kryzys w związku a zmęczenie

361. Data: 2004-06-17 09:46:50

Temat: Re: OT Zasilki
Od: "Sowa" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Janoszka"
<G...@S...pro.onet.pl> napisał w wiadomości
news:slrncctorj.5gb.Grzegorz.Janoszka@plus.icsr.agh.
edu.pl...

> Oczywiście nie pokażesz, bo to mają do siebie trolle, że szczekać
> umieją, a jak przyjdzie co do czego, to zmieniają temat :)

Jesteś Grzegorz bardzo "miły" i jak widzę wyzywanie mnie od troli jest już
stałym punktem Twojego repertuaru, gdy kończą Ci się argumenty w dyskusji.
Tyle że to kompletnie nie zmienia faktu, że tych argumentów nadal brak a Ty
chyba nie bardzo zdajesz sobie sprawę, że pisząc wyssany z palca teksty "No
chyba że uważasz górników, hutników, kolejarzy itp. za najbardziej
rozumnych i trzeźwo patrzących ludzi w tym kraju.", "No dobrze, ale i tak
uważam, że to bezsens, bo ci, co najbardziej by
takiego czegoś potrzebowali, są za głupi, by się tak ubezpieczyć." obrażasz
masę ludzi, którzy nie są głupi, tylko niezamożni i często są ludźmi
rozumnymi i trzeźwo patrzącymi, bo to nie wykonywany zawód decyduje o tych
cechach.

Sowa

362. Data: 2004-06-17 12:01:25

Temat: Re: kryzys w związku azmęczenie
Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"UlaD" <u...@a...net> wrote in message
> Czy ja pisalam cos o polskiej szkole?

widocznie zle cie zrozumialam.

iwon(k)a

363. Data: 2004-06-17 12:34:48

Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

UlaD wrote:

> To samo odnosi sie do postu Duni - o to mi bardziej chodzi, bo mam wrazenie,
> zę jakos nie doceniasz problemu przenoszenia dzieci z miejsca na miejsce dwa
> razy do roku.

Jak juz napisalam, znam sporo takich rodzin (specyfika zawodu) i nie mam
wrazenia, ze je to jakos strasznie skrzywdzilo w zyciu. Raczej
przeciwnie... No, moze to nie bylo dwa razy do roku, ale kilkakrotnie w
zyciu - i owszem. Wiekszosc dzieci swietnie sie adaptuje - lepiej niz
dorosli - wierze, ze sa wrazliwsze wyjatki, ale ta ocena nalezy juz do
rodzicow konkretnego dziecka.

A co do praktyki... przewaznie jest tak, ze im lepsza okolica, tym
lepiej i w szkolach.

Ja i moj TZ chodzilismy do wiejskich podstawowek bez specjalnych ambicji
(i z kadra o bardzo waskich horyzontach), a jakos nam to nie skrzywilo
kariery. Nie przecenialabym wiec tego wyboru szkoly, i tak - jak zycie
pokazuje - najwiecej wynosi sie z domu rodzinnego.

Dunia

364. Data: 2004-06-17 13:24:07

Od: "Ewa Ressel" <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dunia" <d...@n...o2.pl> napisał w wiadomości

> [...]
POlsce

> Nigdzie tego nie robilam. Po prostu nie podoba mi sie, ze szufladkujesz
> ludzi pracujacych za granica jako goniacych za mamona i operujesz
> niesamowitymi stereotypami tejze "zagranicy".

Mam nieodparte wrażenie, że to Ty operujesz stereotypami na temat osób,
które chcą zostać w Polsce, mimo że za granicą mogą więcej zarobić. Prócz
tego co zostało napisane (ogólnie pojęta nostalgia) dochodzi np. kwestia
hobby, pasji, którą można realizować tylko w Polsce i dla której jest się w
stanie zrezygnować z ewentualnie większych pieniędzy, w rodzaju obserwacji
ptaków nad Biebrzą czy chodzenia po Tatrach. Czy takie postępowanie też
nazwałabyś nieracjonalnym? W ogóle straszliwie zajadłe te Twoje ataki, a
przecież z drugiej strony stoją świadome wybory, nie inercja i bezradność.
ER

365. Data: 2004-06-17 13:35:31

Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewa Ressel wrote:

> ptaków nad Biebrzą czy chodzenia po Tatrach. Czy takie postępowanie też
> nazwałabyś nieracjonalnym?

Sentymentalizm/nostalgia sa chyba z natury swojej nieracjonalne.

> W ogóle straszliwie zajadłe te Twoje ataki, a

Jakie tam ataki... Pisze, co mysle, a jesli ktos sobie to az tak
strasznie bierze do serca...

> przecież z drugiej strony stoją świadome wybory, nie inercja i bezradność.

Mnie chodzilo tylko o ten drugi przypadek... Moze niekoniecznie na tej
grupie, ale ogolnie - i owszem - IMHO bardziej rozpowszechniony.

