OT problem z outlook'iem

1. Data: 2003-07-30 13:44:58

Temat: OT problem z outlook'iem
Od: "Kreska" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam,
mam problem z outlook'iem - nie moge z niego wysylac zadnych odpowiedzi :( czy
moglby mi ktos pomoc??? albo podpowiedziec gdzie szukac?
z gory dziekuje,
pozdrawiam,
K.

1. Data: 2003-07-30 13:50:03

Temat: Re: OT problem z outlook'iem
Od: "" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

chodzi mi o to,ze nie moge wysylac postow przez outlooka :(

1. Data: 2003-07-30 13:54:24

Od: "Anna Ladorucka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kreska" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
:( czy
> moglby mi ktos pomoc??? albo podpowiedziec gdzie szukac?

Napisz dokladniej na czym polega problem. Zglasza Ci sie jakis komunikat?

Ania

Jak mozna krotko opisac, co to jest pyszny smak dobrych potraw? To kaloria!
/Garfield/

1. Data: 2003-07-30 13:58:21

Od: "ogr" <o...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> chodzi mi o to,ze nie moge wysylac postow przez outlooka :(

> czy

A czy masz ustawione dane w Narzędzia-Konta-Grupy dyskusyjne, i czy w ogóle
masz ustawiony serwer grup w OE?

ogr

1. Data: 2003-07-30 14:07:25

Od: "" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

komunikat jest taki: program outlook nie mogl oglosic twojej wiadomosci.
Temat . Konto: 'news.tpi.pl. Protokol NNTP, Port: 563, Zabezpieczenie (SSL):
Tak, Blad laczy: 10060, Numer bledu 0x800CCC0E

1. Data: 2003-07-30 14:08:12

Od: "Anna Ladorucka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ogr" <o...@N...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
>
> A czy masz ustawione dane w Narzędzia-Konta-Grupy dyskusyjne, i czy w
ogóle
> masz ustawiony serwer grup w OE?

I czy w ogole nie mozesz wysylac poczty, czy tylko na grupy?

1. Data: 2003-07-30 14:13:47

Od: "" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

tylko na grupy

1. Data: 2003-07-30 14:14:28

Od: "" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

yyy nie wiem... a gdzie to sprawdzic?
K.

1. Data: 2003-07-30 14:16:05

Od: Sabinka <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 30 Jul 2003 15:50:03 +0200, "" <k...@p...onet.pl> wrote:

>chodzi mi o to,ze nie moge wysylac postow przez outlooka :(

Proponuje pogoglowac na temat ustawien autluka - jest tego duzo w
internecie.
Przy okazji zajrzyj na
http://www2.gazeta.pl/usenet/1,22781,705977.html
Jesli pomimo tego bedziesz miala problemy polecam pl.news.czytniki.
Tylko trzymaj sie wskazowek z powyzszego linku (np. tnij cytaty) bo
zamiast pomoc na Ciebie nakrzycza.

--
Pozdrawiam, Sabina

1. Data: 2003-07-30 14:39:45

Od: "Kreska" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

judz sobie poradzilam z tym problemem, dzieki,
zmienilam news.tpi.pl na news.onet.pl i zadzialalo !
dzieki serdeczne za pomoc

ryż
Zakończmy rozmowy o grupie p. Bassett
Pomocy! gorzki sos grzybowy!