ryba maslana

41. Data: 2005-12-16 12:13:22

Temat: Re: ryba maslana
Od: "Akulka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Misiek" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:dntn4v$6on$1@polsl.pl...
Nie zeby mnie nie interesowalo to o czym TERAZ sie tu mowi (szczaw,
> szczawiany itd) ale chyba raczej nie pod "tytulem" Ryba Maslana

Miśku, ja to mówiłam do Qrczaka, który widać nie czytał mojej dyskusji w
wątku: "Szpinak raz jeszcze".

Pozdrawiam,
Akulka

42. Data: 2005-12-16 12:16:27

Od: "Akulka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lia" <L...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

<COŚ MI ZEŻRŁO KAWAŁEK>

> http://zdrowie.medicentrum.pl/ed/0/do/lifestyle/food
s/minerals/?f=mz2

Tu trafiłaś.

> 2.Kwas szczawiowy wiąże wapń w zupełnie nierozpuszczalne szczawiany

http://wino.org.pl/forum/post.php?action=reply&fid=1
2&tid=5036&repquote=3942
1
Tu nie trafiłaś.

> http://zdrowie.medicentrum.pl/ed/0/do/lifestyle/food
s/minerals/?f=mz2
Tu trafiłaś, ale już za pierwszym razem.

> http://www.zygzak.priv.pl/podstrony/zdrowie07.html
Tu nie trafiłaś, ale dzięki za stronkę, ciekawa. A tak swoja drogą, to
polecam poczytać co pisze ojciec Grande, bo jak widać nie tylko ja bazuje na
jego wiedzy. A jeszcze jedno, to, ze ktoś czyta co piszą inni, a potem pisze
o tym jako o własnych przekonaniach, to tez dla ciebie plagiat? To miłego
życia w tępieniu innych na necie, choć wątpię, by ci go starczyło.

> Wypowiedź
> Akulki to w sporej częsci kompilacja zdań napisanych przez innych ludzi.

To już pomówienie.... uważaj na słowa. Jak stwierdziłam wkleiłam 3 zdania,
reszta jest moja. Jeśli ci mój styl lub niespójność przeszkadza, to nie
czytaj, albo zacznij tropić innych z tej listy, którzy często piszą gorzej
ode mnie. Ja nie uważam, że pozjadałam wszelkie rozumy, a swoje frustracje
"wydalaj" gdzie indziej. I jeszcze raz proszę, masz cos do mnie, to na priv.
Nieprzyzwoite jest obgadywanie danej osoby do osób trzecich, zwłaszcza, gdy
zainteresowana czyta.

> Ja wiem, że takimi kompilacjami
> to co niektórzy "piszą" prace magisterskie, ale dla mnie to nie jest cos
> normalnego.

No coment.

Pozdrawiam,
Akulka

43. Data: 2005-12-16 12:26:36

Od: "Akulka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nixe" <n...@f...peel> napisał w wiadomości
> W wiadomości <news:dnrpsj$bfb$1@inews.gazeta.pl>

> Co to takiego?

Jak wiesz wkleiłam to zdanie z
http://zdrowie.medicentrum.pl/ed/0/do/lifestyle/food
s/minerals/?f=mz2, i być
może powinien by to kwas oksolinowy.

Pozdrawiam,
Akulka

44. Data: 2005-12-16 13:12:18

Od: "Misiek" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Akulka" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Nie zeby mnie nie interesowalo to o czym TERAZ sie tu mowi (szczaw,
>
> Miśku, ja to mówiłam do Qrczaka, który widać nie czytał mojej dyskusji w

No chyba ze tak ;)
w takim razie.... zwracam honor ale nie bylo tego widac z konteksty dyskusji

45. Data: 2005-12-16 13:18:47

Od: "Misiek" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lia" <L...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

(Ciach)

> A o czym ja pisałam. O cytowaniu całych zdań, żywcem, bez podania źródła,
> podpisywanie sie pod nimi swoim nickiem/nazwiskiem/whatever. Wypowiedź
> Akulki to w sporej częsci kompilacja zdań napisanych przez innych ludzi. I
> to w taki sposób, że niespójność stylu zwróciła uwagę, i pobieżne
> przegooglowanie potwierdziło przypuszcenia. Ja wiem, że takimi
kompilacjami
> to co niektórzy "piszą" prace magisterskie, ale dla mnie to nie jest cos
> normalnego.

Hmmm a co to jest praca dyplomowa jak nie przepisywanie czyichs zdan...
badan... publikacji.. (z "oznaczeniem" co kto i skad)
Malo jest prac dyplomowych polegajacych na wlasnych badaniach i wnioskach z
nich wyplywajacych (bynajmniej u mnie na wydziale tak bylo...)
sprobuj napisac wlasna prace magisterska na temat "algorytm doboru srub
tocznych" czy jakakolwiek inna prace magisterska opierajaca sie na wlasnie
napisaniu algorytmu czy programu?
Zawsze musisz sie oprzec na literaturze fachowej (bynajmniej jesli chodzi o
teorie)

46. Data: 2005-12-16 13:26:44

Temat: Re: [OT] wywody Miśka było ryba maslana
Od: "Misiek" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> W wiadomości <news:dntn4v$6on$1@polsl.pl>

> Twoje "złote myśli" tym bardziej.

