OT maleńkie pęcherzyki na rękach

1. Data: 2003-06-15 12:09:57

Temat: OT maleńkie pęcherzyki na rękach
Od: "Patryk \"Fockx\" Świrski" <f...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanie może ktoś miał coś podobnegi i wyleczył to skutecznie. Od roku
nie potrafię się uporać z maleńkimi pęcherzykami które robią się na dłoniach
w zasadzie są nie widoszne ale można je wyczuć i wyglądają jak maleńki
bombeleki z płynem w środku. A dodaktowo straszliwie swędzą. Dermatolodzy
już mi przepisywali wszystkie dostepne środli na alergie i odczulające,
maści i wszelakie kremy i wszystko działa ale na chwilkę znikną i znów się
pojawiają ale już więcej. Na początki tylko na palcu wskazującym prawej ręki
a teraz są już na odu dłoniach. I nie wiem jak się tego pozbyć. Dermatolodzy
rozkładają ręce i mówią że najwidoczniej tak już zostanie ale ileż można.
Ręce już nie tak swędzą że budzę się w nocy i nie mogę zasnąć. Może ktoś
spodkał się z czymś podobnym i wie jak to usunąć. Napewno nie jest to
grzybica.

Z góry dziękuję za odpowiedzi

Kinga

1. Data: 2003-06-15 15:33:02

Temat: Re: OT maleńkie pęcherzyki na rękach
Od: "Bastet_Milo" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ave

> [...]
> Ręce już nie tak swędzą że budzę się w nocy i nie mogę zasnąć. Może ktoś
> spodkał się z czymś podobnym i wie jak to usunąć. Napewno nie jest to

Eh, widze ze nie jestem sama, mam taka sama
przypadlosc tyle, ze na stopach bardziej u mnie jest
to widoczne. Z tym, ze na dloniach pojawia mi sie latem
jak zaczynaj mi sie rece pocic, zaczelam stosowac etiaxil
przestalam chodzic za reke z chlopakiem, wysuszylo sie...
i skora zaczela mi schodzic, ale juz nie swedzi...
u mnie ma to cos wspolnego z potem, nie wiem jak u ciebie.
Ale ja tez nie moge sie tego pozbyc tak raz na zawsze.

Bastet_Milo

1. Data: 2003-06-15 16:46:20

Od: "Mania" <M...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Przylaczam sie do pytania ja mam narazie (od 2 lat zawsze wiosna i
latem) wlasie na palcach wskazujacych i jeszcze nie swedzi ale .......

Mania
Wawa -Bemowo
gg 2095710

1. Data: 2003-06-15 20:54:05

Od: Carrie <c...@w...pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 15 Jun 2003 14:09:57 +0200, "Patryk \"Fockx\" ?wirski"
<f...@p...neostrada.pl> napisał(a):

> [...]
>w zasadzie są nie widoszne ale można je wyczuć i wyglądają jak maleńki

Bąbelki - tak się przyczepię... ;)

Też mam takie coś, czasem mało, czasem więcej, tyle, że nie swędzą.
Kiedyś zrobiło mi się ich bardzo dużo, zaczęły pękać, swędziały -
dermatolog powiedział, że to uczulenie, najpewniej na jakiś płyn do
naczyń, proszek do prania lub coś podobnego. Nie jestem alergiczką,
ale uwierzyłam, zastosowałam przepisane leki - nie pamiętam, co to
było, jakaś maść chyba - i zastanowiłam się, jakiego "mokrego"
preparatu używam od niedawna. Wyszło mi, że płynu do kąpieli
Palmolive. Odstawiłam i w krótkim czasie ręce się wyleczyły.
Akurat ten płyn Palmolive strasznie mi się podobał i żałuję, no ale...

Może u Ciebie podobnie? A jeśli nie, to nie wiem, co poradzić... :(
Małymi pęcherzykami się nie przejmuję, ale jak swędzi, to denerwuje.
Hm, świąd dłoni może też być oznaką świerzbu, o ile pamiętam, może to
też sprawdź?

