[OT] chill out ;]

1. Data: 2005-03-09 09:29:09

Temat: [OT] chill out ;]
Od: "Ada" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ostatnio na grupie mnostwo klotni, przepychanek, docinek... Rozumiem, ze
sa pewne zasady i niektorzy powinni sie troche wysilic, zeby je poznac.
Jednak czasami mam wrazenie, ze to pretekst do rozladowania codziennych
frustracji. Wiecej luzu dziewczyny! :) Pru to tyklo mily dodatek do
codziennego zycia.

Pozdrawiam, Ada (co stara sie nie denerwowac)

1. Data: 2005-03-10 10:52:28

Temat: Re: [OT] chill out ;]
Od: "Alahatala" <s...@k...com.com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ada" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> Jednak czasami mam wrazenie, ze to pretekst do rozladowania codziennych
> frustracji.

:)

Zgadza sie. Musisz sie z tym
pogodzic. Najlepiej nie czytac tych, ktore najwiecej pisza.

Ala

zabieg HYDROCOLONOTERAPII
Silicol Skin i Dwustopniowy Peeling z Avonu
(KRAKÓW) ubrania z lateksu - gdzie?
Dwa pytania o Oceanic i Estee Lauder