Dodalem "Diete Niskoweglowodanowa" do Wikipedii- zapraszam do dyskusji!

31. Data: 2006-02-28 19:17:52

Temat: (OT) do Wiraha
Od: " Jeff" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiraha czy nadal uwazasz, ze tego typu argument jak chociazby ten ponizej,
maja byc wystarczajacym dowodem przemawiajacym za slusznoscia jakiejs
pseudonaukowej hipotezy naukowej?

Ha.... ???

32. Data: 2006-02-28 19:31:39

Temat: Re: Dodalem
Od: "Gugu" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Michal_K <m...@s...nospam> napisał(a):

> Zdecydowany EOT.
> - Brak jakichkolwiek merytorycznych wypowiedzi na temat artykułu
> - zarzucanie mi oszustwa przy
> opisie systemów dietetycznych na podstawie książek danych autorów,
> - zarzucanie mi hipokryzji przy suchym przekazaniu opinii autorów a nie
> swojej.

> Każdy z czytelników pmd sam oceni, kto jest oszustem oraz ignorantem.
> Mam jednak wrażenie, że stało się to już dawno temu.

Sam sobie napisales nowa recenzje? Ja napisalem zupelnie o czys innym.
A ty kim jestes tak naprawde?
Wyglada na to, ze piszesz o pewnych ksiazkach popularnonaukowych ktorych
zdajsie nawet na wlasne oczy nie widziales i uwazasz ze znalazles argumenty
merytoryczne w ktore nalezy bezkrytycznie wierzyc??

hehehehe...ale ubaw ...

Gugu:))

33. Data: 2006-02-28 19:53:46

Temat: Re: (OT) do Wiraha
Od: WiRAHA <w...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Jeff napisał(a):
> Wiraha czy nadal uwazasz, ze tego typu argument jak chociazby ten ponizej,
> maja byc wystarczajacym dowodem przemawiajacym za slusznoscia jakiejs
> pseudonaukowej hipotezy naukowej?

nie podobaja mi sie zadne argumenty ktore nie sa merytoryczne. sam dalem
sie poniesc emocjom, czego zaluje. prywatnych wycieczek publicznie nie
lubie, staram sie unikac - tak piszac jak i czytajac

pozd
WiRAHA

34. Data: 2006-02-28 20:34:33

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michal_K" <m...@s...nospam> napisał w wiadomości

> [...]
> najważniejsze: ograniczenie spożywanych węglowodanów do (w zależności od
> planu) 20 do 100 gramów na dobę." A chyba fakt faktem, Kwaśniewski nieraz
> pisał, że najlepiej dostarczyć wymaganych węglowodanów przy pomocy właśnie
> warzyw oraz owoców jagodowych, czyli jak najbardziej niskoglikemicznych.
> Stwierdzenie jest rzecz jasna ogólne i zarysowuje, że autorom nie zależy na
> jedzeniu w ramach "limitu" 5 łyżeczek cukru i mąki ;) ale na wykorzystaniu w
> tym celu "zielonego". Krótko mówiąc: "wysokie spożycie" w ramach limitu.

OK. Chodziło mi tylko o słowo "WYSOKIE spożycie warzyw", kojarzy się to z
powszechnym hasłem: "dużo warzyw i owoców" czemu Kwaśniewski akurat się
przeciwstawił. Miejmy nadzieję, że czytający właściwie to zrozumieją.

> A tak z innej beczki, może śledzisz na bieżąco, która to już mutacja
> Anny/Hanny itd?

Anna/Hanna carison/Annaklay/An/A./Jacek/Jef_f/Marcin/Jeff/zloto
wa/m&w/Gugu/
- Ale nie wiem, czy to wszystkie.

I próbka z jej obszernych możliwości: http://tiny.pl/m1cz http://tiny.pl/m1dg
- oczywiście podszywa się pod innego Marcina, czy innego m&w - co można
sprawdzić
w linku: "pokaż opcje" oraz idąc śladem linka: "wyświetl profil".

