strawberrnet.com

1. Data: 2005-03-21 19:39:45

Temat: strawberrnet.com
Od: "JoannaMroz" <j...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zaraz po Waszej ostatniej dyskusji o tzw. "Truskawie"
zamówiłam tam perfumy.
Pieniądze ściągnięto z mojej karty 8 kwietnia i wtedy też -
zgodnie ze stanem przesyłki podanym na www -
wysłano paczkę do mnie.
Niestety nie dotarła do dzisiaj ...

Czy możecie mi podpowiedzieć ile to może iść?
I czy w ogóle dotrze?
Bardziej wprawdzie podejrzewam tu polskie cło
niż truskawkowy portal, niemniej jednak chciałabym już mieć tę przesyłkę.
Da się może gdzieś zadzwonić i sprawdzić to cło?
Czy tam nie przetrzymują?

Pozdrawiam,
Joanna

1. Data: 2005-03-21 20:12:30

Temat: Odp: strawberrnet.com
Od: "teia^^" <t...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik JoannaMroz <j...@z...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:d1n7tu$27k$...@n...ipartners.pl...
> Zaraz po Waszej ostatniej dyskusji o tzw. "Truskawie"
> zamówiłam tam perfumy.
> Pieniądze ściągnięto z mojej karty 8 kwietnia i wtedy też -
^^^^^^^^

czyzbys zyla w przyszlosci??
a moze to ja jestem troche zacofana...? ;]

1. Data: 2005-03-21 20:58:53

Temat: Re: strawberrnet.com
Od: "Ruua" <T...@i...WYTNIJ.net.TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JoannaMroz" <j...@z...pl> napisał w wiadomości

> Zaraz po Waszej ostatniej dyskusji o tzw. "Truskawie"
> zamówiłam tam perfumy.

duzo taniej niz w polsce?

1. Data: 2005-03-21 21:09:35

Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

JoannaMroz wrote:

> Pieniądze ściągnięto z mojej karty 8 kwietnia i wtedy też -
> zgodnie ze stanem przesyłki podanym na www -
> wysłano paczkę do mnie.
> Niestety nie dotarła do dzisiaj ...

w ktorym roku byl ten kwiecien? :)

-- kasica

1. Data: 2005-03-21 21:14:06

Temat: Re: Odp: strawberrnet.com
Od: mips <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

teia^^ napisał/a w news:d1na1l$cti$1@news.onet.pl:

> a moze to ja jestem troche zacofana...? ;]

Raczej nieskonfigurowana. Ustaw sobie czcionkę o stałej szerokości,
bo podkreślasz nie to, co trzeba.

--
Zofia Rakowska

Lubisz futra? -> http://empatia.pl/plik/55.jpg

1. Data: 2005-03-21 21:30:43

Od: "JoannaMroz" <j...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

marca oczywiście, ale to nie zmienia faktu,
że wolałabym dostać konkretne odpowiedzi
niż wywody na temat pomyłki

1. Data: 2005-03-21 21:43:41

Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

JoannaMroz wrote:
> marca oczywiście, ale to nie zmienia faktu,
> że wolałabym dostać konkretne odpowiedzi
> niż wywody na temat pomyłki

sloneczko, a skad niby mamy wiedziec, czy poeta
mial na mysli marzec, luty, a moze styczen?
wiekszymi literami: czy ta paczka idzie do ciebie
od 3, 7, czy moze 11 tygodni?

-- kasica

1. Data: 2005-03-22 09:25:09

Od: "Hafsa" <h...@...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wysłano paczkę do mnie.
> Niestety nie dotarła do dzisiaj ...
>
> Czy możecie mi podpowiedzieć ile to może iść?

Do mnie do tej pory paczki dochodzily rowno tydzien od momentu zamowienia

> I czy w ogóle dotrze?

Hmm, powinna...

> Bardziej wprawdzie podejrzewam tu polskie cło
> niż truskawkowy portal, niemniej jednak chciałabym już mieć tę przesyłkę.

Jesli clo, to powinni ci z urzdu celnego jakies pismo przyslac.

> Da się może gdzieś zadzwonić i sprawdzić to cło?
> Czy tam nie przetrzymują?

Tego nie wiem, powinni cie poinformowac o tym, ze cos do ciebie jest, i cos
od ciebie chca.
Tak to przynajmniej powinno funkcjonowac.
Hafsa

1. Data: 2005-03-22 09:31:17

Od: Malgorzata Lewicka <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tako rzecze JoannaMroz:
> [...]
> wysłano paczkę do mnie.
> Niestety nie dotarła do dzisiaj ...
>
> Czy możecie mi podpowiedzieć ile to może iść?

Podejrzewam cło (zwolnienia z cła dla małych kwot nie dotyczą perfum)
albo zachłanne łapy na poczcie. Do mnie przesyłka z kremem z truskawy
doszła w 7 dni (9 marca zamówienie, 16 marca awizo w skrzynce).

Saddie
--
<@voidhead> zespół cisco polega na tym, ze nieswiadomie
saddie wbijasz do serwerowni, rozpierdalasz siec w drobny mak,

1. Data: 2005-03-22 10:02:40

Od: Małgorzata Wieczorek <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Malgorzata Lewicka wrote:
> (zwolnienia z cła dla małych kwot nie dotyczą
> perfum)

Mnie się jakoś udało. Pewnie dlatego, że kupiłam wodę toaletową, więc
Truskawka zgodnie z prawdą napisała "toiletry".

Mydełko Clinique
tusz Mabelline XXL
perfumy i muzyka. Jaka?
un-bra? czy jakos tak..