za długo w solarium

1. Data: 2006-06-05 20:25:55

Temat: za długo w solarium
Od: "KT" <K...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

co sie dzieje jak za dlugo bylo sie w solarium? a jak juz tak sie stanie to
co zrobic? prosze o odpowiedz

2. Data: 2006-06-06 06:29:25

Temat: Re: za długo w solarium
Od: "Hania " <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

KT <K...@g...pl> napisał(a):

> co sie dzieje jak za dlugo bylo sie w solarium? a jak juz tak sie stanie to
> co zrobic? prosze o odpowiedz

się skóra fajczy. Zależy, jak długo się leżało. Im dłużej, tym sfajczenie
gorsze, uszkodzenia mogą aktywować komórki rakowe, więc ostrożnie!!

Co stosować? Może być i mleko zsiadłe, na mnie działa panthenol (leczy),
wszelkie chłodzące żele i mleczka po opalaniu.

pozdr.Hania

3. Data: 2006-06-06 11:30:43

Od: "??" <K...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja chodze i mi sie nic nie dzieje :)moze idz do lekarz...

4. Data: 2006-06-06 13:50:08

Od: "R.i.P." <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

KT wrote:
> co sie dzieje jak za dlugo bylo sie w solarium? a jak juz tak sie stanie to
> co zrobic? prosze o odpowiedz

Ja kiedys przedobrzylam, bo to byl moj chyba 2 raz w solarium. Potem
cala noc nie spalam i mialam caly brzuch i dekolt czerwone,pieklo jak
sto diablow, ledwo wytrwalam do 8 rano zeby do lekarza doleciec.
Myslalam ze zejde tej nocy. ;)
J.

5. Data: 2006-06-06 13:53:43

Od: "KT" <K...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

czyli to tak jak przesadzic z opalaniem na naturalnym słońcu

6. Data: 2006-06-06 15:38:16

Od: "Kropelka" <k...@b...gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "KT" <K...@g...pl> napisał w wiadomości
> co sie dzieje jak za dlugo bylo sie w solarium? a jak juz tak sie stanie
> co zrobic? prosze o odpowiedz

Co sie stanie??? Boooooli. Wlasnie to przezywam:-( w niedziele poszlam na
solarium na 8 minut. Nie wydawalo mi sie zbyt dlugo bo bylam juz jakies 6
razy w tym roku (w przeciagu ostatniego miesiaca mniej wiecej) na tym
solarium ... na 5-7 minut. A tym razem opazenie okropne:-( Skora cala
czerwona i bardzo bolaca. Troche inaczej niz przy poparzeniu sloncem bo
wtedy boli tak jakby naskorek a tutaj skora znacznie glebiej. Jednym slowem
dwie noce mam juz do tylu ale dzisiaj powoli przestaje mnie bolec.
A co zrobic? Chyba jedynie smarowac chociaz sprawdzone sposoby z poparzen
slonecznych niewiele tutaj daja... chyba jednak inna czesc skory poparzona
jest.
Najprosciej nie opalac sie za dlugo i rozsadnie dobierac czas... chociaz
czasem to jak widac trudne zadanie

Pozdrawiam
prawie zdrowiejaca Kropelka

7. Data: 2006-06-06 16:12:23

Od: "Bunny" <m...@w...to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kropelka" <k...@b...gmail.com> napisał w wiadomości
> [...]
> razy w tym roku (w przeciagu ostatniego miesiaca mniej wiecej) na tym
> solarium ... na 5-7 minut. A tym razem opazenie okropne:-( Skora cala

[ciach]
może lampy zmienili na nowe?

Bunny i Arek 12.09.2005
www.arek.cba.pl
moje allegro: www.tinyurl.com/9d2gh

8. Data: 2006-06-06 18:19:43

Od: "Hania " <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

KT <K...@g...pl> napisał(a):

> czyli to tak jak przesadzic z opalaniem na naturalnym słońcu

i tak i nie: ponoć fale uzywane w solarium sa bardziej szkodliwe (a z
drugiej strony dziura ozonowa...), no i kazde lozko ma inne lampy, czasem
klamia, ze maja nowe i mozna siedziec godzinami, a czasem nie powiedza, ze
za mocne i wieczaorem nie mozna usiasc...

