CZY KTOŚ WIE??

1. Data: 2003-09-06 06:36:38

Temat: CZY KTOŚ WIE??
Od: "aga" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

CZY KTOŚ Z WAS UŻYWAŁ KIEDYŚ KOSMETYKÓW FIRMY ZIAJA? JŻELI TAK, TO CZY TE
KOSMETYKI SA W MIARĘ W PORZĄDKU, CZY SĄ ZDECYDOWANIE DO KITU!
POZDROWIONKA!!!

1. Data: 2003-09-06 06:57:31

Temat: Re: CZY KTOŚ WIE??
Od: "Kasia Lomanczyk" <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "aga" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
> CZY KTOŚ Z WAS UŻYWAŁ KIEDYŚ KOSMETYKÓW FIRMY ZIAJA? JŻELI TAK, TO CZY TE
> KOSMETYKI SA W MIARĘ W PORZĄDKU, CZY SĄ ZDECYDOWANIE DO KITU!
> POZDROWIONKA!!!

Ja uzywam, czesto je kupuje. Moim zdaniem sa b. dobre, a ich niska cena
wynika z braku reklamy.
Uzywalam do tej pory:
krem brazujacy Sopot i balsam z tej serii
krem matujacy Biobalans
tonik ogorkowy
krem oliwkowy
krem witaminowy do rak
zel brzoskwiniowy pod prysznic
zel do mycia twarzy Tin Tin
zele do higieny intymnej z serii niebieskiej (wszystkie) i zielonej (z
macierzanka przeciwgrzybiczy)
krem Kozie Mleko do twarzy (tlusty! ale jak dla mnie na noc byl ok)
krem pod oczy pietruszkowy
Moze cos jeszcze, ale nie pamietam...

1. Data: 2003-09-06 07:22:41

Od: "Jolanta Pers" <jola@NO_SPAMuser.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> CZY KTOŚ Z WAS UŻYWAŁ KIEDYŚ KOSMETYKÓW FIRMY ZIAJA? JŻELI TAK, TO CZY TE
> KOSMETYKI SA W MIARĘ W PORZĄDKU, CZY SĄ ZDECYDOWANIE DO KITU!

1. Nie krzycz.
2. Poszukaj w archiwum - o kosmetykach Ziaji rozmawia się właściwie bez
przerwy. Chyba, że masz na myśli jakieś konkretne, to pytaj.

JoP

1. Data: 2003-09-06 08:04:18

Od: "Paula" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja używam kosmetyków Ziaji od kilku lat i jestem z nich bardzo zadowolona :)
Mam nadzieję że Tobie też przypadną do gustu :)
Pozdrowionka!!
...:::Paula::...

1. Data: 2003-09-06 08:12:49

Od: " nina" <n...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

aga <j...@g...pl> napisał(a):

> CZY KTOŚ Z WAS UŻYWAŁ KIEDYŚ KOSMETYKÓW FIRMY ZIAJA? JŻELI TAK, TO CZY TE
> KOSMETYKI SA W MIARĘ W PORZĄDKU, CZY SĄ ZDECYDOWANIE DO KITU!
> POZDROWIONKA!!!

bardzo czesto uzywam kosdmetykow z ziaji, balsam sopot, seria ogorkowa, itp
itd, ale najbardziej przypadla mi do gustu seria lipocell bloker, uwielbiam
peeling i oliwke o tym pomaranczowym zapachu, mniam
nina

1. Data: 2003-09-06 08:27:01

Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Paula napisał/a w news:bjc4b6$1ma4$1@foka1.acn.pl:

> Ja używam kosmetyków Ziaji [cut]

Odpisuj POD cytatem, POD cytatem, POD cytatem. POD, POD, POD.

--
mips

1. Data: 2003-09-06 08:59:55

Od: "Edi" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " nina" <n...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

TE

Używam z kosmetyków Ziaji:
krem pod oczy jogurtowy,
balsam brązujący
peeling z serii Lipocell bloker
oraz krem do rąk z serii Aretina Q na tym ostatnim pisze, że do cery
dojrzałej ale mimo to używam bo mam strasznie wysuszone ręce. Jest dla mnie
rewelacyjny nigdy nie miałam tak gładkich rąk.
Może jeszcze coś używałam, ale w tej chwili nie pamiętam, a z tych co
wymieniłam jestem bardzo zadowolona.

Pozdrawiam
Edi

1. Data: 2003-09-06 09:01:17

Od: soledad <s...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

nina napisał(a):

> [...]
> ogorkowa, itp itd, ale najbardziej przypadla mi do gustu seria
> lipocell bloker, uwielbiam peeling i oliwke o tym pomaranczowym

Leee a myslalam ze ta oliwka to pachnie grapefruitem :) swoja droga
slicznie ... no i nie wiedzialam ze jest jeszcze peeling, widzialam w
sklepie tylko zel i oliwke ... musze poszukac peelingu :)

--
...soledad...
**gg 1882000**

1. Data: 2003-09-06 14:52:31

Od: "misiczka" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> CZY KTOŚ Z WAS UŻYWAŁ KIEDYŚ KOSMETYKÓW FIRMY ZIAJA? JŻELI TAK, TO CZY TE
> KOSMETYKI SA W MIARĘ W PORZĄDKU, CZY SĄ ZDECYDOWANIE DO KITU!

Sio trolu

pozdrawiam cieplutko
misiczka z Wrocławia

--
Kobieta, która ma jednego kochanka jest aniołem,
która ma dwóch jest potworem, która ma trzech jest kobietą. (Wiktor Hugo )

1. Data: 2003-09-09 08:47:29

Od: "Bandytka" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja uzywam, czesto je kupuje. Moim zdaniem sa b. dobre, a ich niska cena
> wynika z braku reklamy.
> Uzywalam do tej pory:
> krem matujacy Biobalans

z biobalans jest doskonały peeling
zelowy z jakimis drobinkami
cudowny

prosze o rade
[OT] spacerem po miescie -KRK
Tatuaż
Pytanie o Sunsilk
Farba do włosów - Garnier... już nie ten sam