KONKURS SWIATECZNY

11. Data: 2006-12-13 21:05:34

Temat: Re: KONKURS SWIATECZNY
Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le mercredi 13 décembre 2006 ? 18:15:48, dans <1...@c...supernews.com>
vous écriviez :

> Wiekszosc grup obcojezycznych od dawna ma system moderatora.

Nie. Wiekszosc nie ma.

Zreszta najwiekszy problem polega na znalezieniu osoby (osob) ktore
swiatek/piatek co kilka minut beda czytaly/zatwierdzly posty. A jezeli
na chwilke sie zatrzymaja, dla odpoczynku, to cala reszta grupowiczow
sie rzuci z zebami...

Czyli zglaszasz sie na moderatora ?

Glosuje : [TAK]

Ewcia

--
Niesz

12. Data: 2006-12-13 21:16:58

Od: Magdalena Bassett <i...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

Ewa (siostra Ani) N. wrote:

> Czyli zglaszasz sie na moderatora ?

Nie rozumiem Twojej interpretacji, ale nie, nie mam najmniejszego
zamiaru byc moderatorem.
MB

13. Data: 2006-12-13 21:20:39

Temat: Re: OT co wolŤ -> Re: KONKURS SWIATECZNY
Od: Magdalena Bassett <i...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

BBjk wrote:

> Magdalena Bassett napisa¸(a):

> Zdecydowanie wolŤ EuropŤ Wschodniˆ i ĺrodkowˆ od tzw. Zachodu,

To byla metafora, aluzja, czy jak jej tam. Nie zadna doslownosc. Aluzja
do sytuacji na grupie.
MB

14. Data: 2006-12-13 21:22:20

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le mercredi 13 décembre 2006 ? 22:16:58, dans <1...@c...supernews.com>
vous écriviez :

> Nie rozumiem Twojej interpretacji, ale nie, nie mam najmniejszego
> zamiaru byc moderatorem.
> MB

Czyli w jaki sposob chcesz zeby grupa byla moderowana ? Kto ma tym sie
zajac (pomijajac kwestie techniczne) ?

Ewcia

--
Niesz

15. Data: 2006-12-13 21:22:44

Od: BBjk <b...@Q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Magdalena Bassett napisa¸(a):

> To byla metafora, aluzja, czy jak jej tam. Nie zadna doslownosc. Aluzja
> do sytuacji na grupie.

Aha :D
--
pa, BBjk

16. Data: 2006-12-13 21:30:24

Od: BBjk <b...@Q...pl> szukaj wiadomości tego autora

BBjk napisa¸(a):

> Aha :D
No dobra, powiem wyraniej: a myćla¸ać, ýe m—wi¸am o czymć innym?
M—wi¸am, pos¸ugujˆc siŤ Twojˆ poetykˆ o tym, ze wolŤ to, co jest
nieskrŤpowane od gorsetu cenzury.
--
pa, BBjk

17. Data: 2006-12-13 22:50:25

Od: "czeremcha " <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Magdalena Bassett <i...@b...com> napisał(a):

> Dopoki grupa jest otwarta, nie ma szans na normalne zycie.

Mam sąsiadkę uznaną przez pozostałych za wariatkę. I co mamy z nią zrobić? A
po drugie - w jakim to świecie żyjesz, że nie widzisz wokół siebie ludzi w
taki czy inny sposób pokręconych? Nie ma ich tam, czy udajesz, że ich nie
ma? I co z nimi robisz, jeśli ich już zauważysz? Wdajesz się z nimi w
dyskusję? Siadasz na krawężniku i płaczesz, że tacy dziwacy chodzą po
świecie? Czy może najnormalniej pod słońcem żyjesz - i pozwalasz żyć innym?

Zajrzałam sobie parę dni temu do archiwum - w rok 2003. I co zobaczyłam w
dosłownie piątym poście od góry? Twoje narzekania, że ktoś się sili, by na
ciebie rzygać. To twoje słowa. Moja rada - jeśli ktoś na ciebie rzyga -
odsuń się, żeby w ciebie nie trafił.

> Tylko grupy z
> moderatorem maja szanse na normalna dyskusje bez przewalanek z tymi ....

Do przewalanek trzeba dwojga.

Ania

18. Data: 2006-12-13 22:55:49

Od: "czeremcha" <c...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Magdalena Bassett napisał(a):

> [...]
> ladne parki, czyste ulice, otynkowane domy, przyjemni przechodnie
> usmiechajacy sie do ciebie, ale musisz sie zgodzic z przechodzeniem

Matrix?

A gdzie kulawi, pryszczaci, bezzębni, bezrobotni, głusi, paraplegicy,
neurastenicy i schizofrenicy? Wytruci, odizolowani, czy może jeszcze
inna propozycja?

Ania

19. Data: 2006-12-13 23:23:57

Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

** Magdalena Bassett wrote:

> Tylko grupy z moderatorem maja szanse na normalna dyskusje bez
> przewalanek z tymi ....

Bzdura. Moderowanie grup ma sens jedynie w momencie kiedy z góry
założone są konkretne wymagania co do treści postów i na nich się raczej
nie dyskutuje.

Mam na myśli np. z polskiego poletka pl.praca.oferowana, tam są
wpuszczane jedynie posty, które spełniają jawnie wyznaczone wytyczne i
nie ma tam żadnych dyskusji. Po prostu ogłoszenia.

Jeżeli nie podoba Ci się, że pl.rec.kuchnia nie jest moderowana to
sobie załóż własną moderowaną grupę i krzyżyk na drogę, jeżeli to
faktycznie ma sens to na pewno znajdą się gorliwi uczestnicy.

Tylko kto będzie moderował moderatora? 1984 się kłania.

--
+ ' .-. .
. http://kosmosik.net/ * ) )

20. Data: 2006-12-13 23:25:59

Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

** Ewa Lorenz wrote:

> oglaszam konkurs swiateczny
> polega na wymysleniu najlepszego i najskuteczniejszego pomyslu ktory
> pozwoli nam pozbyc sie Panslavisty z naszej grupy
> nagroda bedzie jedna i naprawde wartosciowa
> a mianowicie: swiety spokoj dla nas wszystkich
> poprosze o pomysly

Musisz zawrzeć znajomości w TPSA, które pozwolą Ci po prostu powiązać
tymczasowy (w danym okresie czasu) adres IP z adresem tradycyjnym i
ogłosić tu publicznie jego dane. :)

--
+ ' .-. .
. http://kosmosik.net/ * ) )

Re: JAKAS KUKIELKA...
Re: JAKAS KUKIELKA...
Automat do pieczenia chleba
kurczak z rękawa-pytanie
ile przetrzymywanie pieczystego w zamrazalce