Naprawde, napisalam juz wszystko, co mysle na ten temat, nie mam
specjalnej ochoty na dalsza polemike.

Dunia

366. Data: 2004-06-17 17:52:44

Od: Sebastian Pasikowski <p...@s...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz Janoszka napisał(a):

>Hmmm... Szukanie pracy nie polega na "składaniu cv gdzie sie tylko da".

Ok, napisz mi proszę, na czym polega szukanie pracy?

367. Data: 2004-06-17 20:09:27

Od: Grzegorz Janoszka <G...@S...pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 17 Jun 2004 17:52:44 +0000 (UTC) I had a dream that Sebastian Pasikowski
> Ok, napisz mi proszę, na czym polega szukanie pracy?

Ja już dużo bardziej wierzę w uruchamianie kontaktów rodzinnych,
koleżeńskich itp. Oczywiście nie mówię tu i żadnej protekcji czy
oszustwach, tylko po prostu pracodawca mogąc zatrudnić całkowicie
nieznaną osobę i np. siostrzenicę dobrego i sprawdzonego pracownika,
za którą on ręczy, wiadomo co robi.

368. Data: 2004-06-17 21:05:48

Od: "Jacek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Janoszka"
<G...@S...pro.onet.pl> napisał w wiadomości
edu.pl...
> Kopalnie w Słowacji zarabiają na siebie i przynoszą dochody. Kopalnie w
> Polsce przynoszą ogromne straty właśnie przez związki zawodowe górników,
> którzy jak mogą stoją twardo jak beton na straży swoich przywilejów
> i nie dopuszczają do żadnych zmian.

Jesteś tego pewien ?
Wiesz ile może zdziałać sprytny szef sprzedaży w takiej kopalni,
ile fortun tam powstaje ?

> Dochodzi do sytuacji absurdalnych, że w jednej kopalni działa ponad 100
> organizacji związkowych, a wielu górników sobie pracę olewa, nie
> przychodzą w ogóle albo przychodzą pijani, bo ich nie da się zwolnić,
> bo po pierwsze są działaczami związkowymi, a po drugie zawsze mogą
> pojechać i podemolować Warszawę...

Piszesz bzdury, wybierz się keidyś na dół i przepracuj 8 h to zobaczysz czym
skonczyła by się chwila nieuwagi związana z piciem.
Jeśli nie wiesz to chwila nieuwagi i stajesz się statystyką.

> Niech ktoś, kto będzie bronił górników zastanowi się, ile ze swojej
> kieszeni dopłacił w ciągu ostatnich 15 lat na kopalnie.

Wiem że dopłaciłem duże, wiem że nie chce dopłacić, ale w zwolnieniu ich nie
jest metoda,
nie ma zaplecza które pomogło by im jak przetrwać w nowych czasach.

> W Rzeczpospolitej pisali, że za te 15 lat kwota ta sięga wielu tysięcy zł
na
> jednego pracujągo. Dla mnie to jest niewyobrażalne, że jedna grupa
> zawodowa tak terroryzuje innych.

większośc tej kwoty idzie na tak zwany management kopalnianych cwaniaczków w
pięknych merolach slk

Pozdrawiam

Jacek

369. Data: 2004-06-17 21:49:21

Od: Grzegorz Janoszka <G...@S...pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 17 Jun 2004 23:05:48 +0200 I had a dream that Jacek <j...@w...pl> wrote:
> Piszesz bzdury, wybierz się keidyś na dół i przepracuj 8 h to zobaczysz czym
> skonczyła by się chwila nieuwagi związana z piciem.
> Jeśli nie wiesz to chwila nieuwagi i stajesz się statystyką.

Nie piszę bzdur - akurat 9 lat mieszkałem na osiedlu, gdzie połowa
mężczyzn pracowała w okolicznych kopalniach. Więc niestety WIEM, o czym
mówię.

> Wiem że dopłaciłem duże, wiem że nie chce dopłacić, ale w zwolnieniu ich nie
> jest metoda,
> nie ma zaplecza które pomogło by im jak przetrwać w nowych czasach.

A rolników można było bez niczego zostawić na gruzach PGR?

> na
> większośc tej kwoty idzie na tak zwany management kopalnianych cwaniaczków w
> pięknych merolach slk

A jakoś przeciw temu działacze związkowi nie protestują. Czy słyszałeć o
choć jednej akcji górników przeciw tym "cwaniaczkom"? Ja jakoś nie.

370. Data: 2004-06-18 09:33:04

Od: "Cloudic" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "aok" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

> Widzisz górnicy sami sobie zafundowali czarną PR, i spowodowali, ze
> niegórnicy postrzegają ich jako warchołów gardłujących za wysokimi
pensjami
> w przedsiębiorstwach nieefektywnych ekonomicznie, nędza jest wszędzie więc
> czemu reszta kraju ma dopłacać do kopałń, aby jacyś tam górnicy mieli
pracę
> ??

Człowieku...zastanów się co piszesz...

- cloudic -