[OT] hipnotyzer

1. Data: 2003-03-27 14:33:38

Temat: [OT] hipnotyzer
Od: "Offelia" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Poszukuję w Warszawie - przepraszam za OT, ale dużo tu Was i dużo wiecie :)

Stwierdziłam, że może dzięki hipnozie nie będę jadła słodyczy :(

Sandra

1. Data: 2003-03-27 14:38:52

Temat: Re: [OT] hipnotyzer
Od: "::: Solana :::" <s...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"Offelia" <o...@p...onet.pl> skrev i meddelandet

> Stwierdziłam, że może dzięki hipnozie nie będę jadła słodyczy :(

Zrob sobie badanie, na tzw. krzywa cukru! Mi to wystarczylo, aby przez
ponad 1,5 roku nie moc patrzec na slodycze ;-)

magda
www.busk.net/uroda

1. Data: 2003-03-27 15:11:05

Od: "Offelia" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "::: Solana :::" <s...@h...com> napisał w wiadomości

> Zrob sobie badanie, na tzw. krzywa cukru! Mi to wystarczylo, aby przez
> ponad 1,5 roku nie moc patrzec na slodycze ;-)

A cóż to? Badanie krwi czy moczu? na zwykłą zawartość cukru we krwi... czy
jak? :)

Sandra

1. Data: 2003-03-27 17:35:13

Od: "::: Solana :::" <s...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> A cóż to? Badanie krwi czy moczu? na zwykłą zawartość cukru we
krwi... czy
> jak? :)

Badanie krwi na czczo i po "obciazeniu" cukrem.

Dokladnie nie pamietam ile cukru /glukozy/ trzeba z woda wypic, ale ok
100 g na pol szklanki wody. Czas wypicia - do jednej minuty ;-)
Robilam to na poczatku ciazy i udalo mi sie po tym schudnac 5 kg! ;-)

A mowiac powaznie, jesli czesto jesz slodycze, warto skontrolowac
cukier (na czczo).

magda

1. Data: 2003-03-27 19:19:02

Od: "rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> przez

solanko, zastosowalas skrot myslowy i nie wiem, czy dobrze zrozumialam.
wynik tego cukru zle ci wyszedl? powyzej normy i to cie wystraszylo? chmm,
ja akurat cukier mam w normie, ale nawet, jakbym nie miala, to znam sie jak
zly szelag i wiem, ze to by mi nie pomoglo. palacze wiedza, ze papieros to
wszelkie zlo, rak, zolte zeby, nieswiezy oddech, pusta kieszen - i co z
tego?....

> Dokladnie nie pamietam ile cukru /glukozy/ trzeba z woda wypic, ale ok
> 100 g na pol szklanki wody. Czas wypicia - do jednej minuty ;-)

ojej - to badanie, dokladnie wypicie tego slodkiego ochydztwa, bylo dla mnie
czyms gorszym niz gastroskopia czy wizyta u dentysty...tak slodkie, ze az
wykreca ze wstretu:)

1. Data: 2003-03-27 20:22:33

Od: "Offelia" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wlasnie, bardzo mnie wykrecilo, odruch wymiotny mialam z 5 razy, jaz
> nawet polozna sie chciala zlitowac i darowac mi reszte, ale nie
> przezylabym, jesli musialabym to potworzyc z powodu przerwania wtedy.
>
> Potem poszlismy do kawiarn-cukierni, na sniadanie, nie liczac tej
> bomby cukrowej, bylam przeciez na czczo. Jak powachalam te wypieki, w
> polaczeniu z moja przygoda ze slodkim napojem, zupelnie odechcialo mi
> sie jesc slodycze. Przerzucilam sie na kanapki z ogorkiem i pomidorem.

To ja też źle zrozumialam Twoja opowiesc ;)
Na mnie by to nie podzialalo - ja potrafilam w czasach najwiekszego
niedocukrzenia jesc cukier puder lyzkami.

Sandra

1. Data: 2003-03-27 20:22:39

Od: "::: Solana :::" <s...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"rena" <r...@p...pl> skrev i meddelandet
> solanko, zastosowalas skrot myslowy i nie wiem, czy dobrze
zrozumialam.
> wynik tego cukru zle ci wyszedl?

Wyszedl zupelnie w normie, ponizej wyciagnelas wlasciwe wnioski ;-)

;-)

magda

1. Data: 2003-03-27 20:32:03

Od: "::: Solana :::" <s...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> Na mnie by to nie podzialalo - ja potrafilam w czasach najwiekszego
> niedocukrzenia jesc cukier puder lyzkami.

Jestem pewna, ze chociaz na pare dni mialabys mdlosci, ale wracajac do
Twojego niedocukrzenia....... Idz do lekarza, dobrze? Byc moze w sumie
jestes niedozywiona. Twoj org nie dostaje witamin, mineralow wiec aby
miec sily, rekompensuje te ubytki pobierajac energie z cukru?

pozdrawiam, magda

1. Data: 2003-03-27 22:48:56

Od: "Offelia" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jestes niedozywiona. Twoj org nie dostaje witamin, mineralow wiec aby
> miec sily, rekompensuje te ubytki pobierajac energie z cukru?

Ha! No mam anemią, prawie całe życie :(
Ale cukier zawsze w normie.

BTW - znalazlam hipnotyzera 8)

Sandra

Nie lubię spódnic...[może OT]
Krem przeciwzmarszczkowy pod oczy Vichy
tajemnica bycia szczupłym ukryta jest we...
brzuszek
Makijaż permanentny - gdzie we Wrocławiu?