prosze o rade

1. Data: 2003-09-05 21:04:13

Temat: prosze o rade
Od: "a_gg_a" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć

Znalazłam na allegro zestaw Clearskin :żel do mycia twarzy, peeling, tonik i
korektor antybakteryjny. Kosztuje to wszystko około 30zł. Czy sie opłaca.
Chodzi mi przede wszystkim o skuteczność ale również i o cenę.
Dziekuje za rady

1. Data: 2003-09-05 21:22:00

Temat: Re: prosze o rade
Od: "Joasia" <j...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "a_gg_a" <s...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> korektor antybakteryjny. Kosztuje to wszystko około 30zł. Czy sie opłaca.
> Chodzi mi przede wszystkim o skuteczność ale również i o cenę.

Teraz w katalogu 18/19 wszystkie produkty z serii Clearskin sa po 9.90.
Doliczajac koszty przesylki wyjdzie tak samo lub nieco mniej. Czyli w sumie
oplaca sie.
Pozdrawiam
Joasia

[OT] spacerem po miescie -KRK
Tatuaż
Pytanie o Sunsilk
Farba do włosów - Garnier... już nie ten sam
Eveline