W każdym razie, jeśli się z nią nie zgodzisz - może Ci ostro naurągać ;[
Ale nie traktuj jej tekstów zbyt serio, taka jej uroda... ;)

Krystyna

35. Data: 2006-02-28 22:41:56

Temat: Re: Dodalem "Diete Niskoweglowodanowa" do Wikipedii- zapraszam do dyskusji!
Od: Filip KK <k...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Michal_K napisał:

> Poprawki, dyskusja, krytyka, bardzo mile widziane! :)

Witam, jak naniesiesz poprawki (retoryczne), to napisz..

--
/Pozdrawiam, Filip/ - gg: 11062
Silver MKIV: 1.9 TDI-PD, GTI - Elf evolution sxr

36. Data: 2006-03-01 08:14:05

Od: "Panna Right" <m...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Filip KK" <k...@x...pl> napisał w wiadomości
: Użytkownik Michal_K napisał:
:
: > Poprawki, dyskusja, krytyka, bardzo mile widziane! :)
: >
: Witam, jak naniesiesz poprawki (retoryczne), to napisz..

Poprawki retoryczne? A czemu nie rekonesansowe?

I.

37. Data: 2006-03-01 08:21:20

Od: "Panna Right" <m...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michal_K" <m...@s...nospam> napisał:

: Witam Państwa, po dłuuuugiej przerwie znów się ujawniam :)
: Temat bardzo konkretny, a mianowicie opracowałem zalążki bardzo
obszernego
: hasła, jakim jest dieta niskowęglowodanowa, dla Wikipedii PL. Zapraszam:
: http://pl.wikipedia.org/wiki/Dieta_niskow%C4%99glowo
danowa
:
: Poprawki, dyskusja, krytyka, bardzo mile widziane! :)

Krótko, zwięźle i na temat. Gratuluję pomysłu i realizacji.
Jeśli miałabym coś do dodania to ewentualnie linki do poszczególnych stron,
nawet tych po angielsku, jeśli wciąż brakuje polskich, np. dieta Atkinsa +
URL, dr Ellis + URL, itd.

pozdrawiam,
Iza

38. Data: 2006-03-02 04:34:21

Od: " Gugu" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panna Right <m...@o...com> napisał(a):

> [...]
> nawet tych po angielsku, jeśli wciąż brakuje polskich, np. dieta Atkinsa +

Dyskusja tez jest swietna, prawda izo? Poczytaj koniecznie linki ktore
zalaczylem.

Wpadlas tutaj znow cos podwedzic kurewko?

Gugu

39. Data: 2006-03-02 05:00:12

Od: " Jeff" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna*Opty* <K...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]

> W każdym razie, jeśli się z nią nie zgodzisz - może Ci ostro naurągać ;[
> Ale nie traktuj jej tekstów zbyt serio, taka jej uroda... ;)

Do SB tez tak fabrykowalas donosy na tych ktorzy mieli inne zdanie i nie
chcieli ci sie podporzadkowac?
A moze napiszesz temu twojemu kumplowi od oszustw ile razy napisalas post i
pod jakim nickiem to zrobilas w dyskusji pod tym artykulem, stara ubeczko:

http://www.epacjent.pl/artykul.php?idartykul=616&pod
dzial=Dieta

Jeff

40. Data: 2006-03-02 14:28:09

Od: Are <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Michal_K napisał(a):

> Poprawki, dyskusja, krytyka, bardzo mile widziane! :)

Artykul w Wikipedii stanowi zamach na elementarne zasady pismiennictwa
encyklopedycznego. Z jego lektury osoba nieobeznana z tematem moze
wyciagnac wniosek, ze srodowisko naukowe jest 50:50 "za":"przeciw", a
spoleczenstwo zdecydowanie "za". Tymczasem tak jest tylko w opinii
kilku domoroslych pogromcow naukowcow, jak OptyKrysia czy Pan Alojzy.

Skandalem bedzie, jesli artykul nie zostanie natychmiast skasowany lub
przynajmniej przepisany - w taki sposb, aby dawal niezaklamany obraz
tematu.

Adipex
w czym dużo żelaza?
przytyc
dzis tlusty czwartek w zwiazku z tym pytanie
Naturalne spalenie tłuszczu