OT na temat mBanku- najgorszy bank jaki kiedykolwiek widziałam

1. Data: 2003-12-08 08:41:57

Temat: OT na temat mBanku- najgorszy bank jaki kiedykolwiek widziałam
Od: tweety <c...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam;
Wiem, że to nie te grupy, ale jestem tak zła i rozgoryczona, że chciałam
Was przestrzec przed korzystaniem z usług mBanku. Niby taki porządny
bank, bo bez opłat bo miła obsługa, a ja im już nie wierzę.
19 listopada wysłałam im umowę, ja twierdzę, że byla podpisana bank, że
nie,ale to juz najmniejszy problem. Oni twierdzą, że poczta słała do
nich ten list 14 dni bo oni mają zaksięgowany 3 grudnia. Ponieważ nie ma
podpisu wiec rachunek mam dalej zablokowany. Pieniądze na rachunku mam a
nie moge opłacic kredytów. Wysłałam im druga umowę priorytetem, pani
zapewaniała, ze 2 godz. od dostarczenia przesyłki bedzie rachunek
odblokowany i co?? dzisiaj słysze ze potrzeba na to 3 dni robocze. ECh
odsetki od kredytów lecą kase mam na zablokowanym koncie, szkoda słów...
Wolę już te banki z siedzibami u mnie w miescie, fakt płatne co miesiąc,
ale załatwic mozna wszystko od ręki...
To jakaś chora biurokracja...

Magdalena + Karolina (27.10.97) + Krzysztof (05.01.03)
http://www.mwota.prv.pl
Moje aukcje:
5411&showing_type=text&nolimit=1&order=t

2. Data: 2003-12-08 09:30:07

Od: Kasia Bartnicka <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

tweety pisze:

> Witam;
> Wolę już te banki z siedzibami u mnie w miescie, fakt płatne co miesiąc,
> ale załatwic mozna wszystko od ręki...
Ja mam konto w innym internetowym banku, jestem bardzo zadowolona.
Kiedy tam zakładałam rachunek, najpier do mnie zadzwoniono, a potem po kilku
dniach, przyszedł do domu kurier i sam przyniósł umowę. Nie musze się o
nic martwić. W momencie kiedy karta kodów jest w połowie zużyta bank przysyła
następną, Ty pewnie będziesz musiał wystapić do mbanku z prosbą o przysłanie
takiej karty kodów, bez tego nie można robić przelewów online. Po kazdej
wykonanej transakcji dostaję smsa. Bank nie jest bezpłatny, ale mój
zaoszczędzony czas jest wiecej wart niż ta opłata jaka kosztuje prowadzenie
rachunku.

--
kasia

3. Data: 2003-12-08 09:35:35

Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

tweety wrote:

>Wolę już te banki z siedzibami u mnie w miescie, fakt płatne co miesiąc,
>ale załatwic mozna wszystko od ręki...
>To jakaś chora biurokracja...

No widzisz, a ja czytalam juz ze 100 pochwalnych postow na temat mBanku.
Widocznie rozne maja ludzie doswiadczenia.

Ja osobiscie sie nie martwie, bo jeszcze przez ca. rok bede funkcjonowac jako
studentka i mam konto w calkiem normalnym banku za darmo (wraz z obsluga przez
internet) ;)

Dunia

archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

4. Data: 2003-12-08 09:52:21

Od: "Ewa Ressel" <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dunia" <d...@n...net> napisał w wiadomości

> [...]
jako
> studentka i mam konto w calkiem normalnym banku za darmo (wraz z obsluga

No właśnie, i to jest dla mnie idealne rozwiązanie. Zwłaszcza w sytuacjach
konfliktowych, kiedy najlepszy jest kontakt osobisty, a nie anonimowa
infolinia z mnóstwem "doradców", wyspecjalizowanych w spychologii.
ER

5. Data: 2003-12-08 10:01:53

Od: Jakub Słocki <j...@s...net.nospam> szukaj wiadomości tego autora

In article <br1hg3$n16$1@atlantis.news.tpi.pl>, r...@p...fm says...
> No właśnie, i to jest dla mnie idealne rozwiązanie. Zwłaszcza w sytuacjach
> konfliktowych, kiedy najlepszy jest kontakt osobisty, a nie anonimowa
> infolinia z mnóstwem "doradców", wyspecjalizowanych w spychologii.

mBank rozniez zapeewnia kontak osobisty choc punktow jest naprawde
niewiele.

--
K.
christianity is the most perverted system that ever shone on man -

6. Data: 2003-12-08 10:17:35

Od: Jakub Słocki <j...@s...net.nospam> szukaj wiadomości tego autora

In article <M...@n...onet.pl>,
j...@s...net.nospam says...
> mBank rozniez zapeewnia kontak osobisty choc punktow jest naprawde
> niewiele.

zapewnia i kontakt :)

7. Data: 2003-12-08 10:18:18

Od: puchaty <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mon, 8 Dec 2003 11:01:53 +0100, na pl.soc.rodzina, Jakub Słocki napisał(a):

> mBank rozniez zapeewnia kontak osobisty choc punktow jest naprawde
> niewiele.

