Re: [OT] maszyna

1. Data: 2015-07-16 15:03:24

Temat: Re: [OT] maszyna
Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Magnus Elephantus pisze:
> Użytkownik "szczepan bialek" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

yfikacja-rasowa-i_5.html

> ...i wlasnie dlatego, Ty jestes dzis personalnie odpowiedzialny za ewolucje,
> ktora po setkach tysiecy lat doprowadzi do powstania nowego gatunku
> czlowieka, tak zajebistego, ze wspolczesny homo sapiens, bedzie sie wydawal
> popierdolka jak obecnie homo habilis...

Ja myślę, że nie jest to kwestia kilkuset lat lecz pojedynczych pokoleń.
I jeśli homo sapiens nie zaakceptuje i nie zmieni dobrowolnie
ograniczającej (czyt. zniewalającej umysł i ciało) metody wychowawczej
to zostanie zmuszony do zmiany swoich wychowawczych zapatrywań pod
wpływem gwałtownego upadku rodziny i spadku przyrostu naturalnego
wywołanego psychiczną niewydolnością kobiet i mężczyzn w sferze
prokreacji. Nie będzie potrzebna wojna jądrowa, chemiczna czy
biologiczna. Homo sapiens zniknie z powodu braku poczucia własnej
wartości spowodowany nierozwiązanym kompleksem Edypa/Elektry i tego
kompleksu konsekwencjami. By przestał istnieć wystarczą 2-3 pokolenia.
Przetrwają tylko te osobniki, które zdecydują się złamać odwieczne tabu
seksualne i zaakceptują wychowanie seksualne i inicjację seksualną swego
potomstwa wśród rodziców. Ale nie będzie to już homo sapiens chociaż
fizycznie może być taki sam lub podobny do homo sapiens.

--
LeoTar
Świat według LeoTar'a. @ http://leotar.friko.pl/

2. Data: 2015-07-16 19:02:18

Od: "szczepan bialek" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "LeoTar" <L...@w...pl> napisał w wiadomości

> Ja myślę, że nie jest to kwestia kilkuset lat lecz pojedynczych pokoleń. I
> jeśli homo sapiens nie zaakceptuje i nie zmieni dobrowolnie ograniczającej
> (czyt. zniewalającej umysł i ciało) metody wychowawczej...

Ale kogo masz na mysli piszac "homo sapiens" - elity czy "ludzkosc".
S*

3. Data: 2015-07-16 19:24:12

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

szczepan bialek pisze:
> Użytkownik "LeoTar" <L...@w...pl> napisał w wiadomości

> Ale kogo masz na mysli piszac "homo sapiens" - elity czy "ludzkosc".
> S*

Elity bez, jak to wcześniej nazwałeś, bydła roboczego nie przetrwają.
A zatem odpowiedź na Twoje pytanie jest oczywista
"homo sapiens=ludzkość".

Natomiast to tzw. elity ze względu na wiedzę, którą posiadają są
odpowiedzialne za zainicjowanie przemian świadomości homo sapiensa oraz
wdrożenie nowego paradygmatu wychowawczego, który doprowadzi do
przemiany homo sapiens w człowieka świadomego (homo conscious).

--
LeoTar
Świat według LeoTar'a. @ http://www.leotar.friko.pl/

4. Data: 2015-07-17 18:24:46

Od: "szczepan bialek" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wdrożenie nowego paradygmatu wychowawczego, który doprowadzi do przemiany
> homo sapiens w człowieka świadomego (homo conscious).

Przed IWW rzadzily elity. Wojny to byly dla nich rozrywka. Ale pozwalali tez
na "przemiany homo sapiens w człowieka świadomego".
Teraz tego bledu nie popelnia. Wszystkie elity zgodnie pracuja aby
"genetycznie zrównać ludzkość tak, by stała się ona stadem podatnym na
ujarzmienie".

I kot Wojtka i psy domowe sa szczesliwe. Bydlo robocze tez bedzie
szczesliwe. Zapewnia to "elity ze względu na wiedzę, którą posiadają".
S*

Re: CERN potwierdza odkrycie pentakwarku -nobel dla Praszalowicza?
Przykład na słuszność mojej sygnaturki.
I znowu miał racje
Genderze, grzmij, w trąby dmij!
PANSLAVISTO!