[OT] spacerem po miescie -KRK

1. Data: 2003-09-05 20:33:49

Temat: [OT] spacerem po miescie -KRK
Od: "KaRoLa" <c...@n...tenbit.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Otoz dzisiaj przeszlam sie po miescie i nie moge wyjsc ze zdziwienia
Nareszcie w Krakowie pojawil sie sklep sense and philosophy
- plac dominikanski. Podobniez juz 3 miesiace istnieje, a ja go nie
widzialam. Nabylam kule bablowa w owy smako-zapachu, bo cynamonowa.
Poza tm oczy moje uratowal napis na fasadzie, a wlasciwie rusztowania
kamienicy numer 13 przy Rynku.
wreszcie L'occitaine bedzie w Krakowie, no i pare innych sklepow m.in
sisley.
Pozdrawiam
K. z nowa para kolczykow

1. Data: 2003-09-06 17:22:36

Temat: Re: [OT] spacerem po miescie -KRK
Od: botwinka <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Otoz dzisiaj przeszlam sie po miescie i nie moge wyjsc ze zdziwienia
> Nareszcie w Krakowie pojawil sie sklep sense and philosophy

możesz powiedzieć co to?

> Poza tm oczy moje uratowal napis na fasadzie, a wlasciwie rusztowania
> kamienicy numer 13 przy Rynku.
> wreszcie L'occitaine bedzie w Krakowie,

to ten ww. adres przy Rynku?

--
Pozdrawiam Botwinka

1. Data: 2003-09-06 18:36:54

Od: "KaRoLa" <c...@n...tenbit.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj

| możesz powiedzieć co to?

oni sprzedaja rozne rzeczy do kapieli oraz mydla [na wage]
Ladnie zapakowane i pachnace.

| to ten ww. adres przy Rynku?
tak, pasaz w miejscu Music Cornera.
Pozdrawiam
K.

1. Data: 2003-09-06 19:13:55

Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik KaRoLa napisał:
> Witaj

> oni sprzedaja rozne rzeczy do kapieli oraz mydla [na wage]
> [...]
A Music Cornera juz nie ma?

--
+++++++++++++++++++++++++++++++
Justyna - walkie!

1. Data: 2003-09-06 20:13:07

Od: "Agatek" <_...@s...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "KaRoLa" <c...@n...tenbit.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> - plac dominikanski. Podobniez juz 3 miesiace istnieje, a ja go nie
> widzialam. Nabylam kule bablowa w owy smako-zapachu, bo cynamonowa.

Tak, tez mnie to cieszy. Jednak i do nas "cywilizacja" dotarla.

> Poza tm oczy moje uratowal napis na fasadzie, a wlasciwie rusztowania
> kamienicy numer 13 przy Rynku.
> wreszcie L'occitaine bedzie w Krakowie, no i pare innych sklepow m.in
> sisley.

Tak, Benetton i L'Occitaine to to na co czekam z niecierpliwoscia. Nie wiesz
kiedy otwarcie?

> Pozdrawiam
> K. z nowa para kolczykow

Agata

Tatuaż
Pytanie o Sunsilk
Farba do włosów - Garnier... już nie ten sam
Eveline
Polskie kosmetyki z 'zajaczkiem'