Re: [OT?] niechciany mieszkaniec

Newsgroups: pl.rec.uroda
Date: Mon, 14 Jun 2004 11:21:55 +0200
Sender: news user <n...@j...net>
From: Karolina Matuszewska <g...@s...am.lublin.pl>
Subject: Re: [OT?] niechciany mieszkaniec

Logan wrote:

> Czy w Twojej Mądrej Książce jest napisane co zrobić, gdy kawałek tego
> małego chuja zostanie w środku nogi?

Bardzo Cię proszę, nie kalaj moich pięknych oczu takim słownictwem, co? :>

Otóż: "Narząd czepny gnatosomy kleszcza pozostawiony w skórze i dobrze
widoczny trzeba starannie usunąć. Jednakże jeżeli obecność resztek tego
narządu jest wątpliwa, to próby chirurgicznego usunięcia mogą spowodować
uraz tkanek większy, niż wywołałoby pozostawienie ich w skórze. Nie
wpływa to na przenoszenie chorób, a co najwyżej przedłuża podrażenienie."

Ergo -- jeśli zostało go dużo i drażni, to przespaceruj się na pogotowie
i niech Ci resztki dziada usuną. Jeśli mało i niewyraźnie, to po prostu
dokładnie wydezynfekuj i organizm sam to usunie.

Pozdrawiam,
Karola