Re: (OT) do zakreconej

1. Data: 2006-08-15 00:27:30

Temat: Re: (OT) do zakreconej
Od: " Jeff" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna*Opty* <K...@a...spam> napisał(a):

> Nikt nie pyta, to i nie piszę o DO. A z tobą dyskusja o DO dawno już
zatraciła sens.

hmmm.....czyzby nerwy nawalaly? ....a dlaczego?....owszem ludzie pytaja
i to dosc czesto o diete Kwasniewskiego nawet na tej grupie....ale kazdy
normalny czlowiek jak zobaczy jakie obywatelka tu uzadza awantury i nagonki
na krytykow tej diety ....to chyba wola sie juz o nic nie pytac.....

..madra business women, potrafilaby wykorzystac to zainteresowanie dieta
wlasnie w celu rozpropagowania jej, a nie po chamsku szkalowac i przeganiac
osoby ktore chca o tej diecie dyskutowac z pozycji waszego przeciwnika....

ale aby to zrozumiec i umiec sytuacje wykorzystac, trzeba miec chociaz
odrobine szarych komorek, ktore jak widac sa u obywatelki w wyraznym zaniku...

> Dlaczego ty o SWOJEJ diecie i jej skuteczności nigdy nic nie piszesz?
Pytałam cię już
> o to wiele razy, a ty to zbywasz milczeniem? Czyż twoja dieta nie jest godna
> rozpowszechniania?

...a co ciebie obchodzi moja dieta obywatelko? ...czy ja wrzeszcze i
rozglaszam wszem i wobec tak jak ty, ze moja dieta jest optymalna i jedynie
wlasciwa dla kazdego czlowieka oraz ze wyleczyla mnie ze wszystkich mozliwych
chorob ktore podobno mialem?

intryge ?

> 1. Czy ja ci bronię "normalnie" sobie dyskutować z Jurkiem? Pisz, a ja
zobaczę do czego
> ta "kulturalna rozmowa" cię doprowadzi...
> 2. Nie pozostawię bez komentarza twoich perfidnych zabiegów socjotechnicznych i
> najzwyklejszych oszustw, tylko dlatego że chwilowo zrobiłaś się "kulturalna",
> Annoklej /Hanno Carison...

....he,he, he .....no wlasnie ty nie bronisz normalnie mi dyskutowac z
Jurkiem, tyle ze to co powyzej napisalas to jest ta twoja uprzejma i zyczliwa
forma zezwolenia na taka dyskusje.....a jednoczesnie aby odpowiedno go
nastawic do dyskusji ze mna, sfabrykowalas kolejne oszczerstwa....sugerujac mu
ze jestem kims innym, anizeli jestem w rzeczywistosci....czyli zasialas
kolejna intryge...

Ja sie wiec pytam po co to robisz, skoro zalezy ci podobno tylko na
rozpropagowaniu tej cudownej w/g ciebie diety Kwasniewskiego?....

A moze tobie jednak nie o rozpropagowanie tej diety chodzi? ...a moze ta dieta
to tylko kolejna szansa dla ciebie, aby robic to co potrafisz najlepiej, czyli
oczerniac, szkalowac ludzi, robic donosy, wykanczac i niszczyc tych ktorzy sa
tobie nieposluszni, stwarzac sytuacje konfliktowe i pastwic sie bezwzglednie
nad swymi ofiarami, bo to cie po prostu bawi i czerpiesz z tego satysfakcje
kiedy uda ci sie kogos ponizyc? ....robilas juz to kiedys?...cos zbyt fachowo
mi to wyglada..he, he, he...

> Pamiętam co nam obiecałaś na pożegnanie (jako Anna/Hanna) naszej opty grupy:
> "A towarzyszami i to wlasnie ortodoksyjnego stalinizmu to wy pozostaliscie w
> waszych glebokich i bardzo ciemnych warstwach psychiki, Bez pozdrowien.
> Chcieliscie wojny to ja bedziecie mieli. Hanna Carison" /Anno Domini 2003-02-16

hmmm... ciekawe dlaczego tym razem nie podalas linka? ... wymyslilas sobie to
zdanie aby robic tutaj zamieszanie i uniemozliwic mi dyskusje z Jurkiem?

przez ciebie bzdury.