zdrowki
hania

9. Data: 2006-06-06 19:15:50

Od: "Hania " <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kropelka <k...@b...gmail.com> napisał(a):

> Co sie stanie??? Boooooli. Wlasnie to przezywam:-( w niedziele poszlam na
> solarium na 8 minut.

współczuję! miałam to 2 tygodnie temu, kiedy to poszłam (a chadzam rzadko)
do nowego solarium. Mówiłam babsztylowi, żem blada (mejkap moze ją
zmylił??) i się łatwo parzę, ale powiedziała, że 10 min jest OK, więc
poszłam (na lżejszych solariach po 20 min. jest u mnie OK)..nigdy jeszcze
się tak nie zjaralam. Masz rację - ból jakiś inny, niż po słońcu (na słońcu
zdarzalo mi sie spiec), głębiej odczuwany.
Ratowalam sie panthenolem, i tak skóra zlazła. Mam babie za złe - pytałam o
czas i mówiłam, jaką mam skórę. Mogła powiedzieć, że bardzo mocne i lepiej
zacząć od 5 minut. A lampy jakieś super-hiper, bo po 2 tygodniach poszlam to
wyrównać i prosze o 5 min, to wlasciciel mi mówi "a może 10?" na co ja jej,
że po 10 byłam zesmarzona. To ona "ach, juz dwie klientki z awanturą
dzwoniły, że się poparzyły" - no comment. Mozna nie uświadomić pracownika,
ale samemu tak podchodzic?

zdrowki
hania

10. Data: 2006-06-07 07:46:49

Od: "Kropelka" <k...@b...gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hania " <v...@g...pl> napisał w wiadomości
> współczuję!
[ciach]

Nawet nie mow...ja raz przezylam cos jeszcze gorszego. A bylo dosc
podobnie...poszlam na solarium powiedzialam ze w tym roku raz na sloncu sie
juz opalalam ale ogolnie to mam slaba do opalania skore (co na pierwszy rzuc
oka tez widac).
No i pani popatrzyla podumala i powiedziala ze na 30 minut (albo 28? juz nie
pamietam) moze byc...
No to grzecznie zaplacilam i poszlam. Solarium bylo stojace ale ja do konca
czasu opalania nie wytrzymalam bo mi jakos slabo sie robilo... i wyszlam
troche wczesniej.
Nie musze chyba mowic jak to sie skonczylo... nie doszlam do domu (a to byla
rownolegla uliczka) i bylam czerwona jak raczek... a potem to juz niewiele
pamietam. Bylam po prostu nieprzytomna z bolu i kilka dni mam wyjetych z
kalendarza...

Zaluje ze nie poszlam od razu do lekarza na obdukcje ale wtedy ja naprawde
nie bylam w stanie myslec. Smarowano mnie wszystkim czym sie dalo ale bol
byl przeokropny. Najgorzej ze nie bylo miejsca na ciele (poza stopami) ktore
by mnie nie bolalo...nie dalo sie siedziec, lezec, spac... oczy mialam tak
opuchniete ze niewiele widzialam. Na prawie calej skorze mialam bable z woda
ktore pekaly i sie odnawialy... generalnie skora zeszla mi 3 RAZY!!!!
Jak juz troche doszlam do siebie to poszlam do tego solarium opieprzyc
ich...na co pani obslugujaca stwierdzila ze sama sobie musialam przestawic
solarium na taki czas bo ona by mnie na tyle nie wpuscila. A to ze kase za
caly czas wziela to nie wiem na jakiej podstawie cholera...Gdybym tylko
miala dowod w postaci obdukcji to na pewno bym im nie darowala... bo nie
uslyszalam zadnego slowa przepraszam nawet tylko zwalenie winy na mnie.
Wlasciciel probujac zalagodzic sprawe zaproponowac... uwaga.... 3 wizyty w
swoim solarium hehehe

Dlatego teraz juz z solarium bardzo ostroznie... jak widac i tak wpadka sie
znowu zdarzyla :-(

Pozdrawiam
Kropelka ktorej czerwona skora juz zniknela niestety razem z opalenizna z
jakiembym sie cieszyla

coś do włosów przed prostowaniem
Szkła w okularch nie pomniejszające oczu.
Beautytek - odchudzanie
Atopowe zapalnie skory - odkrycie :)
strój kapielowy - duze miseczki