[OT] sprzedawczynie w gliwickich gorseteriach czytują Wysokie Obcasy

1. Data: 2002-09-06 06:37:36

Temat: [OT] sprzedawczynie w gliwickich gorseteriach czytują Wysokie Obcasy
Od: "Hanka Skwarczyńska" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Parę miesięcy temu byłam w tym samym sklepie i ekspedientka się
specjalnie do pomocy nie kwapiła. Wczoraj, przy mierzeniu
biustonosza do sukienki bez pleców, bezceremonialnie wpakowała
sie do przymierzalni i zaczęła toto na mnie upinać. W sumie
miło, bo konstrukcja jest dość skomplikowana, tyle że a)
biustonosz był ewidentnie za mały, choć pani usilnie starała się
zarówno mnie, jak i jego przekonać, że tak nie jest (większych
nie miała, a w rzeczonym wyglądałam jak mocno zesznurowany
baleron), b) przymierzalnia jest dokładnie na wprost drzwi
wejściowych do sklepu, wychodzących na dość ruchliwą ulicę.

Pozdrawiam
Hanka jeszcze lekko rotflująca
--
Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek

1. Data: 2002-09-06 08:15:31

Od: "Ela" <P...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka Skwarczyńska" <a...@w...pl> napisał w
wiadomości news:al9ht0$27d2$1@news2.ipartners.pl...
> [...]
> baleron), b) przymierzalnia jest dokładnie na wprost drzwi
> wejściowych do sklepu, wychodzących na dość ruchliwą ulicę.

A który to sklep?

Pozdrawiam.
Ela

1. Data: 2002-09-06 09:25:12

Od: "Hanka Skwarczyńska" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ela" <P...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> A który to sklep?

A taki nieduży (acz ogólnie nieźle zaopatrzony), w bocznej
uliczce niedaleko rynku, mniej więcej naprzeciw Wólczanki (?) i
pawilonu usługowego :) W tej okolicy jest chyba tylko jeden.

Pozdrawiam
Hanka (trója z geografii ;)

P.S. Jeszcze się dowiedziałam, że mam cztery biusty, bo tak mam,
i nie ma to nic wspólnego z za małym rozmiarem. Szczegół, że w
starym, wysłużonym, niemarkowym badziewku z hipermarketu, które
akurat miałam na sobie, biusty miałam, jak Bozia kazała, dwa i
pani miała okazję to zaobserwować.
--
Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek

1. Data: 2002-09-06 10:59:20

Od: "Ela" <P...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka Skwarczyńska" <a...@w...pl> napisał w
wiadomości news:al9rn8$2epn$1@news2.ipartners.pl...
> [...]
> starym, wysłużonym, niemarkowym badziewku z hipermarketu, które
> akurat miałam na sobie, biusty miałam, jak Bozia kazała, dwa i

A to już wiem-ul. Matejki sklep Triumph'a. Byłam tam kiedyś i co prawda pani
nie wchodziła mi do przymierzalni, ale nie byłam zupełnie zadowolona ani z
obsługi ( choć nie mozna powiedzieć , że była niegrzeczna), ani z
zaopatrzenia. Ale to pewnie - zaopatrzenie -zależy od rozmiaru , ktorego sie
szuka.
Jesli moge cos poradzic to ja kupuje od wielu lat na tym ryneczku co jest
wlasnie niedaleko tego sklepu. Jest tam takie male stoisko z bielizna. Nie
dosc, ze ceny nizsze to i wybor duzy. Obsluga mloda i mila choc oczywiscie
nieprofesjonalna jak p. Hania ze sklepu w Warszawie. Ale wyroby tylko
polskich producentow.
Sprobuj tam:-)) Moge polecic wyroby firmy Samanta i Ablles. Te się u mnie
sprawdzily.
Pozdrawiam.
Ela

1. Data: 2002-09-06 11:36:46

Od: "Hanka Skwarczyńska" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Sprobuj tam:-)) Moge polecic wyroby firmy Samanta i Ablles. Te
się u mnie
> sprawdzily.

Dzięki, przetestuję. Właśnie kupiłam (w GCH) taki zapinany na
brzuchu (pod tę taftową kiecę, he he) - też polski, Angel.
Poprosiłam, jak zwykle, 75B, nie spojrzałam, przymierzyłam -
dobry był. Tylko że to było 80C. A podobnego fasonu 80D kupiła
pani dwa razy większa ode mnie - i w ogóle, i w tej okolicy.
Ech...
--
Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek

1. Data: 2002-09-06 12:39:22

Od: "Kasia Kulpa" <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hanka Skwarczyńska <a...@w...pl> napisał(a):
> [...]
> dobry był. Tylko że to było 80C. A podobnego fasonu 80D kupiła
> pani dwa razy większa ode mnie - i w ogóle, i w tej okolicy.

no i nic dziwnego, przeciez D to monstrualny biust jest, nie
wiedzialas? ;)))

-- kasicy wcielenie poportalone

1. Data: 2002-09-06 13:30:47

Od: "Hanka Skwarczyńska" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia Kulpa" <k...@N...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:ala7lq$li$1@news.gazeta.pl...

> no i nic dziwnego, przeciez D to monstrualny biust jest, nie
> wiedzialas? ;)))

Wiedziałam, a jakże :) Nie wiedziałam natomiast, że sama mam
niemal równie monstrualny :)

A kto zrecenzuje biustonosze z silikonowymi ramiączkami? Nigdy
jeszcze nie nosiłam, a ten nowy tak ma (innego nie było :() - te
"górne" są wymienialne na zwykłe, ale ten "dookólny" jest tylko
silikonowy.

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE

1. Data: 2002-09-07 13:20:01

Od: "Kasia" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Hanka Skwarczyńska <a...@w...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:alaa3p$2pqi$...@n...ipartners.pl...
> Użytkownik "Kasia Kulpa" <k...@N...gazeta.pl> napisał w

> Wiedziałam, a jakże :) Nie wiedziałam natomiast, że sama mam
> niemal równie monstrualny :)

Wiesz Haniu ja w wieku 16 lat mam rozmiar 80C...
--
Pzdr. Kasia

1. Data: 2002-09-07 19:15:43

Od: Ewa Pawelec <e...@f...hell.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kasia <v...@p...onet.pl> wrote:
> Wiesz Haniu ja w wieku 16 lat mam rozmiar 80C...

Pocieszę (?) cię, że może ci tak po prostu zostać. Ja biust w podobnym
rozmiarze jak mam w tej chwili (75D, długo nosiłam 80C z racji różnych)
już w wieku lat 15. Potem po prostu przestał rosnąć :)

EwaP HF FH
--
Ewa Pawelec, Zakład Fizyki Plazmy UO
Power corrupts, but we all need electricity

1. Data: 2002-09-09 07:18:05

Od: "Hanka Skwarczyńska" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia" <v...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik Hanka Skwarczyńska <a...@w...pl> w
wiadomości do grup
> dyskusyjnych napisał:alaa3p$2pqi$...@n...ipartners.pl...
> >

> Wiesz Haniu ja w wieku 16 lat mam rozmiar 80C...

Ale wiesz, Kasiu, mnie zupełnie nie o to chodziło. Ja po prostu
nie mam szczególnie dużego biustu, ot, 75B, nic ciekawego. A tu
nagle okazuje się, że po pierwsze pasuje na mnie dużo większy
biustonosz, a po drugie - niewiele większy niż ten dużo większy
pasuje na panią naprawdę dużo, dużo większą ode mnie. Tak ze dwa
razy, a nie o dwa centrymetry. No to można się zdziwić, nie?
--
Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek

Sephora - bon zniżkowy z TS