> Znowu zaprzeczasz FAKTOM, które już ci kiedyś przedstawiłam, zakłamana Annoklej

> Podaję jeszcze raz link z wyjaśnieniem jaka była PRAWDA z wyleczonym dzieckiem
> z cukrzycy: http://tiny.pl/mk2r
> Oczywiście ty i tak będziesz nadal wypisywać, że historia jest wymyślona, bo
ta k ci
> to pasuje do twojej opty-krucjaty. Wstydu nie masz zakłamana Annoklej/Hanno Car
> ison...

..he, he, he,...link ktory powyzej podajesz to oczywista bezczelnosc i kpina
z ludzkiego intelektu...moja droga nie mierz ludzi swoja miarka, bo nie
wszyscy sa tobie podobni...

..ponizej ponawiam ten link...prowadzi on do strony OSBO i na twoje
pytanie odpowiada osoba, ktora sama sfabrykowala informacje o uleczonym
dziecku ...
..przeciez kazdy czlowiek nawet o srednim ilorazie IQ zauwazy, ze wszystko
jest przez ciebie i ta utalentowana pania "redachtor" ukartowane i obliczone
na intelekt kretyna...

http://glinki.com/?l=vv3v7g

..tak, ze nie klam tu bezczelnie poraz wtory, ze to sa fakty, skoro to jest
ewidentne oszustwo...jesli to by nie bylo oszustwo, to takie wyleczenie juz
dawno byloby naglosnione w prasie nie tylko polskiej, ale miedzynarodowej, bo
jest to wyleczenie na miare nagrody Nobla...

> Znowu rzucasz innym te swoje wydumane oskarżenia, zakłamana intrygantko.

..intrygantka i to wyjatkowo prostacka, jestes ty....ja podalem tu wyniki
powaznych naukowych badan ktore zostaly przeprowadzone przez naukowcow duzej
klasy, a nie takie usenetowe prymitywne awanturnice jak ty.....

informacja jest bardzo wazna, bo diety niskoweglowodanowe sa przez takich jak
ty oszustow, zalecane w Polsce malym dzieciom i matka w ciazy.

Skoro Kwasniewski ma inne wyniki badan, to niech je upubliczni w pismie
naukowym, a jesli klamie to jego obowiazkiem jest zamieszczenie tej najnowszej
informacji naukowej, zarowno w czasopismie Optymalni jak i na jego stronie
internetowej, w celu ostrzezenia ludzi przed stosowaniem tej jego diety u
kobiet w ciazy i malych dzieci.

> Już się nie podoba? Bo ośmieliłam się w twojej "rzeczowej, partnerskiej dyskusj
i"
> z Jurkiem, wytknąć ci identyczne zarzuty i zwroty jakie pisałaś jako Annaklay??

....nie to tobie sie wyraznie to nie podoba, ze Jurek wykazal chec podjecia
normalnej dyskusji wiec robisz wszystko, aby do tego nie dopuscic...to
przeciez jest ewidentne....do tej pory bylas wyraznie zadowolona ze sie tu ze
wszystkimi wyklocal...

.bo o to ci w sumie przeciez chodzi, aby ludzie sie zarli miedzy soba...
to jest ewidentne...

> No właśnie, twoje techniki są "wielce podejrzane"... W każdym razie nie
będzies z
> mnie i innych opty szkalować przy milczącym przyzwoleniu szkalowanych.
> Ja nie będę milczeć, chwilami mam czas i cię sukcesywnie będę punktować...

....acha, to nie ty mnie tutaj szkalujesz wypisujac przerozne na moj temat
oszczerstwa, fabrykujac intrygi i pomowienia oraz wydalas nakaz innemu
optymalnemu Andy, aby mnie rozpracowal ?

...podac ci linki poraz kolejny?

