Kręcone włosy.

1. Data: 2004-11-25 14:16:37

Temat: Re: OT obrzydlistwo ;-) Re: Kręcone włosy.
Od: "Hafsa" <h...@...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszyzna" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
news:cof7re$59s$2@nemesis.news.tpi.pl...
> Dnia 2004-11-29 14:16,Użytkownik Hafsa ziewnął szeroko i rzekł:
>
> Ten blond to w stronę popielatego, zimnego czy raczej słoneczny? Bo tu
> jest pies pogrzebany po mojemu.

Raczej w strone popielatego-po mojemu...
choc nie sa tcalkiem popielate, mysie, nijakie, na pewno nie sloneczne.

> Krusz.
> wtrąciwszy się

No cos ty!
Hafsa

1. Data: 2004-11-28 22:24:52

Temat: Kręcone włosy.
Od: "eVe" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Mam mocno kręcone włosy po trwałej. Jestem bardzo zadowolona z fryzury; tym
bardziej, że moje naturalne włosy tez się co nieco kręciły. Chciałabym
jednak zapytać, czy nie znacie jakich wypróbowanych kosmetyków do
pielęgancji takich włosów. Zależy mi na czymś, co sprawi, że nie będą się
puszyć i skręt będzie trwały i elstyczny.... Hmmm... nie wiem - może jakaś
pianka albo odżywka. Używam jak na razie serum aloesowego Sunsilka i nie
jest najgorszy, ale fryzury nie utrwala i obciąża włosy. Krem do włosów
kręconych Shock Waves też nie jest najlepszy, bo żeby był fajny efekt muszę
dużo go nakładać. NO I CO ROBIĆ...?

Buziaczki.
eVe

1. Data: 2004-11-28 22:40:19

Temat: Re: Kręcone włosy.
Od: agnieszka <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik eVe napisał:
> Zależy mi na czymś, co sprawi, że nie będą się
> puszyć i skręt będzie trwały i elstyczny.... Hmmm... nie wiem - może jakaś
> pianka albo odżywka.

Hej:) Ja mam wlosy naturalnie krecone, ukladam je za pomoca wosku, mala
ilosc rozsmarowujesz na dloniach i wcierasz delikatnie we wlosy.
Natomiast z doswiadczenia ostrzegam przed jakimkolwiek zelem,
niesamowicie wysusza wlosy, pozniej zamiast slicznych wlosow ma sie
urocze sianko:( Pozdrawiam
Agnieszka Młynarczyk

1. Data: 2004-11-28 22:51:13

Od: "eVe" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "agnieszka" <a...@b...pl> napisał w wiadomości
> Hej:) Ja mam wlosy naturalnie krecone, ukladam je za pomoca wosku, mala
> ilosc rozsmarowujesz na dloniach i wcierasz delikatnie we wlosy.

Dziekuję Ci śłicznie za odpowiedź. Tylko czy ten wosk mam w mokre czy suche
włosy wcierać?

Buźka.
eVe

1. Data: 2004-11-29 09:12:51

Od: "misiczka" <U...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "eVe" <e...@o...pl> napisał w wiadomości
> Witam.
>
> Mam mocno kręcone włosy po trwałej. Jestem bardzo zadowolona z fryzury;
> tym bardziej, że moje naturalne włosy tez się co nieco kręciły.

Jak miałam jeszcze długie, kręcone włosy, to używałam pianki, żeby nie były
zbyt napuszone, tylko poskręcane w ładne loczki. Pochylałam się do przodu
tak, żeby włosy opadły i od dołu wgniatałam w nie piankę. Robiłam tak z
wilgotnymi jeszcze (ale nie mokrymi) albo suchymi włosami.
Tylko trzeba się potem powstrzymać w ciągu dnia z grzebania we włosach
rękami ;-)

--
pozdrawiam, misiczka

Mówią, że miłość umiera między dwojgiem ludzi.
To nieprawda, nie umiera. Opuszcza tylko człowieka.
Odchodzi, gdy nie jest jej wart. (W. Faulkner )
http://www.misiczka.com

1. Data: 2004-11-29 11:01:21

Od: "Artanis" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Majac jescze dlugie krecone wlosy (po trwalej) wcieralam w mokre wlosy
brylantyne w zelu "joanny" i suszylam wlosy uzywajac dyfuzora glowa
spuszczona w dol. Efekt? Ladne nie posklejane i miekkie loczki a la Julia
Roberts z pretty woman:-))

Pozdrawiam K.

