zabieg HYDROCOLONOTERAPII

1. Data: 2005-03-09 06:47:24

Temat: zabieg HYDROCOLONOTERAPII
Od: "Markiza" <m...@h...plzero_tolarancji> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoras z Was stosowala kuracje hydrocolonoterapii? Jakie efekty i
doswiadczenia ?
Markiza

1. Data: 2005-03-09 07:14:45

Temat: Re: zabieg HYDROCOLONOTERAPII
Od: "Hania " <v...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Markiza <m...@h...plzero_tolarancji> napisał(a):

> Czy ktoras z Was stosowala kuracje hydrocolonoterapii? Jakie efekty i
> doswiadczenia ?

NTG, a gugle wymarly?

http://tinyurl.com/646xr

Zdrówki
Hania

1. Data: 2005-03-09 08:01:50

Od: "Markiza" <m...@h...plzero_tolarancji> szukaj wiadomości tego autora

"Hania " <v...@N...gazeta.pl> napisał(a):

> NTG, a gugle wymarly?
>
> http://tinyurl.com/646xr
>
> Zdrówki
> Hania
>
> --
A czy ja sie pytam, co to jest hydrocolonoterapia, ??? Ja wiem co to jest.
Moje pytanie brzmialo czy ktoras z pan miala z tym osobiscie do czynienia.
Chcialabym informacje z pierwszej reki a nie ulotki reklamujace zabieg.
Jakie byly efekty uboczne, bo o tym z ulotek nie mozna wyczytac. Oraz czy
byl efekt wyszczuplajacy.
Hania chyba w goracej wodzie kapana....

Markiza

1. Data: 2005-03-09 08:06:36

Od: "Hafsa" <h...@...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Markiza" <m...@h...plzero_tolarancji> napisał w wiadomości
pl...
> Czy ktoras z Was stosowala kuracje hydrocolonoterapii? Jakie efekty i
> doswiadczenia ?

Sporo o tym czytalam i doszlam do wniosku, ze nie ejst to fizjologiczne dla
organizmu. Do tego ryzyko-minimalne, ale jednak-powiklan.
Znam osobe, ktora poddala sie zbiegowi, do dzis ma problemy z jelitami
znacznie wieksze niz sampoczucie, ktore mialo byc poprawione.
hafsa

1. Data: 2005-03-09 09:11:08

Od: "Hania " <v...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A czy ja sie pytam, co to jest hydrocolonoterapia, ???

a czy ja Ci podalam link do definicji ?? Moze tak rusz lapami i choc go
wcisnij, co?
O ile wiem, to pru nie jest grupa o wciskaniu sobie w odbyt czegokolwiek.

> Ja wiem co to jest.
> Moje pytanie brzmialo czy ktoras z pan miala z tym osobiscie do czynienia.

mialam osobiecie do czynienia rowniez z dojeniem krowy. Dzieki dojeniu
otrzymuje sie od dojnej krowy mleko. Mleko wchodzi w sklad niektorych kremow.
Czy trumaczac ta odlegla relacja z pru mamy tu gadac o oborach?!!!

> Chcialabym informacje z pierwszej reki a nie ulotki reklamujace zabieg.
> Jakie byly efekty uboczne, bo o tym z ulotek nie mozna wyczytac. Oraz czy
> byl efekt wyszczuplajacy.

ja cieeee, majac puste jelita bedziesz wazyc mniej, ale tluszczu z talii Ci
nie ubedzie, czy ubedzie?

btw - kolonoterapia jest droga, ten sam efekt bedziesz miala po lewatywie czy
innej korze kruszyny, no chyba, ze dla Ciebie skuteczne jest tylko to, co
drogie.

zaklamanie bab czasem nie ma granic

Hania

1. Data: 2005-03-09 09:20:58

Od: "Katanga" <k...@l...plzero_tolarancji> szukaj wiadomości tego autora

Skad tyle zlosci i agresji ?? Daj upust swojej frustracji na innym forum.

1. Data: 2005-03-09 09:30:05

Od: "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Katanga <k...@l...plzero_tolarancji> napisał(a):

> Skad tyle zlosci i agresji ?? Daj upust swojej frustracji na innym forum.

To nie jest forum. Zanim zwrócisz komukolwiek uwagę, bądź łaskawa najpierw
zapoznać się z netykietą i formatować posty poprawnie, zgodnie z jej wymogami.

JoP

1. Data: 2005-03-09 09:31:23

Od: "Hania " <v...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Katanga <k...@l...plzero_tolarancji> napisał(a):

> Skad tyle zlosci i agresji ?? Daj upust swojej frustracji na innym forum.

tnij posty, odpowiadaj pod nimi, pisz na tematy zwiazane z pru a zlosci nie
bedzie :]

zdrowki
Hania

1. Data: 2005-03-09 11:02:57

Od: "Katanga" <k...@l...plzero_tolarancji> szukaj wiadomości tego autora

"Hania " <v...@N...gazeta.pl> napisał(a):

> tnij posty, odpowiadaj pod nimi, pisz na tematy zwiazane z pru a zlosci
> nie
> bedzie :]
>
> zdrowki
> Hania

No wlasnie, kolejny post zupelnie nie zwiazany z tematem. Sami
moralizoatorzy i eksperci tutaj. Kon by sie usmial! Koniec tematu.

1. Data: 2005-03-09 11:19:57

Od: "A.L." <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Katanga napisał(a):

> No wlasnie, kolejny post zupelnie nie zwiazany z tematem. Sami
> moralizoatorzy i eksperci tutaj. Kon by sie usmial! Koniec tematu.

A Ty zaliczasz siebie do moralizatorów czy do ekspertów? Bo przy
maksimum dobrej woli, Twój post trudno zaliczyć do "związanych z
tematem" :P.

Ania

Silicol Skin i Dwustopniowy Peeling z Avonu
(KRAKÓW) ubrania z lateksu - gdzie?
Dwa pytania o Oceanic i Estee Lauder
bezbarwny blyszczyk