..a ty wiesz, ze takie fabrykowanie oszczerstw i bezpodstawnych pomowien oraz
naklanianie drugiej osoby do "rozpracowywania" kogos kto dyskutuje na grupach
usenetowych, to juz przestepstwo karalne?

Ja cie ostrzegalem juz kilka razy abys tego zaniechala, widze ze ty nie
zamierzasz z tej metody niszczenia dyskutanta zrezygnowac, wiec rob tak dalej ...
....ja to w kazdym razie wszystko sobie zbieram....:)

> No właśnie, dlaczego ustawicznie nawijasz o "szkodliwej" diecie optymalnej,
zamiast
> głosić tu o swojej fantastycznej zdrowej diecie którą obecnie stosujesz?

...pisalem juz wielokrotnie dlaczego uwazam diete optymalna za szkodliwa,
podalem tez cala mase informacji na ten temat....wiele z tych informacji
pochodzi wlasnie z waszych forow...zreszta pisal o tym Ponomarenko, pisali o
tym wasi doradcy...Nie rozumiem dlaczego cie to dziwi?...Ja znam jeszcze
wiecej przypadkow szkodliwosci tej diety....

..nie pisze o mojej diecie z prozaicznego powodu, moja dieta nie jest dieta
o takich aspiracjach dietetyczno-medyczno-swiatopogladowych, jak dieta ktora
ty propagujesz...
wiec nie rob z siebie glupszej anizeli jestes...

> A swoją drogą - dziesiątki razy zadawałaś już te durnowate socjotechniczne
pytania podpisując się jako Annaklay/Anna/Jack...itd.

..a jakie pytania ta osoba zadawala? ..mozesz podac linki do tych pytan?
Chetnie zapoznam sie z tymi pytaniami....

..i znowu nie odpowiedzialas mi na pytania ktore ci zadalem, a mianowicie
dlaczego ci az tak bardzo zalezy na tym aby uniemozliwiac normalna dyskusje z
ludzmi stosujacymi diete Kwasniewskiego?

.w koncu takie dyskusje to tez forma reklamy tej diety i ty jakbys byla madra
, to bys umiala w takich dyskusjach pokazac swoja wiedze...ale coz, jak do tej
pory wykazujesz tylko prostactwo i chamstwo...

Chcialbym tez wiedziec, dlaczego ciebie TT nie wywalil ze swojego forum, a
innych optymalnych pozbyl sie bez problemowo, mimo ze to ty chyba najbardziej
niszczysz ten niskoweglowodanowy biznes oraz dlaczego nie wstawilas sie za
tymi pokrzywdzonymi opty ktorych TT wyrzucil?....hmmm...ciekawe...przeciez TT
to facet ktory umie dbac o swoj interes?....

-----
Jeff

2. Data: 2006-08-15 02:22:32

Od: " Jef_f" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeff <j...@g...pl> napisał(a):

> normalny czlowiek jak zobaczy jakie obywatelka tu ___uzadza____ awantury i
nagonki

...zebys obywatelko znowu nie miala okazji do zlosliwego czepiania sie mnie,
koryguje blad ktory sie zakradl do powyzszego tekscie ; URZADZA

3. Data: 2006-08-15 06:46:20

Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

" Jeff" <j...@g...pl> a écrit dans le message de news:
ebr4di$h4l$...@i...gazeta.pl...

dlaczego otwierasz nowy watek pt "do zakreconej" a dalej ciagniesz
"dyskusje" z Krystyna? jak masz cos komus do powiedzenia prywatnie to mu to
wylslij "prywatnie", ale widze ze na to masz czas, a odpowiedziec na
konkretne pytania to czasu jakos brakuje?

Jurek

4. Data: 2006-08-15 08:43:58

Od: "Kitka" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeff miły kolego Ty to waleczny jesteś osobnik .Energii masz tyle że
spokojnie mógłbys mój ogród ze 3 razy przekopać.:))

Kitka
ps.zazdroszczę Ci nadmiaru czasu

5. Data: 2006-08-15 10:39:46

Od: " Jeff" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jurek <g...@g...pl> napisał(a):

> [...]
> wylslij "prywatnie", ale widze ze na to masz czas, a odpowiedziec na
> konkretne pytania to czasu jakos brakuje?

