[OT]reklama H&M

1. Data: 2006-06-06 19:31:29

Temat: [OT]reklama H&M
Od: "anyanka" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam,
ja tak troche nie na temat ale moze ktoras z szanownych Pan :) orientuje sie
co to za piosenka leci w tle reklamy H&M? w tej wersji na pustyni jest
troche wolniejsza wersja..
dzieki z gory :)))

anyanka

2. Data: 2006-06-06 19:51:13

Temat: Re: [OT]reklama H&M
Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

anyanka wrote:
> [...]
> orientuje sie co to za piosenka leci w tle reklamy H&M? w tej wersji
> na pustyni jest troche wolniejsza wersja..

Prawdopodobnie Mary J Blige - "When I First Saw You"
Polecam http://reklamy.tv/

Zazula

3. Data: 2006-06-07 04:11:48

Od: "AnnaM" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "anyanka" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
sie
> co to za piosenka leci w tle reklamy H&M? w tej wersji na pustyni jest

I Just Can`t Enough - Depeche Mode?
=====
annaM

4. Data: 2006-06-07 07:52:43

Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

AnnaM napisał(a):

> sie
>>

> I Just Can`t Enough - Depeche Mode?

Yhm, ale w czyims innym wykonaniu.

th

5. Data: 2006-06-07 11:29:45

Od: cathy <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

anyanka napisał(a):
> [...]
> co to za piosenka leci w tle reklamy H&M? w tej wersji na pustyni jest

to zdecydowanie przeróbka utworu Depeche Mode a wykonuje ją Nathan
Larson.. Mozna ją pobrać z oficjalnej strony H&M w dziale download i
słuchac..naprawde fajny utworek
Pzdr

6. Data: 2006-06-07 13:34:31

Od: "Ann" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

... ja to chyba ślepa jestem, że nie widze tego działu gdzie by można było
ściągnąc ten kawałek ?!

7. Data: 2006-06-07 14:34:51

Od: cathy <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ann napisał(a):
> ... ja to chyba ślepa jestem, że nie widze tego działu gdzie by można było
> ściągnąc ten kawałek ?!

po kolei:)
wchodzimy na stronkę www.hm.com
Potem klikamy na Summer 2006
czekamy az sie załaduje stronka (czyli zmieni sie z mapy na plaze )
Przejezdzamy myszą na prawo (do samego konca- mijamy wszystkie palmy:))
Przy przedostatniej palmie bedzie dział "downloads"
oczywiscie klikamy i mamy mp3..Potem juz tylko zapisujemy ją na dysk..
Mysle, ze to wystarczająco łopatologiczne wyjasnienie:)
Jakby jeszcze nie było jasne - pisać:)

8. Data: 2006-06-08 13:16:22

Od: "Hubbie" <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hihi, a ja wiem. Ta piosenke spiewa Jose Gonzales a tytul to "Heartbeats"
:-)
Uzaleznilem sie juz...
W podzięce klikac na ponizszy link :-)

Pozdrawiam!
Hubbie
www.oddychaj.pl

9. Data: 2006-06-08 21:24:45

Od: "Margaret" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hubbie" <h...@w...pl> napisał w wiadomości
> Hihi, a ja wiem. Ta piosenke spiewa Jose Gonzales a tytul to "Heartbeats"
> [...]

Heartbeats, i Gonales to reklama Sony Bravia..

--
Margaret

plyn do soczewek AMO Complete Moisture Plus
ARANŻACJE OKIEN wawa i okolice
za długo w solarium
coś do włosów przed prostowaniem
Szkła w okularch nie pomniejszające oczu.