OT kto jest kto?

1. Data: 2003-11-27 13:42:00

Temat: Re: OT kto jest kto?
Od: "Adamo 2." <a...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hafsa" <h...@a...w.sygnaturce> napisał w wiadomości
news:bq4uon$375$1@inews.gazeta.pl...
> Witam
Witaj
> Moze mnie ktos oswieci? Np czy Adamo 2 to ta sama osoba co
> Adamo II ?

Dokładnie:)

Pozdrawiam,
Adam

2. Data: 2003-11-27 13:47:02

Temat: OT kto jest kto?
Od: Hafsa <h...@a...w.sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
ja juz calkiem na tej grupie sie pogubilam. Szczegolnie jesli chodzi o
osoby piszace.Moze mnie ktos oswieci? Np czy Adamo 2 to ta sama osoba co
Adamo II ? Czy Daniel figlarz to ten sam co damatal?
Wiecej nic mi sie nie nasuwa, ale spadl mi poziom inteligencji do zera i
nie moge sie polapac.

Pozdrawiam Hafsa zajadajaca stres galaretka w czekoladzie
--
mój adres:
h...@p...onet.pl

strona domowa:
www.hafsa.republika.pl

"Ludzie zbyt łatwo wygrywają bitwę o utratę zbędnych kilogramów,
tylko po to, żeby potem przegrać wojnę o utrzymanie wagi." Robert Atkins

3. Data: 2003-11-27 14:29:20

Od: Hafsa <h...@a...w.sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Adamo 2. napisał:

> Dokładnie:)
>
> Pozdrawiam,
> Adam
Ale i tak nadal mi cos nie pasuje...Ale ja jestem zagubiona dokumentnie.
Aha cena homarow ma 2 cm.A nie 20 cm, jak pisales.Tabliczka ma tyle, a
cena nie. Hafsa

4. Data: 2003-11-27 17:10:04

Od: "Adamo 2." <a...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

> Ale i tak nadal mi cos nie pasuje...Ale ja jestem zagubiona dokumentnie.
> Aha cena homarow ma 2 cm.A nie 20 cm, jak pisales.Tabliczka ma tyle, a
> cena nie. Hafsa

nie sprawdziłem dzisiaj, jutro zobaczę;) zmierzę;))))

Pozdrawiam
Adam

5. Data: 2003-11-27 17:36:01

Od: "Adamo 2." <a...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

> Przeciez ta cene widac jak BYK.

No ostatnio twierdziłaś, że ceny ...nie widziałaś;)))
a ja centymetra w oczach nie mam niestety i mogłem się mylić;)))

> Ja wezme linijke i tez zmierze, bo moja informacja malo
> prezcyzyjna.Podam ci w milimetrach, ile ma ta cena, albo w mikrometrach,
> albo attometrach.Hmm, ciekawe,czy jeszcze umiem przeliczyc?

Dobrze, więc oczekuję na mikrometry, w takim razie nie będę sam mierzył;)))

Pozdrawiam,
Adam

6. Data: 2003-11-27 17:43:36

Od: Hafsa <h...@a...w.sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Adamo 2. napisał:

> [...]

prezcyzyjna.Podam ci w milimetrach, ile ma ta cena, albo w mikrometrach,
albo attometrach.Hmm, ciekawe,czy jeszcze umiem przeliczyc?
Hafsa

7. Data: 2003-11-27 17:58:24

Od: Hafsa <h...@a...w.sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Adamo 2. napisał:

> No ostatnio twierdziłaś, że ceny ...nie widziałaś;)))
> a ja centymetra w oczach nie mam niestety i mogłem się mylić;)))

Bo samej ceny nie widzialam, nie doczytalam.Dlaczego, bo homary mnie nie
interesuja.Nigdy ich nie jadlam a tym bardziej nie kupie zywego, chyba
ze do domowego akwarium ;-)))) Zas tabliczke widzialam bo ma ze 20 cm.

> Dobrze, więc oczekuję na mikrometry, w takim razie nie będę sam mierzył;)))

Nie nie, zmierz, ja tez zmierze i porownamy wyniki podane w fentometrach ok?
Hafsa z pozdrowieniami

--

nowa teoria tycia - długie
gniew