.to nie jest otworzenie nowego watku, po prostu z powodow technhicznych
musialem sie kilka razy logowac i po wyslaniu ukazal sie ten post jako drugi
watek...

..a dlaczego ona kolejny raz pisze tego typu posty na grupie o dietach w
watku w ktorym juz zaczynales normalnie dyskutowac ?, o prosze:

http://glinki.com/?l=8up5ju
znowu rozwala watek swymi oszczerstwami..
Nie zastanawia cie to? ...w jakim celu ona to robi? Zastanow sie chociaz przez
moment?...reszte napisalem w moim poscie...czlowieku zacznij myslec...

----
Jeff

6. Data: 2006-08-15 10:46:13

Od: " Jeff" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kitka <b...@p...onet.pl> napisał(a):

> Jeff miły kolego Ty to waleczny jesteś osobnik .Energii masz tyle że
> spokojnie mógłbys mój ogród ze 3 razy przekopać.:))

> Kitka
> ps.zazdroszczę Ci nadmiaru czasu

..no popatrz ciebie jakos nie zaczepiam , jestem dla ciebie mily, a ty mnie
bez przerwy zaczepiasz i waleczna jestes oraz masz na to nadmiar
czasu...ciekawe , n no nie?

..mila kolezanko, mam pytanie, jak kogos kopia na ulicy lobuzy, to jestes
jedna z tych co mu tez dokla, bo znajduje zawsze na to chwile wolnego czasu?

...nie probuj mi juz odpowiadac, bo pytanie jest retoryczne, a twoje
wypowiedzi(czyny) swiadcza o tobie....

------
Jeff

7. Data: 2006-08-16 17:01:32

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Jeff" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
> Krystyna*Opty* <K...@a...spam> napisał(a):

[cut annoklejowe głupoty]

> ....he,he, he .....no wlasnie ty nie bronisz normalnie mi dyskutowac z
> Jurkiem, tyle ze to co powyzej napisalas to jest ta twoja uprzejma i zyczliwa
> forma zezwolenia na taka dyskusje...

Tyle że w tej "normalnej" dyskusji znowu MNIE ZACZEPIASZ...

> ...anizeli jestem w rzeczywistosci....czyli zasialas kolejna intryge...

"Anizeli", "anizeli"... już bokiem wychodzi to twoje "anizeli", Annoklay...

> A moze tobie jednak nie o rozpropagowanie tej diety chodzi?

Nie oceniaj mnie według siebie, Annoklej...
Każdy ma swój rozum. Nie mam zamiaru nikogo namawiać do DO, ale też NIE POZWOLĘ ci na
swobodne szkalowanie w dyskusjach wszystkiego, co jest związane z DO.
A nt. DO mogę podać link np. ten: http://tiny.pl/7mvx

Do DO trzeba dojrzeć... (a czasem trzeba się porządnie rozchorować), po takim
kopniaku
zwykle człowiek mądrzeje. Oczywiście nie każdy. Tobie na przykład nic nie pomogło
i z tego powodu masz od lat obsesję. Wkurza cię na maksa, że inni opty potrafią tak
się
żywić i odzyskują zdrowie, a ty nie potrafisz... pani "ekspert" :[
Na pocieszenie wprasowałaś sobie w mózg teoryjkę że DO "niektórym szkodzi".

Za nic nie jesteś w stanie przyswoić sobie faktu że stosowałaś u swojego 19-letniego
syna >> ZA MAŁO BIAŁKA << ... <- przeczytaj powoli jeszcze raz.

U młodego, wysokiego (186cm), chorego człowieka 30-40 g białka/dobę - to
KARDYNALNY BŁĄD! TWÓJ błąd! <- przeczytaj powoli jeszcze raz, i jeszcze raz...

