac i stragan otworzyc? Nie zartuj.

Zobacz kto prowadzi chińską kuchnię, zobacz kto handluje na stadionie
dziesięciolecia w Warszawie
Czy ty aby w Polsce mieszkasz?

kolejny dowod ze z oczywistej blahostki media zrobiły niemal oznake
faszyzmu. Tymczasem wprowadzono tymi przepisami normalnosc. Tak jest
wszedzie ze cudzoziemcy bez zezwolenia nie moge handlowac.

A zezwolenia w rosji wydają?

> To jednak dostrzegłeś, że w Rosji wolność prasy jest jakby trochu
> sterowana?
> coraz to ginie taki co się wychyli

mialem na mysli polske. Ale tak jest wszedzie w mniejszym lub wiekszym
stopniu. Nie znam za dobrze rosyjskiego wiec nie wiem, ale z tego co
sobie probuje u nich cos czytac pisza smiało o wszystkim.

Czytałeś tam w prasie o:
- przymusowej zmianie obywatelstwa po 17 września na terenach które zajął
CCCP w zmowie i porozumieniu z III Rzeszą,
- o tym skąd była benzyna w niemieckich samolotach podczas Bitwy o Anglię,
- wspólnym wybijaniu polskiej inteligencji w latach 39-41 z Adolkiem -
Hitler sie wabił,
- tym że te ich ponad 45 lat pobytu to nas o mało na poziom małpy nie
ściągneło?
- tym że większość ludzi w Polsce, Czechach, Rumuni, na Węgrzech wejścia
sowietów nie traktuje jako wyzwolenie?
- wywózkach naszych nie tylko w latach 39-41 ale i w latach 44-49 i że nie
byli to jak im wmawiano bandyci?
- naszym Papieżu,
- tym że w lato 44 roku nie mieli sił przekroczyć Wisły a mieli siły w tym
samym czasie ganiac po południu Europy po 1000-1500 km,
- naszych osiągnięciach przedwojennych? i o tym, że ich technika stała wtedy
niżej naszej?
- tym że ludność Leningradu czekała na Niemców jak na wybawicieli a więc
musiała za to ponieść karę,
- naszych osiągnięciach dziś, o zmianie /skoku/ poziomu zycia w Polsce po
tym jak sobie wreszcie poszli,
- tym że mieli i stracili szansę która już nie wróci stworzenia Unii
Europejskiej Wschodu,
długo by jeszcze pisać

Z tymi
dziennikarzami zas sam sie zastanow. politkowska- ukrywała przed
panstwem ze ma obywatelstwo amerykanskie ( a w rosji nie mozna miec
dwoch). Poza tym co ona pisala, troche o czeczeni, troche o tym i
tamtym. Ile osob ja czytalo?

Sugerujesz, ze sprawy Czeczeni sa dla Rosji nieistotne?

Malo kto bo w rosji nie lubia zydowskich
dziennikarzy obroncow praw czlowieka.

A powiedz kogo lubią?

Na jej smierci putin tylko
stracil bo rozszedl sie czarny rozglos na cały swiat. Gdyby on to
zaplanowal zrobilby to jako wypadek, bo mozesz wierzyc ze jest zły,
ale nie że głupi i tego nie przewidział.

Z zamachem na Papieża też to miał być wypadek?

A kto zyskał? Każdy
przeciwnik putina. Troche podobnie z pozostalymi przypadkami sprawa
wyglada- na wszystkim traci ten, ktory rzekomo to zlecił.

Widać uma nie chwatajet
SJS

22. Data: 2007-04-03 21:36:05

Od: animka <a...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

SJS napisał(a):

> Byłeś w Rosji i widziałeś ich warunki higieniczne?
> Dziennie w czasach CCCP szło do nich od nas trzy pociągi chłodnie i tak było
> przez dziesięciolecia
> a teraz im przeszkadza nasza higiena?

Jeśli chodzi o wędliny to mają rację.
Nasze wędliny od paru już lat nie nadają się do jedzenia.
Ugotowałam sobie parówkę, zjadłam połowę i pobiegłam do łazienki
zwymiotować Potem jeszcze przez 2 dni było mi niedobrze.
Kupiłam po jakimś czasie krakowską suchą, zaplacilam za kawałek 14 zł.
Zjadłam plasterek i to samo... Szynka - to samo.
Co oni za świństwa teraz dodają do tych wędlin.

> większość Polsków to zaczeła na co dzień w sklepach widywać szynkę jak CCCP
> diabli wzieli

U nas szynki nie było można dostać, ale w USA zawsze była-ta w puszkach.
Wtedy jeszcze dobra, nadająca się do jedzenia.

--
animka

23. Data: 2007-04-03 22:03:09

Od: m...@a...net.pl szukaj wiadomości tego autora

>Wazne jest to ze przy dzisiejszej technologi
>mozna miec sprzymierzenca na 2 koncu swiata.
>Odleglosc to teraz nie problem.