Pozdrawiam, Carrie

1. Data: 2003-06-16 08:23:23

Od: "Patryk \"Fockx\" Świrski" <f...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kruszynia" <k...@t...pl> napisał w wiadomości

> [...]
Włąsnie już tłumaczyłam lekarce że nie używam żadnych nowych detergentów a
tye które mam to stosuję od kilku lat. A te
okropne pęcherzyki zrobiły się jak urodziłam syna i tak tra to już rok.

1. Data: 2003-06-16 08:32:24

Od: "kruszynia" <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Palmolive. Odstawiłam i w krótkim czasie ręce się wyleczyły.
> Akurat ten płyn Palmolive strasznie mi się podobał i żałuję, no ale...

Witaj,

Powiedz jeszcze, ze ten Palmolive przeznaczony jest do skory wrazliwej
(bialy)??? Bo wlasnie takiego ostatnio uzywam....i pojawil sie ten sam
problem.... ;(

Pozdrawiam
kruszynia

1. Data: 2003-06-16 08:32:48

Od: Beth Winter <r...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

kruszynia wrote:

> Powiedz jeszcze, ze ten Palmolive przeznaczony jest do skory wrazliwej
> (bialy)??? Bo wlasnie takiego ostatnio uzywam....i pojawil sie ten sam
> problem.... ;(

Palmolive dosc czesto wywoluje uczulenie :( Tez lubie, ale np moja mama
od prawie ze samej obecnosci mydla Palmolive w lazience dostaje
wysypki...

--
Beth Winter
-- Neil Gaiman

1. Data: 2003-06-16 08:33:49

Od: Beth Winter <r...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

"Patryk \"Fockx\" Świrski" wrote:

> Włąsnie już tłumaczyłam lekarce że nie używam żadnych nowych detergentów a
> tye które mam to stosuję od kilku lat. A te
> okropne pęcherzyki zrobiły się jak urodziłam syna i tak tra to już rok.

Moze pojawilo sie nowe uczulenie? Tak bywa, znam taka jedna co po
urodzeniu dziecka zrobila sie uczulona na chrom. Sprobuj odstawiac po
jednym specyfiku, moze zadziala.

--
Beth Winter
-- Neil Gaiman

1. Data: 2003-06-16 09:25:13

Od: "vanilia" <v...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam pytanie może ktoś miał coś podobnegi i wyleczył to skutecznie.

Witam,
Miałam to samo, dermatolog zalecił mi stosowanie żeli do mycia o ph 5,5. Ja
używam żel Nivea z olejkiem z awokado i jest ok. U mnie takie pęcherzyki
pojawiaja sie głównie na wiosnę i w lecie, ma to pewnie związek z
nasłonecznieniem. Doraźnie najlepiej pomaga mi "Lorinden C"-krem lub maść.
Mi lekarz powiedzial, że nie da sie z tego wyleczyć jedynie zaleczyć i nie
można moczyć rąk w wodzie z detergentami, bo objawy bedą się nasilać. To
tyle, mam nadzieję, że pomogłam.

Vanilia

1. Data: 2003-06-16 10:03:31

Od: "Vicky S." <v...@p...tylko.bez.tego.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "vanilia" <v...@2...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> pojawiaja sie głównie na wiosnę i w lecie, ma to pewnie związek z
> nasłonecznieniem. Doraźnie najlepiej pomaga mi "Lorinden C"-krem lub maść.

Dokładnie tak. Mój mąż ma ten sam kłopot. Maść pomaga, ale tzreba ją ciągle
stosować. Wystarczy kilka dni odstawić maść i pęcherze niestety wracają
Chyba nie jest możliwe wyleczenie tego paskudztwa do końca... :-(

Pozdrawiam Vicky S.
Brzusio (~11.06.2003) <--- spóźnialski, ale może to już dziś??
www.republika.pl/vickys81

[WRO] Kosmetyczka - pytam i polecam
Pomóżcie mi rozszyfrować:
Roztępy na piersiach