OT - gdzie w wawie kupie jedbnorazowe elektrody ekg? ew. tez kable do nich?

1. Data: 2004-06-17 10:29:56

Temat: OT - gdzie w wawie kupie jedbnorazowe elektrody ekg? ew. tez kable do nich?
Od: "sdfsdf" <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Gdzie w wawie kupie jedbnorazowe elektrody ekg? ew. tez kable do nich? -
jakos nie moge znalezc w internecie

pozdrawiam tomek

2. Data: 2004-06-17 11:09:09

Od: "L&N lab" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> jakos nie moge znalezc w internecie

Etam ;) http://www.biolead.pl/

pzdr
LN

3. Data: 2004-06-17 11:39:19

Od: "sdfsdf" <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

jakbym mogl pogrymasic to wolabym jakis sklep w warszawie (do juzefowa mam
przez cale miasto) , bo potrzeba mi kilka - kilkanascie sztuk

pozdrawiam t.

4. Data: 2004-06-17 11:47:29

Od: "L&N lab" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> jakbym mogl pogrymasic to wolabym jakis sklep w warszawie (do juzefowa mam
> przez cale miasto) , bo potrzeba mi kilka - kilkanascie sztuk

Zadzwonić i dowiedzieć się o dostawy do jakiegoś sklepu w Warszawie nie
możesz??

pzdr
LN

5. Data: 2004-06-17 23:03:40

Od: "sdfsdf" <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> Zadzwonić i dowiedzieć się o dostawy do jakiegoś sklepu w Warszawie nie
> możesz??

takowoż zrobilem :)

6. Data: 2004-06-18 15:16:01

Od: "L&N lab" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> takowoż zrobilem :)

Zuch Chłopak ;)

pzdr
LN

Fenistil
Zaświadczenie lekarskie do urlopu dziekańskiego zdr.
[WAW] wątroba - konsultacje
zupełnie OT: Jacek Kuroń
2 + 2 = 7, Bylo: WAZNE, FAQ.....