1. Data: 2004-11-29 11:01:53

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-11-28 23:24:52 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *eVe* skreślił te oto słowa:

> [...]
> kręconych Shock Waves też nie jest najlepszy, bo żeby był fajny efekt muszę

Po pierwsze - włosy kręcone z tendencją do sianowacenia potrzebują
obciążenia. Świetnie sprawdza się odżywka bez spłukiwania z jedwabiem Gliss
Kur. Nie należy bać się tego obciążenia - mi fryzjerka wogóle zaleciła nie
spłukiwanie odżywki do spłukiwania Loreala w sprayu.
Po drugie - coś co utrwali loki. Może być pianka. Ale lepsze są
profesjonalne produkty, ja np jestem bardzo zadowolona z Welli High Hair
Curl Cream - jest bardzo wydajny i nalezy oszczednie go dawkować. Po piance
loki utrzymują sie w ładnym stanie max 2 dni, a po Curl Cream nawet 4 - 5
dni.
Po trzecie - suszyć włosy suszarką z dyfuzorem.
Po czwarte - po wysuszeniu loczki należy jeszcze doprawić czymś
wygładzającym. Ja używam Wella High Hair Styling Oil - jest genialny, bo
nie jest tłusty, ale sprawia że od loczków nie odstają pojedyncze włoski
nawet przy sporej wilgoci na dworze. Niestety obawiam się, że go nie
dostaniesz, bo ja już dawno go nie widziałam... a niedługo mi się kończy
zapas, i będę poszukiwać jakiegoś zastępstwa dla niego.
Po piąte - dobre strzyżenie czyni cuda, bo łatwiej ułożyc włosy.
Po szóste - do naprawiania fryzury 'the day after' świetnie nadaje się woda
w sprayu, a nastpenie ten Styling Oil.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@h...pl

1. Data: 2004-11-29 11:20:32

Temat: OT obrzydlistwo ;-) Re: Kręcone włosy.
Od: "misiczka" <U...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lia" <L...@a...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
Po piance
> loki utrzymują sie w ładnym stanie max 2 dni, a po Curl Cream nawet 4 - 5

Od kiedy oglądnęłam zdjęcia roztocza i dowiedziałam się, że jest ono również
w moich włosach, myję głowę codziennie rano ;)

"Roztocza żyjące w kurzu domowym odżywiają się łupieżem ludzkiej skóry i
dlatego żyją tam, gdzie pożywienie wpada im prosto do pyszczków: w obiciach
mebli, poduszkach, łóżkach i wykładzinach podłogowych. Żyją około 60 dni i
wydają na świat liczne potomstwo."
http://www.potema.be/milbe2.jpg
http://www.antoranz.net/CURIOSA/ZBIOR2/C0302/01-QZC0
4022_QHB0000far.jpg
http://www.antoranz.net/CURIOSA/ZBIOR2/C0302/01-QZC0
4022_QHB00004.jpg

--
pozdrawiam, misiczka

Mężczyźni oddają duszę, jak kobiety ciało,
stopniowo, strefami dobrze bronionymi.
(Andre Maurois)
http://misiczka.com

1. Data: 2004-11-29 11:47:01

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-11-29 12:20:32 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *misiczka* skreślił te oto słowa:

> Od kiedy oglądnęłam zdjęcia roztocza i dowiedziałam się, że jest ono również
> w moich włosach, myję głowę codziennie rano ;)

I materac tez pierzesz codziennie? ;]
Z paranoją i obsesją da się zyć :D

> [...]
> mebli, poduszkach, łóżkach i wykładzinach podłogowych. Żyją około 60 dni i

Może lepiej odkurzać częściej w domu zamiast wpadać w panikę? ;]

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@h...pl

1. Data: 2004-11-29 11:52:08

Od: "Hafsa" <h...@...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "misiczka" <U...@w...pl> napisał w
wiadomości news:cof0qc$879$1@news.onet.pl...

> Od kiedy oglądnęłam zdjęcia roztocza i dowiedziałam się, że jest ono
> również w moich włosach, myję głowę codziennie rano ;)

Ja tez je ogladalam....wiec odroztoczowuje swoj dom srednio raz na pol
roku-materace tez, poduszki tez....
I glwe myje codziennie.
Pozdrawiam Hafsa
PS Miciczko, jak uwazasz, jaki ja jestem typ urody? wiosna czy lato? Serio
pytam bo mam z tym problem....

balsam dobrze nawilżający
Unisex
Auriderm