[OT] czy wam też się to zdarza?

21. Data: 2005-07-30 08:12:39

Temat: Re: [OT] czy wam też się to zdarza?
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On 30 Jul 2005 09:51:13 +0200, "Aga" <w...@o...pl>
wrote:

>Albo jeszcze mozesz dodac ze jak Twoja dzidzia spi to mozesz TYLKO szydelkowac
>bo najmniej halasu robisz bo jak czytasz i przewracasz kartki to szelest budzi
>dziecko.Bo przeciez czytajacych mam nikt sie nie czepia.
>Pozdrawiam
>Aga(Londyn-znow pada ble)

u nas tez pada, takie dorbne cos...od czwartku NON STOP...i nie
przestanie padac az do jutra kiedys tam...stopni mamy
14-16...piekne lato

pierz, co mial wyslac rodzine na airshow ale odwolali loty typu 5
samolotow leci b. szybko ku sobie i sie wymija wezykiem w
ostatniej chwili :P
K.T. - starannie opakowana

22. Data: 2005-07-30 08:42:26

Od: "Ania" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Codziennie rano wychodzę ze swoją niuńką na spacer do Łazienek. Jest to
jedyny
> moment, kiedy mogę cokolwiek wyszyć lub zrobić na szydełku. Siadam w cieniu,
> mała śpi w wózeczku, a ja się relaksuję ;) Jedyny problem to ciekawscy
> spacerowicze, niektórzy chcą oglądać pracę, powiedzą dobre słowo, inni wręcz
> przeciwnie, nie oglądając krytykują i drwią. Czasami bardzo dziwnie się z
tym
> czuję. Może faktycznie jest to niecodzienny widok jak młoda mama ślęczy w
> [...]

Ja zabieram ze sobą do samochodu szydełko i tam sobie dłubię Mój mąż śmieje
się ze mnie że robię cepelię. Czasami uda mi się na światłach złapać zdziwiony
wzrok kierowców i pasażerów :D
Natomiast ostatnio zabrałam do szpitala krzyżyki ponieważ szykowało mi się
kilkudniowe leżenie na patologii ciąży w związku z oczekiwaniem na mojego
synka. I ku mojemu zdziwieniu jedna młoda położna zaczepiła mnie żeby
popatrzeć co robię i powiedziała że ona też trochę krzyżykuje. Poza tym
okazało się że poza mną była też na innej sali druga przyszła mama również
haftująca. Lekarze na obchodzie pytali się co robię i nawet chwalili.
Rodzina też się w końcu przyzwyczaiła do moich robótek i nie dziwi ich że
wszędzie je ze sobą targam :D I dzięki temu mam z głowy wszelkie prezenty bo
co zrobię to rozdam.

Pozdr
AnaZ przerażona jeszcze wczorajszą nawałnicą

23. Data: 2005-07-30 10:55:16

Od: "AgaM" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> napisał w
wiadomości news:4hdme1pccne23h32433gor62phn5crvt3b@4ax.com...

> u nas tez pada, takie dorbne cos...od czwartku NON STOP...i nie
> przestanie padac az do jutra kiedys tam...stopni mamy
> 14-16...piekne lato

Przyjedzcie do Wroclawia, tu jest 40 stopni... Asfalt płynie...

--
AgaM

Moje lalki: http://www.album.com.pl/album.php?id=8061
tanie płytki: http://artur2908.swistak.pl

24. Data: 2005-07-30 11:04:22

Od: "Aga" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przyjedzcie do Wroclawia, tu jest 40 stopni... Asfalt płynie...
>
> --
> AgaM

bede we Wroclawiu ale dopiero pod koniec sierpnia i troszke na poczatku
wrzesinia.
Mam nadzieje ze jeszcze troche slonca zostanie:)
Aga(Londyn-slonce probuje sie przedostac przez chmury z malym powodzeniem)

25. Data: 2005-07-30 11:17:32

Od: "AgaM" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aga" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Mam nadzieje ze jeszcze troche slonca zostanie:)
> Aga(Londyn-slonce probuje sie przedostac przez chmury z malym powodzeniem)

Slonce zostanie...ale zycie wyginie do tego czasu...

26. Data: 2005-07-30 13:46:12

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Przyjedzcie do Wroclawia, tu jest 40 stopni... Asfalt p?ynie...

Czy ja wiem...juz z dwojga zlego wole to co mamy tu..ja bym z tym
asfaletem poplynela, a tak , kalo, ze mnie jest zasadniczo
wszedzie cieplo, to jak siedze w domu to mi ok, a i tak musze
oprozniac zapchana spizarnie, bo jutr (tak...w niedziele...)
przyjdzie jeden taki tynkowac tam sufit...ale bedzie zabawa...i
tak wszystko bedzie ublocone i tak, a jak nam tynkowal w upaly to
sie wsciekal, bo mu tynk wysychal szybciej niz on nakladal!

pierz, nadgnily, ale w sumie wolacy to niz pasc cieplym ,
ugotowanym trupem
Komary we Wrocklawiu/na Biskupinie sie wylegaja czy im tez za
goraco??
K.T. - starannie opakowana

27. Data: 2005-07-30 13:46:46

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 30 Jul 2005 13:17:32 +0200, "AgaM" <a...@o...pl> wrote:

>U?ytkownik "Aga" <w...@o...pl> napisa? w wiadomo?ci
>>
>Slonce zostanie...ale zycie wyginie do tego czasu...

....zostana skwarki...

pierz
K.T. - starannie opakowana

28. Data: 2005-07-30 14:35:19

Od: "Aga" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ugotowanym trupem
> Komary we Wrocklawiu/na Biskupinie sie wylegaja czy im tez za

Oj ja kiedys mieszkalam na biskupinie a wlasciwie na granicy biskupin/ sepolno.
Komarow to tam Ci pod dostatkiem bylo, ale i tak z sentymentem wspominam ten
czas.Fajnie bylo
Aga(Londyn-troche deszczu troche slonca)

29. Data: 2005-07-30 14:45:15

Od: "AgaM" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> napisal w
wiadomosci news:c01ne15p2l0e4sbhupe6c21s2738ph6n7f@4ax.com...

> [...]
> ugotowanym trupem
> Komary we Wrocklawiu/na Biskupinie sie wylegaja czy im tez za

Komary namnazaja wedkarze, bo ichnia zaneta na ryby, zwana ochotka to nic
innego jak larwy komarow, jeden wedkarz zostawia w nadodrzanskich zaroslach
po kilkanascie tysiecy larw, wiec na jednego czlowieka na Biskupinie
przypada po kilkaset zadnych krwi oszalalych brzeczacych samic...

--
AgaM (mieszkajaca z dala od Biskupina, na terenach gdzie zwalcza sie komary
za pieniadzory miasta)

Moje lalki: http://www.album.com.pl/album.php?id=8061
tanie plytki: http://artur2908.swistak.pl

30. Data: 2005-07-30 20:27:16

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>czas.Fajnie bylo
>Aga(Londyn-troche deszczu troche slonca)

No poaptrz, sasiadka :)))
Ja z Orlowskiego jestem :))) ale dom sprzedany, rodziny tam niet
:((
w ogrodzie nikt nie zrywal agrestu, bo klulo podwojnie - krzakiem
i komarami :)

Pierz
K.T. - starannie opakowana

[xxx] Szukam z czasopisma Igraszki z igla
(xxx)-szukam kocura
xxx pejzaż
[xxx] Vervaco 70-445 - brak klucza
[xxx]prosba o pomoc - niepelny wzor