OT okolice Łodzi odmeldować si

1. Data: 2001-11-13 13:04:15

Temat: Re: OT okolice Łodzi odmeldować si
Od: "Dorunia" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Neeea" <n...@w...pl> wrote in message
news:9sr5fc$j9k$1@pippin.nask.waw.pl...

> czesc
> poniewaz widze ze ludzie znajduja na grupie ziomali ze swoich miast
(okolic)
> wiec zapytowywuje czy jest ktos z Łodzi lub okolic?
>

> --
> pozdrawiam
> NeeeA
>
> Ja z miasta Łodzi pochodzę i mieszkam tu od zawsze.
Dorunia

1. Data: 2001-11-13 13:24:02

Od: "Neeea" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Dorunia <d...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9sr5qh$f0u$...@n...tpi.pl...
> Dorunia

ja z okolic (Piotrkow Tryb.) no to jest nas juz dwie:)))))
czy jeszcze ktos dolaczy?

pozdrawiam
NeeeA

1. Data: 2001-11-13 13:36:05

Od: "Ewelina" <e...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja jestem z Łodzi a do tego od paru dni na grupie :-)

Ewelina

1. Data: 2001-11-13 18:31:09

Od: Maciachowa <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 13 Nov 2001 14:14:14 +0100, "Neeea" <n...@w...pl> napisał(a):

>czesc
>poniewaz widze ze ludzie znajduja na grupie ziomali ze swoich miast (okolic)
>wiec zapytowywuje czy jest ktos z ?odzi lub okolic?

Ciagle nas malutko, oj malutko.
Odmeldowuja sie wiec okolice, czyli......Pabianice :-), a czasem
Zdunska Wola (tu pracuje).

Pozdrawiam
zczajnikowana Maciachowa
--