Takich błędów nie można wybaczyć komuś, kto uważa siebie za znawcę biochemii z
takowym
wykształceniem (chyba że perfidnie kłamie, sądząc po nieprawdopodobnym rodzaju błędów
ortograficznych)!
Dlatego będę tępić twoje anty-opty teksty, za to, że nazywasz siebie rzetelnym
znawcą,
a robisz tak prymitywne błędy w stosowaniu DO i jeszcze bezczelnie zwalasz winę na
autora
diety szkalując przy tym wszystkich korzystających z tej diety z powodzeniem
nieosiągalnym
na innych dietach. Nie pozwolę ci na robienie w sieci nt. DO zamętu.

Po tym wszystkim co dotychczas wyprodukowałaś nie mam już dla ciebie za grosz ani
szacunku, ani zrozumienia. I nie będę milcząco znosić twoich zniewag zwanych przez
ciebie
obłudnie "merytoryczną dyskusją", Annoklej bezczelnie udającą faceta...

> [...]
> kiedy uda ci sie kogos ponizyc? ....robilas juz to kiedys?...cos zbyt fachowo

Caaała ty... chyba właśnie patrzysz w lustro...
Ja nie kłócę się z innymi tak jak z tobą, za to ty robisz to seryjnie z każdym, kto
ośmieli się napisać, że lubi jeść mięso i tłuszcze zwierzęce. W twoich oczach ma już
przechlapane i zmusisz go swoimi manipulacjami do tłumaczenia się z takiego
"bezeceństwa".
A najbardziej ziejesz nienawiścią do opty-biznesmenów.

> hmmm... ciekawe dlaczego tym razem nie podalas linka? ... wymyslilas sobie to
> zdanie aby robic tutaj zamieszanie i uniemozliwic mi dyskusje z Jurkiem?

Znowu się łudzisz, że sprawa przyschnie, bo na forum T.T. nie znalazłaś tego wątka?
Na stronie forum go nie ma z powodu twojego zamiłowania do publikowania na grupie
dysk.
prywatnej korespondencji w formie załączników (m.in. z Olkiem K <alexk>) hmm... to
też
forma twoich ulubionych donosów... 8)
Wątek ten był dostępny wraz z załącznikami tylko jako newsy. W Usenecie takie
praktyki
są niedopuszczalne. Ala na naszym prywatnym serwerze było to możliwe.

T.T. w końcu jednak przestał synchronizować grupę jako newsy, więc przy okazji
twoje ekscesy z tamtych czasów obecnie już nie są dostępne dla wszystkich.
Ale ja te twoje wszystkie popisy mam w swoim archiwum... :)
A ponieważ ty sama je opublikowałaś (nie pytając nawet o zgodę osobę, z którą na
priva
dyskutowałaś), to stały się publiczne... :]

> [...]
> z ludzkiego intelektu...moja droga nie mierz ludzi swoja miarka, bo nie

No i to jest to twoje "meritum" w odpowiedzi... stale te same komunały w twoim
stylu...

> ..ponizej ponawiam ten link...prowadzi on do strony OSBO i na twoje
> pytanie odpowiada osoba, ktora sama sfabrykowala informacje o uleczonym
> dziecku ...

????? W jakim celu go ponawiasz, skoro pozostawiłaś link w moim cytacie??
Puknij się w czółko, żałosna Annoklej... ;>

[cut annoklejowe androny]

> [...]
> wszystkimi wyklocal...
>
> .bo o to ci w sumie przeciez chodzi, aby ludzie sie zarli miedzy soba...

To nie dyskutuj w tej "rzeczowej" dyskusji O MNIE i daruj sobie swoje urojenia pod
naszym adresem. Ty nie masz pojęcia co to jest rzeczowa merytoryczna dyskusja,
niestety.
Bez oczerniających wycieczek pod adresem opty dyskutować nie umiesz.

> [...]
> oszczerstwa, fabrykujac intrygi i pomowienia oraz wydalas nakaz innemu
> optymalnemu Andy, aby mnie rozpracowal ?