DZISIEJSZEJ technologii do tego nie mieszaj.
Tak jest co najmniej stupiecdziesieciu juz lat, kiedy to
czlowiek nauczyl sie w miare dobrze operowac
flota o zasiegu globalnym, i kiedy powstaly mocarstwa
bazujace na sile swojej floty.

Przyklad:
Poczytaj o wojnie Krymskiej, ok 150 lat temu, np:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Wojna_krymska

Podczas tej wojny Brytole dzieki swojej flocie mogli
przerzucic swoje wojsko na Krym morzem SZYBCIEJ
niz car ladem.

Podczas tej wojny sojusznikami byly Anglia, Francja i Turcja,
a desanty wysadzano i w Finlandi i na Krymie, i nawet na
Kamczatce, przypominam, 150 lat temu.

Ponadto od zawsze bylo tak, ze sojusznikami byly kraje
geograficznie odlegle. Francja i Polska nie przez przypadek
czesto byly "jakotako sojusznikami". Bylo tak z tego powodu,
ze leza po obu stronach Niemiec, i kraj ten tradycyjnie
byl przeciwnikiem obydwu.
Podobnie jesli chodzi o stosunki polsko-tureckie (Rosja).

MOZNA miec sojusznikow "z duzej odleglosci", pod kilkoma warunkami:
- wspolny interes
- wspolny przeciwnik
- brak mozliwosci wasalizacji slabszego partnera

Jesli chodzi o stosunki Polska-Rosja-USA, to coraz bardziej wyglada
na to, ze dla Stanow to Rosja stac sie moze sojusznikiem a nie Polska.

To raczej normalne ze z najblizszymi sasiadami latwiej wystepuja
konflikty interesow, a z dalszymi sasiadami latwiej sie wchodzi
w sojusz.

Michal

24. Data: 2007-04-04 05:39:11

Od: "SJS" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]

Kobiety w ciąży juz tak mają
SJS

25. Data: 2007-04-04 08:05:58

Od: "ZZ" <s...@i...ie> szukaj wiadomości tego autora

"SJS" <s...@w...pl> wrote in message

> nie każą podziwiac Wehrmachtu i to jest pewna różnica
> SJS

nie badz dzieckiem, pisze o tym ze pewni ludzie cierpia na
specyficzny rodzaj schizofreni - Tocza piane z ust kiedy mowa
o Katyniu czy PRL-u, skacza Rosjanom do oczy przy kazdej
okazji, a sciskaja sie z Niemcami, wychwalaja ich interesy w Polsce
jakby im ktos zrobil czesciowe pranie mozgu (albo tez zachowuja
sie tak z czystego wyrachowania, w tym przypadku godni sa
jeszcze gorszych slow niz schizofrenia)

Zz

26. Data: 2007-04-04 08:25:30

Od: "SJS" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "ZZ" <s...@i...ie> napisal w wiadomosci

> [...]
> jakby im ktos zrobil czesciowe pranie mozgu (albo tez zachowuja
> sie tak z czystego wyrachowania, w tym przypadku godni sa

nie zauwazyles ze Niemcy lepiej lub gorzej rozliczyli sie ze swoja
przeszloscia a Rosjanie nie?
gdyby Niemcy nam wciskali ze nas wyzwalali i dla zapewnienia nam swietlanej
przyszlosci wybili inteligencje bo inaczej to bysmy nie mogli sie rozwijac
warczalbys bys?
to dlaczego te same pierdoly wciskane przez Rosjan traktujesz jako prawde
objawiona?
a tak ze spraw przyziemnych kupilem kiedys radziecki aparat fotograficzny,
jeden z najlepszych, pojechalem na wystawe i nawet 1/4 zdjec nie wyszla, o
po prostu zlom
czy z tego powodu nie wolno mi chwalic fotoaparatów z niemiec czy nawet z
Chin bo to bedzie antyrosyjskie? - tak na marginesie kupiony za pierwsza
ksiazke aparat z Chin /podróbka zreszta "Seagul" / od ponad 20 lat sprawuje
sie bez zarzutu
Nie ma czegos takiego w polsce jak wrodzona niechec do Niemców czy Rosjan
czy innych nacji lub wyznan - jest natomiast tak wiele spraw niezalatwionych
przez rosjan z naszej przeszlosci ze czlowiek nie bardzo chce nawet
tlumaczyc zfrustrowanemu rosjaninowi bo musial opuscic miejsce gdzie sie
urodzil bo okazalo sie, ze to nie ich ziemie i nikt go tam nie chce bo on
nawet wyksztalcony nie chce przyjac do swiadomosci ze byl tam nie jako
wyzwoliciel ale najezdzca i mieszkal w domu i bawil sie zabawkami po
ludziach wywiezionych, zeslanych - zamordowanych w imie ich chorych pomyslów
ustrojowych

SJS

27. Data: 2007-04-04 11:39:54

Od: animka <a...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

SJS napisał(a):
> [...]
> Kupiłam po jakimś czasie krakowską suchą, zaplacilam za kawałek 14 zł.
> Zjadłam plasterek i to samo... Szynka - to samo.

To nie to. To wędlina jest obrzydliwa.

--
animka

28. Data: 2007-04-05 20:27:11