[OT] plamy na bialych ciuchach

1. Data: 2006-05-04 10:38:53

Temat: [OT] plamy na bialych ciuchach
Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

czy ma ktos jakis dobry patent na wywabianie zoltawych
plam na bialych ubraniach (gl. pod pachami - nie wiem,
czy to pot, czy antyperspiranty)? pamietam, ze kiedys
probowalam Vanisha, ale jakos nie skutkowalo.

-- kasica

2. Data: 2006-05-04 10:42:46

Temat: Re: [OT] plamy na bialych ciuchach
Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Kulpa" <k...@h...pl> napisał w wiadomości
> czy ma ktos jakis dobry patent na wywabianie zoltawych
> plam na bialych ubraniach (gl. pod pachami - nie wiem,
> czy to pot, czy antyperspiranty)? pamiętam, ze kiedys
> probowalam Vanisha, ale jakos nie skutkowalo.

Jeśli dany ciuch się kwalifikuje - wygotować go w płatkach mydlanych. Jak
vanisch nie skutkuje to jedyny sposób, ale tez nie na 100% skuteczny.
Albo dać do pralni chemicznej - może ich sposoby dadzą sobie rade z tym
czymś.

--
Edyta Czyż
// varium et mutabile semper femina // Wergiliusz

3. Data: 2006-05-04 10:52:24

Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sowa napisał(a):

> Jeśli dany ciuch się kwalifikuje - wygotować go w płatkach mydlanych.

bawelna (zapewne z czyms sztucznym) z kolorowym nadrukiem. watpie,
zeby sie kwalifikowalo :(

> Jak vanisch nie skutkuje to jedyny sposób, ale tez nie na 100% skuteczny.
> Albo dać do pralni chemicznej - może ich sposoby dadzą sobie rade z tym
> czymś.

najgorzej, ze tego rodzaju plamy robia mi sie regularnie na letnich
ciuchach i latanie za kazdym razem do pralni chemicznej byloby nieco
meczace. dotyczy to w zasadzie tylko rzeczy bialych, ktorych mam
bardzo malo, moze po prostu z bieli zrezygnuje :(

moze sposobem jest prac _natychmiast_ po zdjeciu ciucha (nie
lezakowac go w koszu na bielizne)?

-- kasica

4. Data: 2006-05-04 10:57:04

Od: ".bk" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> najgorzej, ze tego rodzaju plamy robia mi sie regularnie na letnich

Plamy takie robia sie od perfum.

5. Data: 2006-05-04 11:05:10

Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

.bk napisał(a):

> Plamy takie robia sie od perfum.

znaczy, predzej od dezodorantow chyba, bo nie perfumuje
sie pod pachami :)

-- kasica

6. Data: 2006-05-04 12:21:48

Od: ".bk" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> znaczy, predzej od dezodorantow chyba, bo nie perfumuje
> sie pod pachami :)
>
> -- kasica

Wlasnie chodzi o to, ze im wieksza zawartosc perfum w dezodorancie tym
bardziej zolkna ubrania.

7. Data: 2006-05-04 14:50:03

Od: "agnesdz" <a...@B...pl> szukaj wiadomości tego autora

Spróbuj domestosem, ale uważaj żeby nie zrobić dziury. Skutkuje nawet na
zaschniętych plamach z krwi (próbę skuteczną przeprowadziłam na ciuchach
przywiezionych ze szpitala, a niestety tam nie było warunków, żeby zaprać).
Później próbowałam też na plamach tego rodzaju z którymi, masz Ty problem.

Aga

8. Data: 2006-05-04 15:14:28

Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

agnesdz napisał(a):
> [...]
> Później próbowałam też na plamach tego rodzaju z którymi, masz Ty problem.

Jezeli sa to plamy po antyperspirantach w sztyfcie, to nawet chlor im
nie pomoze. Ja sie poddalam przy kilku bialych bluzkach, gdy po roznych
probach sprania (chlor, vanish, gotowanie itp), plamy robily sie coraz
bardziej zolte.

th

9. Data: 2006-05-04 15:53:32

Od: magia <m...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Kulpa napisał(a):
> czy ma ktos jakis dobry patent na wywabianie zoltawych
> plam na bialych ubraniach (gl. pod pachami - nie wiem,
> czy to pot, czy antyperspiranty)? pamietam, ze kiedys
> probowalam Vanisha, ale jakos nie skutkowalo.

Kupic odplamiac w sprayu i wybielacz Amwaya.
Dziala na wszystko, a zwlaszcza na dzieciece ubranka.
http://www.allegro.pl/search.php?string=amway+pre+wa
sh
http://www.allegro.pl/search.php?string=amway+wybiel
acz
--
m.

10. Data: 2006-05-04 21:27:14

Temat: Re: plamy na bialych ciuchach
Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

.bk napisał(a):

> Wlasnie chodzi o to, ze im wieksza zawartosc perfum w dezodorancie tym
> bardziej zolkna ubrania.

Znasz jakieś dezodoranty z antyperspirantem, które nie zawierają
perfum? Etiaxil odpada, bo odczyn mi się po nim robi.

/me jest obecnie w posiadaniu Vichy dla skóry wrażliwej, który
również barwi na żółto.

Pozdrawiam
Iff

Rol-lOn Garniera- rewelacja
oczyszczanie twarzy
Mikrodermabrazja Bielendy
pytanie do kobiet (całkiem serio): Jakie męskie perfumu (wody toaletowe) wam się podobają ??
kilka pytan