Blebder na świeta

1. Data: 2006-12-13 17:11:33

Temat: Blebder na świeta
Od: "walt" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam. Zamierzam mojej mamie kupic blender na świeta. Nie mam pojecia
jaki wybrac. Czy mozecie mi cos polecic. Cena jaka moge przeznaczyc to
okolo 300zl.
pozdr. MAciek

2. Data: 2006-12-13 17:35:09

Temat: Re: Blebder na świeta
Od: Tatiana <y...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 13 Dec 2006 09:11:33 -0800, Waćpanna lub waćpan walt, w wiadomości
ps.com> zawarł, co
następuje:

> Witam. Zamierzam mojej mamie kupic blender na świeta. Nie mam pojecia
> jaki wybrac. Czy mozecie mi cos polecic. Cena jaka moge przeznaczyc to
> okolo 300zl.
> pozdr. MAciek

Brauna. Za 300zł to już chyba taki full wypas, z możliwością kruszenia
lodu, metalową końcówką etc.
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
"Nie przejmuj się maleńka, poniosą Cię... na rękach!

3. Data: 2006-12-13 17:46:01

Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

** walt wrote:

> Witam. Zamierzam mojej mamie kupic blender na świeta. Nie mam pojecia
> jaki wybrac. Czy mozecie mi cos polecic. Cena jaka moge przeznaczyc to
> okolo 300zl.

Parametry na jakie warto zwrócić uwagę:
- pojemność dzbanka
- czy kruszy lód?
- warto aby miał dzbanek z teflonowym pokryciem - dużo łatwiej się
czyści po użyciu

A reszta no to już chyba wygląd, marka i parametry Twojej kieszeni...

--
+ ' .-. .
. http://kosmosik.net/ * ) )

4. Data: 2006-12-13 21:40:10

Od: "Dorota ***" <d...@W...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zamierzam mojej mamie kupic blender na świeta. Nie mam pojecia

Brauna. Mam i polecam.
D.

KONKURS SWIATECZNY
Re: JAKAS KUKIELKA...