Łoj, przejęłaś się? ;) "Nakazy" to twój stary styl wyniesiony chyba jeszcze
z socjalistycznej Polski, zgadłam?
To, co chciałam wiedzieć - już o tobie wiem, Annoklej...

> ..a ty wiesz, ze takie fabrykowanie oszczerstw i bezpodstawnych pomowien oraz
> naklanianie drugiej osoby do "rozpracowywania" kogos kto dyskutuje na grupach
> usenetowych, to juz przestepstwo karalne?

Mówisz do lustra?

> Ja cie ostrzegalem juz kilka razy abys tego zaniechala, widze ze ty nie
> zamierzasz z tej metody niszczenia dyskutanta zrezygnowac, wiec rob tak dalej ...
> ....ja to w kazdym razie wszystko sobie zbieram....:)

Ty popatrz na SWOJE chamskie teksty i ordynarne pomówienia, zakłamana AnnoKLEJ...

> ...pisalem juz wielokrotnie dlaczego uwazam diete optymalna za szkodliwa,
> podalem tez cala mase informacji na ten temat....wiele z tych informacji
> pochodzi wlasnie z waszych forow...zreszta pisal o tym Ponomarenko,

1. No właśnie, ucz się. Poczytaj mnóstwo ciekawych informacji biochemika
W.Ponomarenko:
http://www.dobradieta.pl/warto_przeczytac.php?akcja=
pokaz&numer=18
http://www.dobradieta.pl/warto_przeczytac.php?akcja=
pokaz&numer=20
http://www.dobradieta.pl/warto_przeczytac.php?akcja=
pokaz&numer=14
i wiele innych ciekawych artykułów:
http://www.dobradieta.pl/warto_przeczytac.php?limit_
start=10

Przy okazji trafiłam na artykuł, który zdaje się też powinnaś przeczytać:
http://www.dobradieta.pl/warto_przeczytac.php?akcja=
pokaz&numer=19

pisali o
> tym wasi doradcy...Nie rozumiem dlaczego cie to dziwi?...Ja znam jeszcze
> wiecej przypadkow szkodliwosci tej diety....

Żadna marchewka ani sałata nie zastąpi choremu człowiekowi wartościowego pożywienia.

> [...]
> ty propagujesz...
> wiec nie rob z siebie glupszej anizeli jestes...

No proszę! Zupełnie _świadomie_ stosujesz dietę bez aspiracji zdrowotnych???
Najwyraźniej to ostatnie zdanie pasuje doskonale do ciebie.

> ..a jakie pytania ta osoba zadawala? ..mozesz podac linki do tych pytan?
> Chetnie zapoznam sie z tymi pytaniami....

Lecz się, żałosna Annoklej, zamiast kleić...

> ..i znowu nie odpowiedzialas mi na pytania ktore ci zadalem, a mianowicie
> dlaczego ci az tak bardzo zalezy na tym aby uniemozliwiac normalna dyskusje z
> ludzmi stosujacymi diete Kwasniewskiego?

Już wiem. Nie potrafisz odpowiedzieć na pytania Jurka i dlatego wdajesz się
w tasiemcowe socjotechniczne dyskusje ze mną. Zgadłam? :)

> .w koncu takie dyskusje to tez forma reklamy tej diety i ty jakbys byla madra
> , to bys umiala w takich dyskusjach pokazac swoja wiedze...ale coz, jak do tej
> pory wykazujesz tylko prostactwo i chamstwo...

Nawzajem :)

> [...]
> tymi pokrzywdzonymi opty ktorych TT wyrzucil?....hmmm...ciekawe...przeciez TT
> to facet ktory umie dbac o swoj interes?....

Złóż do niego na mnie donos, no i go ochrzań ;)

--
Krystyna*Opty* [na DO od 06.98 r.]

Głupszym od nieuka jest głupiec uczony. Moliere

Bieganie... co na wzmocnienie nóg
informacja dla Wiki :))
Montignac czy Soutch Beach
BTW g czy % ?