Mow za siebie
a jak Cie nie interesuja nie czytaj
Proste prawda?

> No właśnie.

Ale nie zalozyly...

> Ależ zagwozdka.
> A może pszysfajalność? :>

Zdecydowanie przyswajalność

47. Data: 2005-12-16 13:43:27

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Misiek napisał(a):
[...]
> Hmmm a co to jest praca dyplomowa jak nie przepisywanie czyichs zdan...
> badan... publikacji.. (z "oznaczeniem" co kto i skad)

Przepisywanie a cytat to dwie różne sprawy.
Przepisywanie prowadzi w lini prostej do plagiatu a cytat naprowadza
czytelnika na tok myślenia autora zbieżny z dotychczasowymi publikacjami
z zastrzeżeniem iż autor powinien zrobić krok do przodu.
pozdr. Jerzy

48. Data: 2005-12-16 15:46:50

Od: Lia <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-12-16 11:37:08 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *JerzyN* skreślił te oto słowa:

> Śledztwo zacznij od tych co te teksty zamieścili w sieci i dowiedz sie
> skad Akulka czerpała te zdania.

Chętnie posłucham skąd. Całkiem możliwe, że ze źródeł papierowych. Niestety
tego też nie podała.

> Ale to jest dozwolone, niestety.

Alez oczywiście, że nie zakazane. Ja jedynie cos tam o przyzwoitości przy
cytowaniu pisałam :)

> A wiesz jak sie czuje autor takiego tekstu kiedy coś takiego czyta?

Zdarzyło mi się naskórnie przekonać.

> Nie tylko dla ciebie to nie jest norma, plagiaty to juz norma w gazetach
> i na uczelniach.

Mnie jeszcze to oburza... jeszcze.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

*psy mają właścicieli, koty mają służących*
http://www.voila.pl/7ufx3/

49. Data: 2005-12-16 15:52:13

Od: Lia <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-12-16 13:00:49 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Akulka* skreślił te oto słowa:

> A jeszcze jedno, to, ze ktoś czyta co piszą inni, a potem pisze
> o tym jako o własnych przekonaniach, to tez dla ciebie plagiat? To miłego
> życia w tępieniu innych na necie, choć wątpię, by ci go starczyło.

Co innego czytać i coś wiedzieć, a potem o tym pisać. Co innego działac na
zasadzie ctr c ctrl v.

> To już pomówienie.... uważaj na słowa. Jak stwierdziłam wkleiłam 3 zdania,
> reszta jest moja.

Ja znalazłam więcej zdań słowo w słowo takich jak w innych źródłach.
Prawdopodobieństwo użycia tych samych słów w dokładnie identycznym szyku
jest bliskie zeru IMO.

> Jeśli ci mój styl lub niespójność przeszkadza, to nie
> czytaj, albo zacznij tropić innych z tej listy, którzy często piszą gorzej
> ode mnie.

Nie zrozumiałaś o co chodziło.

> [...]
> Nieprzyzwoite jest obgadywanie danej osoby do osób trzecich, zwłaszcza, gdy

Masz omamy. Nie dyskutuję o Tobie z innymi osobami.

50. Data: 2005-12-16 16:18:33

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:dnubu8$a9a$1@inews.gazeta.pl>
Akulka <s...@g...pl> pisze:

> Jak wiesz wkleiłam to zdanie z
> http://zdrowie.medicentrum.pl/ed/0/do/lifestyle/food
s/minerals/?f=mz2,
> i być może powinien by to kwas oksolinowy.

Przykro mi, ale tym bardziej nie ;-) To zupełnie coś innego.
Sprawdzałam również pod hasłem "oxalid acid" i też nie ma wzmianki o tym, by
taki związek zawierał szpinak, szczaw czy rabarbar.
"Tym" niebezpiecznym kwasem jest po prostu kwas szczawiowy.
A ponieważ hasło "kwas oksalidowy" pojawia się tylko na dwóch stronach, z
których ta, którą podałaś nie bierze odpowiedzialności za zamieszczane
treści (swoją drogą dziwne podejście), a druga skorzystała prawdopodobnie z
cytatów z tej pierwszej, to mniemam, że albo ktoś zrobił sporego babola,
albo co gorsza wymyślił sobie tę nazwę ;-))
Z ciekawości mogę spytać na pl.sci.chemia.
--
PozdrawiaM

Izonapoje powerodopalające (Red Bull, Isostar etc) - co mocniejsze?
Bigos o smaku śliwkowym - ratunku!
Pomóżcie, szukam przepisu
ciastka - mój pierwszy raz.... ;))
Co warto przywieźć z Ukrainy?