A ja tam lubię sobie pogadać z miłą kolsuntantką przez telefon i na jej
koszt.

puchaty

8. Data: 2003-12-08 10:23:50

Od: Grzegorz Janoszka <G...@p...onet.pl-----USUN-TO> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 08 Dec 2003 09:41:57 +0100 I had a dream that tweety <c...@p...pl> wrote:
> Wolę już te banki z siedzibami u mnie w miescie, fakt płatne co miesiąc,
> ale załatwic mozna wszystko od ręki...

Tak? A próbowałaś cokolwiek załatwiać? Ten kredyt, o którym piszesz, to
też załatwiłaś "od ręki"?
A tak gwoli informacji - swoje konto w BPH zamykałem ponad miesiąc, nie
pytaj mnie czemu to tak długo zajęło temu pseudo bankowi.

> To jakaś chora biurokracja...

Jasne, a gdyby bank nie stosował kontroli podpisów i nie był tak
restrykcyjny, to byś za rok pisała, że siostra wypłaciła pieniądze z
Twojego konta i że co to za bank, co ma tak amatorskie metody działania
:)

9. Data: 2003-12-08 11:17:12

Od: tweety <c...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Grzegorz Janoszka napisał:

> Tak? A próbowałaś cokolwiek załatwiać?

owszem w citibanku od ręki wszystko

Ten kredyt, o którym piszesz, to
> też załatwiłaś "od ręki"?

hm jaki kredyt?? ja nic nie pisałam o kredycie, który załatwiałam tylko
od którego odsetki mi lecą a te kredyty to są sprzed lat wiec to nie ma
zwiazku...

> A tak gwoli informacji - swoje konto w BPH zamykałem ponad miesiąc, nie
> pytaj mnie czemu to tak długo zajęło temu pseudo bankowi.

widzisz znowu jakis pseudobank :-)

> [...]
> restrykcyjny, to byś za rok pisała, że siostra wypłaciła pieniądze z
> Twojego konta i że co to za bank, co ma tak amatorskie metody działania

wiesz nie o sprawdzanie podpisu mi chodziło tylko o fakt, ze bank
twierdzi, ze poczta słała im dokumenty 14 dni co w dzisiejszych czasach
jest mało wiarygodne bo nawet list ze slaska do wawy idzie 2 dni
zwykłym, więc kto kłamie??
a tak wogóle to napisałam aby sie pozalic bo nie mam komu, wszyscy w
pracy a Krzysiu spał :-) wiec nie zamierzam teraz udowadniac, który bank
jest lepszy a który gorszy, wiem jedno: od mBanku moim zdaniem z daleka,
mam 2 konto u nich a i z 1-szym miałam problemy, ale to konto akurat w
tym banku jest mi do czegos potrzebne, fakt mój bład ze dałam dyspozycje
przelewu srodków w grudniu na ten rachunek nie sprawdziwszy czy jest
odblokowany, ale człowiek uczy sie na błedach...
Temat NTG wiec EOT :-)

10. Data: 2003-12-08 11:38:24

Od: Grzegorz Janoszka <G...@p...onet.pl-----USUN-TO> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 08 Dec 2003 12:17:12 +0100 I had a dream that tweety <c...@p...pl> wrote:
> [...]
> twierdzi, ze poczta słała im dokumenty 14 dni co w dzisiejszych czasach
> jest mało wiarygodne bo nawet list ze slaska do wawy idzie 2 dni

Poważnie mówisz o tych dwóch dniach? Przecież wiadomo, że teraz listy
idą średnio około 4 dni. Korzystasz z usług betonu zwanego pocztą? :)
List z Krakowa do Krakowa idzie 2 dni, ale często i więcej.

> jest lepszy a który gorszy, wiem jedno: od mBanku moim zdaniem z daleka,

A ja wiem jedno - mBank jest bardzo dobry.

> [...]
> przelewu srodków w grudniu na ten rachunek nie sprawdziwszy czy jest
> odblokowany, ale człowiek uczy sie na błedach...

Jesteś genialna. To dla takich ludzi na opakowaniu kostiumu batmana
piszą "uwaga - dzięki temu strojowi nie będziesz latał", albo
"uwaga - woda jest mokra". Najlepiej podaj mBank do sądu, zażądaj wielu
milionów dolarów odszkodowania, a potem z poczuciem dobrze spełnionego
obowiązku zjedz hot-doga z colą.

żle wykonany film : ostrzeżenie i pytanie
zły sąsiad
rozwód ojca z córką
chat
ciąża a umowa na czas określony-długie